Untitled Part 3

333 18 15
                                    

Mda...ea s-a asezat comod pe canapea cu picioarele pe masuta de cafea... ce... vampir...                         IMI PLACE! :D

-Acum ai de gand sa-mi zici si mie cum te numesti?-zic intr-un fel sa  par nervos dar nu pot ...e asa..in fine..

-Pai..e un mister-zice in timp sa-mi faca cu ochiul- si ce e cu atata interes pe capul tau nene?

-Mda...sti am si eu un nume ...-ii zic rautacios.

-Pai zil daca nu iti place nene...

-Jeffrey Woods. Imi poti spune Jeff.Sunt cunoscut ca si Jeff the killer.Cum de nu ma cunosti??? -zic cu o fata mirata.Toata lumea ma cunoaste

Dupa 30 de minute a aparut Slends ,timp in care ne-am cunoscut mai bine eu si cu fata aia.OK GATA O SA-I SPUN ROSCATA CA IMI PLACE PARUL EI ROSU FOARTE APRINS.Si in plus e cam aiurea sa tot zic"fata","tipa"sau gen asta.Mda...deci a intrat Slends cu un Sally...cred ca de la vanatoare pentru ca erau din cap pana-n picioare plini de sange.Eh la dracu!SIGUR AU FOST LA VANATOARE,FARA MINE !Las ca o sa-i tin eu minte!

-Ea cine este??-intreaba Slends aratant cu degetul la roscata.

-Pai...dama de companie..Nu asa ne-am inteles draga? -spun eu amuzat ( :))) )

-Pe cine crezi ca faci tu dama de companie curvarule!-imi zice rautacios.

-Bine Bine...Ea este ...Roscata mea ! (Awww) -zic cu un zambet larg.

-Pe bune? Roscata ta?Si de cand ma rog???

-De cand ai intrat pe usa.-ii zic in timp ce-i fac cu ochiul.

-Nesimtit ordinar ce esti!-si asa a inceput sa ma injure in toate limbile posibile,si ca incheiere mi-a dat o palma sanatoasa peste obraz sa o tin minte pentru tot deauna.Cam asa a fost ziua aceia.O zi cam frumoasa ca am cunoscut-o ...chiar e draguta...OFF ...Jeff te gandesti numai la prosti!

"Se  pare ca iti place de ea! ^.^ "

HAI SA MORI TU,SLENDS IESI AFARA PANA NU ZIC INCIDENTUL CU TIPA DIN BAR!

"GATA GATA! Sunt cuminte si ies, vezi? Dar nu zi nimic ca te spanzur!Sa ti minte asta !" 

PAA!

"Pa amorezule!"

TU CHIAR O CERI CU LUMANARIA!?

"Am iesit! :D"

PFF ...

-Mda...Roscato vino sa te conduc in camera ta!

-Nu-mi mai spune ROSCATA!

-Dar de ce? -zic cu o fata de catelus plouat.

-Pentru ca...pai sti...AM SI EU UN NUME!-zbiara la mine.

-Ok..ok..Atunci pot sa-ti spun Intepata? :o3 

-NU!

-Ok.. :(. Macar zimi cum te numesti ca nu iti pot zice "tipa" sau "fata" ...e aiurea!

-Bine!Bine!Iti spun-zice cu o fata bosumflata-Ma numesc Charlotte!

Ce nume  dragut are...

-Si...voi ce faceti pe aici inafara sa vanati?-intreaba mirata.

-Pai...Slends ne invata sa ne folosim armele.De exemplu eu cu[,]cutitul.Mereu am o rana cand ma joc cu el!-zic cu o fata trista.-Apropo,tu ce cautai aici?

-Am iesit la o plimbare ... si am dat de tine...defapt tu ai dat de mine...dar ce mai conteaza!

-Si ce esti mai exact??-intreaba repede Slends.

Sweet Dreams(Jeff the Killer) ~PAUZA~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum