ILK AN

44 4 16
                                    

  (bu şarkı radyoda çalan şarkı)   oy vermeyi unutmayın 🙏💙 
Bugün okulun ilk günü. Gerci okulu sevdigimde soylenemez . En azindan eski okulumu sevmiyordum .Cunku orada ki herkes egolu. Buradaki okulumu bilmiyorum ama insallah oyle olmaz .Bunlari dusunurken ustumu giyip kahvaltıya indim.

Fazla abartılı giyinmek istemedim çünkü ilk günden göze batmak istemiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fazla abartılı giyinmek istemedim çünkü ilk günden göze batmak istemiyordum. Fızlıca kahvaltımı yaptıktan sonra aşağıya inip annemin gelmesini bekledim, çünkü ilk gün annem beni bırakacaktı okula. Annem geldikten sonra yola çıktık. Annem :
-Herşeyini aldın dimi kızım?
ELİS :
- evet anne aldım.
Yolda giderken canım sıkıldı ve radyoyu açtım bir anda sevdiğim şarkı çalınca mutlu oldum. Şarkı neden bilmiyorum ama çok anlamlı geliyordu bana. Okula geldiğimde anneme sarılıp indim. Girişten okuluma baktım gerçekten çok güzel bir okul. Dışı sarı renge boyanmış, önünde iki tane  bayrak vardı. İtiraf etmek gerekirse erkeklerinde çok yakışıklıydı. ( Neden Galatasaray lisesi bende bilmiyorum 🤷‍♂️ 😂🤫)

Bugüne kadar hiç sevgilim olmamıştı ve bundan sonrada olmasını istemiyordum en azından üniversite bitene kadar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugüne kadar hiç sevgilim olmamıştı ve bundan sonrada olmasını istemiyordum en azından üniversite bitene kadar. Yavaşça bahçe kapısından  içeri girdim sanırım daha zilin çalmasına çok vardı bende gidip kantinde oturmaya karar verdim. Kantini çok genişti ve yuvarlak pencereleri vardı. Geçip boş bir masaya oturdum. Sabah kahvaltımı yapmıştım aç değildim ama bir çikolatalı süte hayır demezdim hemen gidip kendime bir çikolatalı süt aldım ve oturdum. Telefonumda instagram da geziniyorum birden yanıma bir çocuk oturdu hemde sormadan ve hemen muhabbete başladı "Merhaba nasılsın?" şaşırmıştım çünkü çocuğu tanımıyordum kabalık olmasın diye yanıt verdim " iyi" evet sen dememiştim çünkü çocuğu tanımıyorum " bende iyiyim sorduğun için teşekkürler (!)" hiç bir şey demeden masadan kalkıp sınıfımda doğru çıkacaktım da sınıfının nerede olduğunu bilmiyordum hemen aramaya başladım çoculmarkamdn gelip " seni rahatsız ettiysem özür dilerim ben sadece tanışmak için şey yapmıştım " elimi uzattım ve" ELİS" dedim bu durumdan memnun olacakki "bende Bora" dedi. " Hangi siniftasin " diye sordu " 12/C " bende o sınıftayım istersen berber gidelim "
" olur " dedim. Merdiveni çıkıp sola döndükten sonra hemen bizim sınıf vardı içeri girdiğimiz de zil çalmıştı" istersen benim yanıma oturabilirsin " başka oturacak yer olmadığı için mecbur yanına oturacaktım ilk dersimiz matematik Di ve aşırı sıkıcı bir dersti  Bora bir kağıda " teneffüste bir şeyler yapalım mı?" yazmıştı  bende "olur" "dedim ama ne yapıcaktık ki?

Oy vermeyi unutmayın sizi seviyorum. İlk bölüm biraz sıkıcı ama sonraki bölümlerde heyecanlı olucak ❤️

MUTLU SONSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin