A jak to bylo dál...

18 3 0
                                    

Byli zamilovaní. Tu a tam měl Henry strach, aby to z nich nevyprchalo, jako se to stalo s Biancou. Jenže Phillip nebyl Bianca a věděl, že Henryho bude milovat až do smrti.

Keiřin a Phillipův projekt se dočkal velkého úspěchu. Jedna společnost ho začala sériově vyrábět a Phillip s Keirou mohli doslova plavat v penězích. Byli zajištění až do konce života. Zde to ale neskončilo. Začali přemýšlet nad dalšími nápady. Zaučili se v bionice a později se stali průkopníky i v tomhle oboru.

Keira si našla přítele. Shodou náhod to byl Henryho bratranec. Henry ale o jeho existenci nevěděl a nikdo z nich se o tom nedozvěděl, dokud jim nevyzradil jejich příjmení.

Henry si našel práci jako zahradník. Byla to práce přímo pro něj. Pracoval pro jednu bohatou rodinu, staral se jim o rostliny a stříhal jim keře. Byla to uklidňující práce a byl v ní šťastný. Ještě aby ne.

Phillip a Henry si později koupili vlastní dům.
Byl to malý domek na kraji South Creek.

Po tom, co si několikrát ověřil legalitu homosexuálních sňatků, požádal Henry Phillipa o ruku. Ten mu řekl ano.

Jako starci vysedávali na verandě, nadávali na nízký důchod a pili čaj. Drželi se za ruce a oba věděli, že to, co se stalo, mělo svůj důvod. Kde by byli teď, kdyby Phillip neodjel?

Stejně tak má svůj důvod každá jiná věc. Ať už se stane něco špatného, každý z nás bude odměněn za to, že tou zkouškou prošel. Nikdy nevíte, co vás čeká dál. Nevzdávejte se a kráčejte cestou, která se vám zamlouvá nejvíce. Jen hlupák by se vás z ní snažil svést!

Láska V KóduKde žijí příběhy. Začni objevovat