Ahoj, vítejte u další části mé knihy o mých oblíbených seriálech ❤️. Dnes se podíváme na nový letní hit Netflixu jménem Outer Banks❤️. Jdeme na to❤️.
Outer Banks
Počet sérií: 1
Celkový počet dílů: 10
Žánr: DramaHerci: Chase Stokes (John B), Rudy Pankow (JJ), Jonathan Daviss (Pope), Madison Bailey (Kiara), Madelyn Cline (Sarah), Drew Starkey (Rafe), Austin North (Topper), Charles Esten (Ward), Julia Antonelli (Wheezie), Adina Porter (Peterkin) a další ❤️.
!!!!!!!!!!!!!SPOILERY!!!!!!!!!!!!!
Očem je 1.série?
Otec Johna B, je už několik měsíců pohřešovaný a byl prohlášený za mrtvého. John B a jeho parta takzvaných Pogues (plebs) se snaží zjistit více o nejslavnějším vraku Royal Merchant, který právě Johnův táta hledal. Do toho zde jsou Kooks (smetánka) což jsou ti bohatí.!!!!!!!!!!!! KONEC SPOILERŮ !!!!!!!!!!!
Moje hodnocení:
1.série: 10/10❤️Tak tenhle seriál jsem si hodně oblíbila❤️. První dva díly byly trošku zdlouhavé, ale pak se to rozjede❤️! Plus úplně zbožňuju ten část❤️🥺.
Moje oblíbené postavy: JJ Maybank, Kiara Carrera, Sarah Cameron
Moje oblíbené páry: Jarah (John B a Sarah), Jiara (JJ a Kiara)Druhá série je potvrzená a tvůrci plánují alespoň 4.série❤️.
Rozhodla jsem se, že k tomuhle seriálu napíšu pár zajímavostí ❤️
Chase Stokes (John B) a Madelyn Cline (Sarah) spolu chodí i v reálném životě ❤️.
Chase i Madelyn se oba objevili v seriálu Stranger Things
Chase
Maddie (uprostřed)
(Dobře to nebylo moc zajímavostí, ale chtěla jsem to sem dát 😂❤️).
ČTEŠ
Moje oblíbené seriály a filmy❤️❤️
LosoweBudu sem dávat své oblíbené seriály, filmy, informace, herce, a pozor I SPOILERY ale vždy s varováním ❤️.