Untitled Part 6

247 16 14
                                    

 Jeff:

Charlotte s-a dus la culcare iar eu l-am condus in cusca lui pe Dallas.

Slends i-a pregatit cusca de 5 stele! ( :)) )

V-a trebuii sa am grija ca nimnei sa nu o raneasca pe Charlotte.Daca o atinge Dallas il omor eu cu mana mea...si cu [,] cutitul.

Am asteptat ca el sa intre in cusca dupa care mi-am facut si eu aparitia.

(Dallas) Tu ce cauti aici,cretinule?!

(Jeff) Iti dau un singur sfat...Daca te atingi de ea ,nu vei scapa asa usor de mine...te voi urmari ca sa ma asigur ...O sa fac in asa fel incat sa te omori singur,de disperare.-apoi i-am infipt cutitul in umarul lui si admiram sangele ce curgea si ii pata hanoracul albastru.

Apoi imi scot incet cutitul din umarul lui si el scoate un mic geamat si se uita in ochii mei,ai lui fin de culoarea rosiatica.A marait ,iar eu am pornit in casa.

Mergeam pe hol si vad ca usa camerei lui Charlote ii deschisa.Dormea ca un ingeras.

M-am gandit sa dorm cu ea,fara ca ea sa stie...LOGIC! M-am asezat pe marginea patului si o priveam pret de 5 secunde,i-am dat un pupic pe crestet si am adormit langa ea.

______________________A DOUA ZI :3 ______________________

CHARLOTTE:

M-am trezit si cineva ma tinea strans .Ochii mei inca erau in ceata ,cand i-am deschis mai bine l-am vazut pe mutilat-ul ala langa mine.

(Charlotte)Tu ce cauti aici?Ai ramas fara camera?I-ai dat foc??

(Jeff) Ha? HA?Care a dat foc la camera mea???Stai ce?? Aah!Neata draguto! :3 -zice de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

(Charlotte) ....

Usa era larg deschisa si pe hol trecea Slends.Cand n-ea vazut s-a intors si a zis:

(Slends) Ce faceti Amorezilor?! :))

(Jeff) Am venit sa dorm cu ea pentru ca... imi era frica ca cineva s-o...violeze.

(Charlotte) JEFF! MUTILATU' DRACULUI! SINGURUL CARE M-AR VIOLA AR FI TU SAU E.JACK!

Apoi pe hol trecea Dallas si E. Jack care vorbeau de victimile lor si radeau ca niste psihopati...de parca nu ar fi niste psihopati!

E.Jack se opreste in fata usii cand ma vede pe mine si pe Jeff in pat,ciufuliti si sifonati.

Jeff mi-a dat un pupic pe frunte si s-a indreptat,cu un zambet victorios, spre cei doi ciudati din tocul usii.C

Eu eram gen "WTF?? Ce a fost asta??". Nu am fost,nu sunt si nici nu voi fi un trofeu.

Jeff si-a scapat cutitul in piciorul lui Dallas care apoi a marait la el.

M-am ascuns sub patura ca sa nu ma vada.

(E.Jack) Ce ati facut?!

(Jeff) Nimic!

(E.Jack)Pai ...atunci...de ce erai in camera lui Charlotte ...in patul ei ...fara tricou...si ciufulit...NU IMI ZICETI CA ATI FACUT-O!

(Jeff) Nu am facut nimic...stai calm...nu inca!

(E.Jack) In fine... O.o

  JEFF:


Ce fete aveau aia doi de parca i-as fi facut ceva... :))

Sper doar ca i-am facut gelosi.

Sweet Dreams(Jeff the Killer) ~PAUZA~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum