Oy vermeyi unutmayın 🙏💙
Teneffüste okulun arka tarafına doğru gidiyorduk bir baktım arka taraf deniz evet okul denize bakıyordu. Çok güzel bir manzarası vardı. Su masmaviydi, hafif dalgalı
Burası günbatımın da çok güzel olurdu. Bunları düşünürken bir banka oturduk. " Manzara çok güzelmiş" dedim. " Evet, çok güzel" bunu bana bakarak söylemişti ama sonuçta benle konuştuğu içindir başka bişey olamaz. Etraftakilere baktım kızlar çok güzellerdi, erkeklerde. Bora da gerçekten çok yakışıklıydı. Saçları çok uzundu, gözleri elaydı ve güneşte çokk güzel görünüyordu.
(Hayalimdeki bu değildi ama bu da fena değil)
Zil çaldı ve içeri girdik. Son derse kadar tenefüslerde hep oraya oturduk ve manzarayı izledik. Son derste Bora bana bir teklif sundu " Akşam bir şeyler yapalım mı?" Annem izin verirdi ben de evde oturmaktan sıkılmıştım. "Olurr" dedim
Öğlen ders bitince annem beni aldı eve gittik. "Günün nasıl geçti aşkım alışabildin mi?" dedi "Evet anne çok güzeldi okulda Bora adında biriyle tanıştım ve akşam beni dışarıya davet etti gidebilir miyim " "Olur kuzum git ama akşam geç gelme" tamam annelerin Bir tanesi gelmem" hazırlanıp dışarı çıktımKahverengi V yaka bir kazak altına mavi kotumu giydim onun altına ayakkabı olarak hafif topuklu kahverengi ayakkabı ve çok güzel olmuştu. Alışveriş merkezinde buluştuk ilk önce yemek yiyecektik " Ne yersin Elis ?" "Ben hamburger yiyeceğim" " tamam bende aynısından". Bora çok eğlenceli bir insandı yemek yerken sürekli gülmüştük. " Sinemaya gidelim mi?"
"Bilmem"
" Bunu evet olarak sayıyorum" dediBende gülümsedim Bora ya karşı kendimi çok yakın hissediyorum ama bu duyguya bir anlam veremiyorum çünkü daha bugün tanışmıştık hemen nasıl olmuştu. Sinemada filmlere bakıyorduk. Bora korku filmine girmek istedi ama ben istemedin
Ortak karar olarak komedi filmine girdik. Sinemadan çıktığımızda kordona gittikGün batımı çok güzel görünüyordu. Hemen çimenlere oturdum Bora da yanıma oturdu. Yaklaşık 1saat kadar hiç sıkılmadan oturduk. " Bora kalkalımmı artık?" "Olur kalkalım evine bırakabilirim istersen." " Teşekkür ederim ama gerek yok" "" "peki"
Eve geldim ve Boraya mesaj attım "Bugün her şey için teşekkür ederim çok güzeldi" Çevrimiçi ve görüldüAtalı 1 saniye bile olmamıştı