Multi ' de Eylül var gerçek ismini bilmiyorum:(
1 ay sonra;
Okul çıkışı bizim evimizde toplandık.
Evet gayet iyiyim ama kalbim hala çok acıyor.
Önce bana seni seviyorum deyip sonra inkâr eden adam yüzünden acıyor kalbim.Benim duygularımla oynaması ve beni kaldırması canımı yaktı. Tam bir ay oldu koskoca 30 gün aramadı , mesaj dahi atmadı.
"Rüya hadi gel film başladı" diye seslendi Ateş.
"Tamam mısırları patlatıp geliyorum."
Hastalığımı öğrendikleri andan itibaren bana daha korumacı ve dikkatli davranıyorlar.
Ateş ve Mete çok abartıyorlar.Ayağa kalktığımda bile yavaş ve dikkatli yürü diye uyardıkları bile oldu.
"Birtanem sen geç ben hallederim" diyen Mete' ye göz devirdim.
" Tamam anne " dedim gülerek. Ve devam ettim "Abartma Mete ben hallederim mısır patlatmak zor değil " dedim.
"Birtanem salona şuradan gidilir" deyip eliyle kapıyı işaret etti.
Ona öpücük gönderip salona girdim. Herkes yerini almıştı bile.
Bende Batu' nun yanına oturdum.
...
Telefonumdan gelen bildirim sesi ile bakışlarımı filmden ayırıp telefonuma çevirdim . Ekranda;
Gereksiz adlı kullanıcıdan 2 yeni bildirim yazıyordu.
Hızla şifreyi açıp mesaja girdim.
"Çırpınıyorum , boğluyorum. Olmadığın her an biraz daha ölüyorum, biraz daha seviyorum. Bir yerden eksiliyor bir yerden büyüyorum. Yokluğuna eksiğim tamamlanamıyorum. Beni sevmediğin her an yok oluyorum , parçalanıyorum... Gel artık ben hep buradayım, GEL ARTIK BIRAKTIĞIN YERDEYİM " bu benim en sevdiğim kitabın sözleriydi.
Ne demek istediğini anlamak için bir sonraki mesajı okumaya başladım.
"Şifreyi çözmek için bir haftan var.Bu kitap senin en sevdiğin kitap olduğunu biliyorum .Hiç iyi değilim sana ihtiyacım var. GEL ARTIK BIRAKTIĞIN YERDEYİM" yazıyordu mesajda ne demek istediğini anlayamadım.
Anlamak için mesajı birkaç kez daha okudum. İstemsizce kaşlarım çatıldığında Mete ayağa kalkıp yanıma geldi.
"Bir sorun mu var birtanem? " diye sorduğunda "bilmiyorum" diye cevap verip telefonu Mete ye uzattım.
Meraba. Kısa bir bölüm olmasına rağmen güzel bir bölümdü bence. Berk'in mesajda anlatmak istediği nedir. Rüyayı nereye çağırıyor olabilir. Fikirlerinizi yazıp oy verirseniz çok sevinirim. Kendinize iyi bakın.
-Seviliyorsunuz;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni ;)
Acak-Farklı yollara düşüyor aynı yerden yararlanıyoruz! -Sırılsıklamım aşktan mı yağmurdan mı bilmiyorum! Bu hikaye ressam olmak isteyen sakar bir kız ve spor salonunda gördüğü yakışıklının hikayesi...