5. Kısım

1.3K 56 81
                                    

Gece olunca uyku tutmadı daha sonra muska aklıma geldi onu yanıma aldım. Ama o kadar korkuyordum ki kendim için degil oglum için öncelikle muskayı ogluma taktım ve uyuya kaldım. Gece saat 2 30 3 civarı oglumun çığlıkları ve aglamalarıyla uyandım. Sanırım muskadaki dualar agır geldi ve taşıyamadı diye düşündüm ben takarsam zaten yanındayım onu da korur diye kendime taktım. Ama şöyle birşey vardı ben o muskayı yusuftan çıkarınca Yusuf derin bir nefes aldı ve tekrardan uykuya daldı.
Muskayı üzerime taktım ve uyumaya karar verdim. Hiç birşey düşünmemeye çalışıyordum. Tüm olanları Bir rüya olarak düşünmeye çalışıyordum.
Sabaha karşı uyuya kalmışım.
Ben öyle fazla rüya gören birisi degilimdir.
Rüyamda kocaman bir mezarlık etrafta hep dolu mezarlar var isimleri o zamanlar tek tek aklımdaydı ama şu an anımsayamıyorum. Ama tek hatırladığım bir mezar vardı. Topragı yeni kazılmış buram buram mis gibi kokan bir mezar.
Mezar taşına bakınca beynimden vurulmuşa dönmüştüm
Mezar taşında DERYA ÖĞÜÇ yazıyordu benim adımıdı öyle korktum ki sanki orada günler geçirdim gibi geliyordu. Ama oglumun bana seslenmesiyle uyandıgımı hatırlıyorum.
O gün gün boyu bu rüyayı düşündüm. Öyle korktum öyle korktum ki tahmini mümkün degil.
O gece akşam nasıl oldu hatırlamıyorum o kadar yorgun ve bitkindim ki beynim bulanmıştı resmen.
O gece uyumaya korktum. Ben ogluma hamile kaldım kalalı oturma odasında uyurum o gece oglumla yatak odasında yatmaya karar verdik. O aralar oglum 1 buçuk 2 yaşlarında idi ben yataga uzandım oglumu uyutmaya çalışıyordum bir yandan emzirip bir yandan uyuması kolaylaşsın diye şarkılar ninniler söylüyorum. Bir anda kapı aralandı. Gelen eşimdi. Yatagın uç kısmına oturdu.
Hayatım ne yapıyorsun dedi. Bende donkişotu emziriyorum aşkım görmüyor musun dedim.
Ve bana ben burdayım aşkım utanmana gerek yok dedi. Bende afalladım deli misin sen sen benim eşimsin ben senden neden utanayım dedim.
O an sessiz kaldı. Daha sonra olsun utanma yinede canım dedi. O an bir şeylerin ters gittiğini anladım. Aslında yanımda duran kişi eşim degildi. Yalnızca kavga ettiğimizde yada bir birbirimize dargın oldugumuzda eşim bana canım derdi.
Yatakta hemen dogruldum üzerimi düzelttim çık hemen bu odadan defoll bu evden dedim.
Ne oldu aşkım dedi. Bana aşkım diyip durma sen benim hiçbirşeyimsin hemen çıkıp git yoksa ben seni göndermesini bilirim dedim
Yüzünde tuhaf bir gülümseme ile nasıl olacakmış o dedi. Hiç bir yere gitmem ben dedi. Bir dualık canın var pis mahluk sen kendin mi gidiyorsun yoksa ben mi seni yakarak göndereyim dedim.
O anda tamam tamam dedi bir anda kayboldu yanımdan.
O an derin bir nefes aldım. Eşim yaz oldugu için balkonda yatardı hemen yanına gittim
Baktım kendisi uyuyor daha çok korktum. Kendisini hafif bir şekilde aşkım diye seslendim uykusu hafif oldugu için efendim dedi. Şeyy sen benim yanıma geldin mi az önce dedim.
Bana dedigi tek şey saçmalama ben uyuyorum neden geleyim yanına dedi ya gel yat yanıma yada içeri geç dedi. Bende içeri geçtim direk oglumun yanına vardım.
Öyle korkmuştum ki. Aslında beni çok seven dünya dışı bir varlık vardı bir yandan korkudan ölümün eşigine geliyordum bir yandan da mutlu oluyordum.
Aptalca olabilir ama mutlu oluyordum.

cin sevgilim (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin