Dupa ce Jeff a iesit afara m-am ridicat si eu.
O alta zi in conacul asta si voi murii! :|
M-am dus jos si mi-am pus lapte la incalzit.
(Jeff) 'Neata...
(Charlotte) Mda...salut si tie... :\
(Jeff) Ce am facut??
(Charlotte) Inafara ca ai dat buzna in camera mea si nu mai pot adormi inapoi ... nimic altceva...
(Jeff) OK! Pfff! SCUZE!!
(Charlotte) Scuze ne-aceptate! :D
(Jeff) Ce trebuie sa fac ca sa ma ierti?
(Charlotte) Ahmm..Sa stai 3 metri departe de mine!
(Jeff) ... Dar...dar...FIE!-zice si iese din bucatarie.
LIBERTATE! :D
Asa deci...ce sa facem?
Ma indrept spre camera mea dar ceva ma opreste.Cineva ma straangea de incheietura.Ma intorc sa vad cine e si dau nas in nas cu Eyeless Jack.
(Charlotte) Pff...tu...Sper ca nu ai venit sa ma saruti fara voia mea,cum a facut ieri Jeff... -_-"
(E.Jack) Ha? Mnu...te-am oprit pentru ca vroiam sa-ti spun ceva...dar sa sti ca imi place idea ta.-zice cu un zambet pervers.
(Charlotte) Ahm...Mie nu imi place... -ii zic in timp ce ii zambesc dar el ma trage la pieptul lui cald,pentru ca sa-i pot auzi bataile iminii lui.
Incerc sa scap din stransoarea lui dar in zadar.
Incerc sa tip si ma zbat dar el ma trage in camera lui...Oh!NU! Asta nu e bine!
Strig mai tare "ajutor" ca sa ma auda cineva.
Il strig pe Jeff dar nu ma aude...mai strig o data...dar Jack imi pune mana la gura.
(E.Jack) TACI TARFO!
(Jeff) Nimeni nu-i zice tarfa!-se aude vocea lui Jeff care se indrepta spre noi.
Imi da drumul Jack si eu fug in camera mea. Aveam ochii rosii si fata uda de la lacrimile scurse pe obraji.
Dupa cateva minute aud niste batai dar eu nu le bag in seama.
Bataile deveneau din ce in ce mai multe.Ma ridic sa vad cine era.
Cand deschid usa il vad pe Jeff.Eu il iau in brate in semn de multumire ,si imi raspunde si el la imbratisare.
(Jeff) Nu mai plange.Nu imi place sa te vad asa.
(Charlotte) Nici mie nu-mi place dar nu imi pasa!-zic in hohote de plans.
Jeff se uita la mine si apoi se intoarce.Incepe sa ma gadile iar eu rad si plang in acelasi timp.
(Charlotte) NU! Gata! Lasa-ma!! -zic in timp ce rad.
(Jeff) Mai plangi? -si continua sa ma gadile.
(Charlotte) Jeff! MOR!
Si incepe sa rada de mine.
(Charlotte) De ce razi.-zic si ii dau un pumn in umar frateste.
(Jeff) De tine piticanie!-si rade de face pe el.
Dupa ce ne-am linistit apoi mi-am dat seama ca el era la bustu' gol.DE CE? Nici eu nu stiu dar ...imi place...
(Jeff) La ce te holbezi.-iar apoi isi da seama ca eu ma uitam la abdomenul lui bine facut si ca eram rosie la fata.
CITEȘTI
Sweet Dreams(Jeff the Killer) ~PAUZA~
FanfictionEa? Cu El?? Nustiu,poate va merge,sau nu... Charlotte ?Un vampir sadic fara mila. Jeff? Un criminal pervers,care ,aceasta Charlotte ii va schimba viata. Vor fi impreuna?Sau se vor certa fara oprire din cauza perversitatii lui Jeff?? ~~~~~~~~~~~~~~...