Merhaba Multi de Mete var. Gerçek ismi de Mete imiş:)Birde bölüm sonuna doğru güzel bir söz var sözün sahibi METEHAN DEMİR:)
Yazarın ağzından;
Rüya Berk' ın kucağına yığlıp kalmıştı.
Arkadaşları ne yapacaklarını bilmedikleri için Rüya yı hastaneye getirdiler.Annesi ve babasına haber verip onları telaşlandırmak istemedikleri için haber vermediler.
Hastaneye girdiklerinde Rüyayı Berkten alıp götürmüşlerdi.
Doktor yanlarına gidip"Siz Rüya
hanımın arkadaşları olmalısınız"" Evet" diyerek cevap verdi Mete telaşlı gözüküyordu
"Rüya hanımın hastalığından haberiniz olmalı bugün ilacını almadığı için bayılmış . Eğer hastaneye geç getirseydiniz kötü şeyler olabilirdi "
Herkes şok olmuş bir şekilde doktoru izlerken Mete nedenini bilmediği bir şekilde sinirlenmişti
"Ne hastalığı lan bu. Rüya hasta falan değil!! " diye bağırmıştı.
"Beyefendi lütfen sakin olun ben size herşeyi anlatacağım"
" Anlat" diye bağırdı Mete. Biran önce Rüyaya ne olduğunu öğrenmek istiyordu." Rüya hanımın stresten ve üzüntüden uzak olması lazım ve her gün düzenli olarak ilacını alması gerek hastalık çok tehlikeli bir hastalık .Rüya hanım 2 gün kadar uyutulucak. Detayları asistanımdan öğrenebilirsiniz. Geçmiş olsun" deyip yanlarından gitti
Altı genç ne olduğunu anlamaya çalışıyorlardı.
Adını bil bilmedikleri hastalık yüzünden arkadaşları bir odada uyutuluyor.Berk' den;
Rüya kucağıma yığlıp kaldığı andan beri ağzımdan çıkan tek kelime onun adı oldu.Ne oldu anlamıyorum. Rüya neşeli,enerjik ve mutlu bir kız.
Bildiğim kadarıyla stresten de uzak nasıl bir hastalık bu aklım almıyor.
Rüya gördüğüm ilk andan beri sevdim. Üç gün!! Üç günde insan sevilir mi?
Evet sevilir ben sevdim.Rüyaya ters davranmamın sebebi olmayacak hayaller kurmak. Rüya ile ben sevgili olamayız:(
Çünkü Rüya' nın bir sevgilisi var. Mete...Ben sadece Rüya' yı korumak için bir varım. Bir gün gidicem. Bu günlerde rüya görmüş gibi bitecek.
" Heyy" diyerek bana seslenen Ateş' e döndüm
" Efendim?"
" Eve gidebilirsin" dediğinde ne diyeceğimi bilemedim . Burda, Rüya ile kalmak istiyorum.
"Yok hayır ben bekleyeceğim"
"Kendin bilirsin. Bu arada adın ne? "
" Berk" dediğimde kafasını salladı ve gitti.
Etrafa göz gezdirdiğimde sandalye ye bir adet ağlayan Pelin , ağlamamak için dudağını ıstırmış gözleri dolu bir adet Eylül vardı.Kafamı yan tarafa çevirdimde duvara kafasını dayamış sessizce ağlayan Mete vardı .
Ateş ve Batu bahçeye idiler.
Daha fazla dayanamayıp Mete ' nin yanına gittim.
"Kardeşim gel biraz bahçeye çıkalım hava alırsın"
"İstemiyorum"
"Güçlü olman gerek korkma ona birşey olmayacak"
"Sen kardeşimi ne kadar tanıyorsun ki O çok hassastır. Şimdi gelmişler bana kardeşin hasta diyorlar" dedi sanki konuşmakta zorlanıyor gibiydi.
Neee Rüya onun kardeşimi. Hani onlar sevgiliydi. Mete nin ağzından çıkan kelimelerin yeni farkına varıyorum...
Rüya nın hasta olması onun canını acıttığından daha çok benim canımı acıtıyor.
...
#2 Gün Sonra#
Yazarın Ağzından;
Bugün Rüya' nın uyanıcağı gün. 2 gün sonra taburcu olucak. Tüm arkadaşları Rüya' nın uyanmasını bekliyorlar.
...
"Onu görebilir miyiz" diye sordu Mete .
"1 saat sonra görebilirsiniz"
" Teşekkür ederiz doktor bey"
" Görevimiz tekrar geçmiş olsun"
"Sağolun " deyip yanlarından gitti Ateş . Rüya ' yı çok özlemişlerdi. Berk ise Rüya yı gördüğünde ne söyleyeceğini düşünüyordu.
1 saat sonra
Berk ' den
Rüya uyandırılmıştı. Şimdi ise yorgun olduğu için uyuyor . Herkes Rüya' yı gördükten sonra bahçeye çıktı. Onu görme sırası bende olduğu için sesizce odaya girdim.
Yatağın yanındaki sandalyeye geçip oturdum.
Her yerine aletler takmışlar.
Beni duyabilir ama umursamadan konuşmaya başladım.
(Ne yazacağımı bilmiyorum!!!!!)
....
Biraz konuştuktan sonra yavaş yavaş uzanıp elini tuttum ve son olarak şunları söyledim:
"Öyle güzel seviyorum ki ruhun bile duymuyor" derin bir iç çekip"Seni seviyorum. Seni deli gibi seviyorum. Köpekler gibi seviyorum" deyip devam ettim
"keşke sende beni sevsen bana seni seviyorum desen. Elimi tutsan. Bir kez seni seviyorum demene ne vermem ki!"
Deyip elini elimden çektim ve kapıya doğru ilerledim kapıyı açacakken bir ses geldi"Seni seviyorum Berk. Seni deli gibi seviyorum" dedi zar zor . Sonra nefes alamaz gibi boğazını tuttu.
Hemşireyi çağırmak için koşarak odadan çıktım :)
Meraba...bence çok güzel bir bölümdü :) Umarım beğenirsiniz . Oy ve yorumlar gelsin bakalım bekliyorum. Sizi seviyorum Good by:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni ;)
Random-Farklı yollara düşüyor aynı yerden yararlanıyoruz! -Sırılsıklamım aşktan mı yağmurdan mı bilmiyorum! Bu hikaye ressam olmak isteyen sakar bir kız ve spor salonunda gördüğü yakışıklının hikayesi...