Ahoooj❤️. Dnes tu je první film o kterém bych tu něco málo ráda řekla ❤️. Jdeme na to!!!!
Princezna zakletá v čase
Film: 1h a 40 min.
Žánr: Fantasy film, pohádka
Herci: Natália Germáni, Marek Lambora, Eliška Křenková, Simona Zmrzlá, Jan Révai, Roman Zach, Martin Pisařík, Martin Dejdar, Veronika Freimanová, Jakub Ouvín, Vladimír Polák, Pius Okaba a další.
SPOILERY!!!!!
O čem film je?Princeznu Ellenu od narození provází příslib mocné kletby, kterou na ni uvrhla čarodějnice Murien. Kletba se má naplnit v den Elleniných dvacátých narozenin, jakmile zapadne slunce. Avšak ve chvíli, kdy zajde poslední sluneční paprsek a vše se zdá ztraceno, princezna zjišťuje, že zůstala uvězněná v čase. Pokaždé, když se kletba naplní, Ellena procitne do dne svých dvacátých narozenin a je nucena ho prožít celý znovu. Aby zachránila své království i sebe samotnou, musí v sobě nalézt odvahu a čisté srdce a dávné kletbě se jednou provždy postavit.
Zdroj: ČSFD
KONEC SPOILERŮ!!!!!
Moje hodnocení: 10/10❤️
Přestože české filmy a tak celkově moc nemusím tohle bylo skvělý ❤️😍. Byli jsme na tom s pionýrem a když jsme viděli trailer říkali jsme si: „Asi to nebude nic extra, asi to bude hodně strašidelný.” ale ono to fakt bylo mega dobrý! Ani ne moc strašidelný! A ta písnička je nádherná ❤️🥰. Byly tam super vtipný a skvělý hlášky a scény a bylo to TOP❤️. Rozhodně doporučuju!
Moje oblíbené postavy: Tak jasně že hlavní trojice (princezna Ellena, princ Jan a Amélie) ale mega super byli třeba ti stráže František a Martin😄👌❤️. Ale všechny postavy až na tu čarodějnici byly skvělé ❤️.
Plakát k filmu ❤️
Natália Germáni v roli Princezny Elleny Aspánské, hlavní protagonistky, která je postihnuta kletbou a každý den se budí v den jejich narozenin.
ČTEŠ
Moje oblíbené seriály a filmy❤️❤️
Ngẫu nhiênBudu sem dávat své oblíbené seriály, filmy, informace, herce, a pozor I SPOILERY ale vždy s varováním ❤️.