10:BÖLÜM:HAYAL

43 19 41
                                    

Selam canlar Multi de Batu var. Oy ve yorumları unutmayın. İyi okumalar dilerim :)
"Senin bir bedene sığdıramadığın hayallerin oldu mu?"
Barışın sorusuna kafamı salladım.
"Ney?"
Diye sordu bu sefer
"Uzun hikaye be kuzen!"

"Olsun dinlerim ben seni papatya"
Bende anlatmaya başladım.

"Spor salonuna bir yakışıklı gördüm ve hayatımda asla yapmayacağım birşey yaptım bir cesaret yanına gittim tanışmaya çalıştım. İsmini söylemedi. O zamanlar babamın bir davası vardı ve tehditler aldığı için bana bir koruma tuttu. Koruma oydu,  spor salonuna gördüğüm yakışıklıydı. İki gün sonra tekrar ismini sordum Berk dedi. Bana kendini anlattı. Evli olmadığını ve hayatında biri olmadığını söyledi. Sonra ben ameliy-" dediğimde duraksadım. Barış benim hastalığımı bilmiyordu ama bilmeye hakkı vardı.

Konuşmaya devam ettim

"Anlatmaya devam edeceğim ama konuşmam bitince soru sorucaksın. Söz mü?"

"Söz"

"Ben hastanede yatarken Berk bana beni sevdiğini söyledi. Bende nefes alamıyordum , zor alıyordum ama yine de zar zor bende onu sevdigimi söyledim. Gerisini hatırlamıyorum nefesim kesilmiş ameliyata almışlar. Ameliyattan çıkıp kendime geldiğim zaman ona sevgili miyiz diye sordum. Neden dedi bana sonra konuşmalarımızı anlattım. Hatırlamadığını ve o gece sarhoş olduğunu söyledi ve özür diledi. Kovdum onu. Sarhoş olduğuna inanmadım, inanmam da . Geçen gün mesaj atmış sana ihtiyacım var demiş mesajda. Çağırdığı yere gittim" 
dediğimde gözümden bir damla yaş süzüldü . Yutkunup devam ettim.
"Kaza geçirmiş .Eşi yanındaydı. Çocukları için güçlü olmasını söylüyordu. Sonra adını söyledi ama Berk demedi , gerçek ismi Toprak mış. Yani kuzen senin anlayacağın benim hiçbir bedene sığdıramıyacağım hayalim bu. Onun beni sevmesi .Sonunu görmediğim bu yollar ayağıma dolanıyor:( Hastalığıma gelicek olursak...  "
Barışa hastalığımı anlattıktan sonra bin tane soru sordu.
Yavaş yavaş kaşları çatıldı gözünü duvardan ayırmadan konuştu.
"Nerede o    p** "

"Bilmiyorum"

"Numarası var mı" hala duvara bakıyordu.

"Evet "

"Telefonu ver"
Telefonu Barış' a uzattım.

"Gereksiz olarak kayıtlı"
Kafasını salladı.

"Nasılsın?"

Yazıp gönderdi. Hemen cevap geldi

"Neden gelmedin"

"Ben geldim Toprak. "

"Sen benim adımı nerden biliyorsun?"
Barış bana dönerek 'kızın ismi neydi? ' diye sordu 'sevim' dedim sonra mesaj attı.
"Sevim söyledi"

"Sen sevimi nerden tanıyorsun"

"Hastaneden"

"Rüya özür dilerim:("

"Hangi yalanın için"
Yazıp engelledi. Telefonu bana uzattı.

Doğum günü partimden sonra  bizimkiler Barışa yanlız kalmam ve hasret gidermem için beni yanlız bıraktı.
Saat sekiz gibi telefonum çalmaya başladı.
Ekranda Filiz Hoca yazısını görünce şaşırdım.

"Efendim hocam"
"İyi akşamlar Rüya"
"Sizede iyi akşamlar hocam"
"Rüya senin yurtdışında gitmek istediğin okuldan teklif geldi. Okulumuzun en başarılı olan ilk 10 öğrenciyi okullarına almayı teklif ettiler. Eğer sizde kabul ederseniz. Sen, Ateş, Mete, Pelin , Batu , Eylül , Murat , Akın, Melisa ve Tuna' nın başarılı olduğunu söyledim ve birkaç tablonuzun fotoğrafını gönderdim. Çok beğendiler. Eğer sizde kabul ederseniz yurt dışında okuma şansınız var. Arkadaşlarına söyle. Kararınızı verince beni ara."
O anki şaşkınlıkla sadece
"Tamam" diyebildim.
....
Selam canlar umarım beğenirsiniz. Kısa ama güzel bir bölüm oldu bence.
-Seviliyorsunuz ;)

Sevsene Beni ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin