Ahoj, vítejte u mé nové knihy, kde vám představím své oblíbené filmy a seriály ❤️! Pozor, budou tu možná i spoilery ale u těch dám vždycky varování ❤️. Myslím si, že bude fér abych začala se seriálem, který znám nejdéle ze všech seriálů a ke kterému mám nějakou zvláštní citovou vazbu😄❤️. A to Riverdale❤️. Jdeme na to!
Riverdale
Počet sérií: 4
Celkový počet dílů: 76
Žánr: Drama
Herci: KJ Apa (Archie), Camila Mendes (Veronica), Lili Reinhart (Betty), Cole Sprouse (Jughead), Madelaine Petsch (Cheryl), Vanessa Morgan (Toni), Casey Cott (Kevin), Charles Melton (Reggie) a další ❤️.!!!!!!!!SPOILERY!!!!!
O čem je 1.série?
1.série má 13.dílů.
V Riverdale umře místní premiant a miláček školy Jason Blossom. Betty, Jughead, Archie a nováček ve městě Veronica, se snaží zjistit kdo ho zabil. Kromě nich v Riverdale poznáte také Jasonovu sestru Cheryl, Bettyina gay nejlepšího kamaráda Kevina nebo zpěvačku Josie a její kapelu Josie and the Pussycats. Do toho všeho se zde řeší vztahy i přátelství.O čem je 2.série?
2.série má 22 dílů.
Když Archie se svým otcem Fredem jdou na snídani do bistra Pop's, Fred he postřelen někým v černé kukle. Tento člověk později začne terorizovat celé město. Parta se snaží zjistit, kdo je tento člověk co si říká Blackhood. K tomu všemu, Jughead začne chodit do školy na jižní straně, kde pozná Toni, Sweet Peaho a Fangse neboli členy Hadů z Jihu. Betty začne dostávat telefonáty od Blackhooda a do města přijíždí Veronicy otec Hiram, který ve městě pořádně rozvíří vody.O čem je 3.série?
3.série má 22 dílů.
Archie se dostane do vězení za vraždu, i přesto, že on nikoho nezabil a parta (především Veronica) se ho snaží dostat ven. Ve městě se mezitím začne objevovat hra jménem Gryphons and Gargoyles, zkráceně G&G. Později město a především Betty a Jugheada začne strašit tzv. Gargoylový král. K tomu všemu se do města přistěhuje Farma, na které žije Polly (Bettyina sestra) a Alice (Bettyina máma) se k nim také přidá, ale Betty z toho nemá dobrý pocit.O čem je 4.série?
4.série má 19 dílů.
Začíná to emocionálně smrtí Freda Andrewse (Luke Perry). Jughead dostane nabídku chodit na školu jménem Stonewall Prep, která ho dostatečně připraví na vysokou. Mezitím lidé ve městě, dostanou nahrávky jejich domů. Hodiny nahrávek. Cheryl mezitím drží doma pod zámkem mrtvolu svého bratra a snaží se, aby to nikdo nezjistil. Později začnou dostávat další a další nahrávky domů a nakonec dostanou nahrávky spoustu strašných událostí, co se v Riverdale staly v nové podobě. A to tak, že lidé se převlékli za ty postavy z komiksů.!!!!!!!KONEC SPOILERŮ!!!!!!!!
Moje hodnocení:
1.série 10/10❤️
2.série 10/10❤️
3.série 8/10❤️
4.série 9/10❤️Tenhle seriál je můj oblíbený (a je mi jedno co si myslíte). První dvě série byly určitě mé oblíbené, ale i ty poslední dvě mě velmi bavily❤️.
Moje oblíbené postavy: Veronica Lodge a Toni Topaz
Moje oblíbené páry: Varchie, Choni, Bughead a Falice.Je potvrzená i 5.série a pravděpodobně i 6.❤️ Prý dokonce podepsali smlouvu i na 7.❤️ V 5.sérii budou první 3 díly zbytek 4.série, kvůli koronaviru totiž museli zkrátit 4.sérii a zbývaly 3.díly do konce, a byly to dost důležité díly (ples a maturita), takže budou přidány k 5.sérii❤️. Mezi 3. a 4.dílem 5.série bude časový skok❤️.
ČTEŠ
Moje oblíbené seriály a filmy❤️❤️
RandomBudu sem dávat své oblíbené seriály, filmy, informace, herce, a pozor I SPOILERY ale vždy s varováním ❤️.