Lacrimile ii prelingeau usor obrajii.avea parul castaniu si ochii verzi daca nu ma insel.
M-am apropiat mai mult de ea.Eram ascuns in umbra copacului, iar ea statea incolacita cu spatele sprijinit de trunchiul unui copac.
"Ar fi timpul sa ne facem de cap" zic in sinea mea cu un ranjet pe fata.
-Hei tu de acolo!Ce cauti in padurea mea?-o intreb eu inca ascuns in umbra copacului.
-Oh!Cine esti?Arata-te!-zice tipa speriata.
-Daca vrei tu...
Am iesit din umbra si m-am dus la tipa care plangea.
-Ce faci aici singurica?- o intreb eu sa par ingrijorat.
-M..m-am pierdut... zice in timp de iese un alt rand de lacrimi reci.
Ii intind o mana ca sa o ajut sa se ridice iar cu cealalta tine-am la spate cutitul insangerat de la ultima victima. Ea se ridica iar eu o intreb:
-Cum te numesti?
-Lilith...-zice timida
-Dragut nume!
-M..Merci...
Ma plimbam cu fata aia de 10 minute pana cand mi-am adus aminte de ce am venit in pudure. Am luat-o pe fata de guler si am trantito de un copac,apoi i-am bagat cutitul in burta si despicand-o in doua.I-am luat inima si am bagat-o in buzunar.Ochii si rinichii ii voi lua pentru E.Jack(Eyeless Jack) . Dupa ce am terminat de chinuit si alte persoane am pornit spre casa lui Slends(Sender Man).
Am intrat in casa trantind usa.
-HEEY LUME! -strig(pardon,zbier) eu.
-Nu sunt surd...poti sa vorbesti si tu normal...-zice slender
-Eu?NORMAL???Cu cine naiba crezi ca vorbesti???
Nu am terminat cea ce vroiam sa zic ca Slender m-a prins de picior cu unul di tentaculele lui.
-Ai zis ceva?
-Amhh... NU! zic eu repede iar el imi da drumul si cad pe jos ca o jucarie.
-La asta ma gandeam si eu...
-Heey! Ce faceti? -zice E.Jack dand buzna in camera unde eram eu si slender.
-Amhh...Astea-s pentru tine!-ii zic in timp ce ii arunc rinichii si ochii victimelor mele.
-MERCI!-striga alergand spre camera lui.
Nimeni nu stie ce se afla in camera lui...poate colectie de rinichi... O.o ...In fine..
Nu cred ca o sa mai supravietuiesc mult daca nu imi caut o iubita (._.)... Si in plus cine ar vrea un psihopat ca mine??? O.o Am o fata unui monstru...sau mai bine zis CA SUNT UNUL!
Ma face sa regret ca am omorat tipa aia cred ca ma placea ...imi tinea mana strans de parca am trece pe langa niste violatori in serie.
IN FINE! Eu nu ma pot indragosti de oricine din padure...nu-s pedofil...IN FINE!
Ce sa zic ... poate sunt dar nu-i treba voastra! ( :)) )
Urc sus la mine in camera sa-mi ingrijesc cutitul.
CITEȘTI
Sweet Dreams(Jeff the Killer) ~PAUZA~
FanfictionEa? Cu El?? Nustiu,poate va merge,sau nu... Charlotte ?Un vampir sadic fara mila. Jeff? Un criminal pervers,care ,aceasta Charlotte ii va schimba viata. Vor fi impreuna?Sau se vor certa fara oprire din cauza perversitatii lui Jeff?? ~~~~~~~~~~~~~~...