Ahoj, vítejte u druhé části téhle knihy! Minule jsem vám představila seriál Riverdale❤️. Dnes tu budu mluvit o dalším seriálu, který mám velmi ráda a to Stranger Things ❤️! Tak jdeme na to!
Stranger Things
Počet sérií: 3
Celkový počet dílů: 25
Žánr: Drama, Thriller, Horor
Herci: Millie Bobby Brown (Eleven), Finn Wolfhard (Mike), Noah Schnapp (Will), Gaten Matarazzo (Dustin), Caleb McLaughlin (Lucas), Sadie Sink (Max), David Harbour (Hopper), Winona Ryder (Joyce), Charlie Heaton (Jonathan), Natalia Dyer (Nancy), Joe Keery (Steve), Maya Hawke (Robin), Cara Buono (Karen), Priah Ferguson (Erica), Dacre Montgomery (Billy) a další❤️.!!!!!!!!!!!!SPOILERY!!!!!!!!!!!!!!
O čem je 1.série?
1.série má 8 dílů.
Čtyři kluci hrají hru D&D a když Will přijede domů, zmizí. Mike, Dustin a Lucas se ho vydají hledat, ale místo něj najdou holku s oholenou hlavou a superschopnostmi jménem 011 (Eleven).O čem je 2.série?
2.série má 9 dílů.
Poté co Eleven zmizela, sledujeme jak se kluci seznámí s rebelkou Max. O tu mají zájem Lucas s Dustinem, zatímco Mike smutní po Eleven. Potom co se Will vrátil z Upside Down, má takové epizody, že se reálný svět v jeho hlavě promění v Upside Down a začne být posedlý Mindflyerem. Eleven mezitím najde Hopper a tak spolu žijí. Eleven se rozhodne zjistit více o své rodině.O čem je 3.série?
3.série má 8 dílů.
Ve městě se otevře Starcourt nákupní centrum. V něm začne pracovat Steve a poznáme jeho kolegyni Robin. Rusové kují pikle a parta Robin, Steve a Dustin zjistí o co jde. Poté společně s Ericou, sestrou Lucase, se vydají Rusy zastavit. Mezitím Billyho, nevlastního bratra Max, posedne Mindflyer a začne tvořit armádu z lidí.!!!!!!!!!!!!!!KONEC SPOILERŮ!!!!!!!!!!!
Moje hodnocení:
1.série 10/10❤️
2.série 9/10❤️
3.série 10/10❤️Na tenhle seriál jsem dlouhou dobu nechtěla koukat. Všichni o tom mluvili a všichni to opěvovali, a já nechtěla jít s davem. Na začátku tohoto roku, jsem ovšem změnila názor a rozhodla se na to podívat. A rozhodně jsem udělala dobře! Je to zajímavý nápad a já, která nesnáším horory, jsem si to hodně oblíbila ❤️. Je to určitě jeden z mých oblíbených seriálů ❤️. Moje oblíbená série je určitě 3. ale i ty první dvě byly precizní ❤️.
Moje oblíbené postavy: Steve Harrington, Robin Buckley, Dustin Henderson a Erica Sinclair
Moje oblíbené páry: Jancy, Mileven, Lumax, JopperZačínali točit 4.sérii, ale koronavirus jim to bohužel překazil, takže 4.série se dočkáme asi až příští rok. Doufám, že bude mít aspoň i 5.sérii, protože tenhle seriál si to stoprocentně zaslouží! A klidně i víc sérií!❤️
A teď pár fotek❤️
ČTEŠ
Moje oblíbené seriály a filmy❤️❤️
RandomBudu sem dávat své oblíbené seriály, filmy, informace, herce, a pozor I SPOILERY ale vždy s varováním ❤️.