Kezdetek

103 7 2
                                    

A legtöbb gyerek arra vágyik, hogy felnőttként ismert és elismert legyen a szakmában, amit végez. Vannak azonban olyanok is, akik inkább kiélik és kibulizzák vágyaikat fiatalkorukban a szüleik pénzén. Ez a történet mindkét típusra megfelelő példát hoz. Nyilván még semmit nem tudtok a történésekről, vagy hogy hová is fajul ez az egész a végén, azonban annyit mondhatok megér egy misét. És hogy én ki vagyok? Idővel arra is fény derül, most azonban vágjunk is a közepébe.

Augusztus vége van, nem sokkal az iskolakezdés előtt állunk. Az ISD a legelitebb iskolák közé tartozik nem csak Magyarországon,hanem Európa szinten is. Az itt tanuló diákok már kisiskolásként elkezdhetik a tanulmányaikat és diplomát is szerezhetnek, amennyiben végig járják az utat.Azért különleges ez az iskola, mert itt tényleg azt tanulják a diákok ami a karrierjükhöz kell, minden más tárgy opcionális. A világ legjobb egyetemein végzett tanárok oktatnak, akik teljes bevetéssel dolgoznak a diákok okosításán.

Lana 18 éves, most kezdi a tizenkettedik osztályt és nagyravágyó tervei vannak. Édesanyja modell volt a Victoria's Secretnél, és szeretne a nyomdokaiba lépni. Az apja híres üzletember, az éves keresete nagyjából egymilliárd forint körül szokott alakulni.

Ábel szintén 18 éves, Lana osztálytársa és az iskola igazgatónőjének a fia. Az apja cégvezető, azonban nem a legjobb a kapcsolata a fiával. Konkrét elképzelése még nincs a jövőjét illetően, egyelőre a gimit szeretné befejezni.

Katarina is az elit osztag tagja, a szülei borászattal foglalkoznak, rengeteg hazai és külföldi szőlőültetvényük van, amely már generációk óta öröklődik és bővül családon belül.

Adriánt örökbe fogadták. 3 hónapos volt amikor a jelenlegi szülei megtalálták őt egy kuka mellett, Debrecen szívében. A szülei nemzetközileg is elismert ügyvédek, akik mindent megtesznek fiúkért, Adriánnal azonban kicsit elszaladt a ló, ő a suli nagymenője.

Ugye milyen szaftos a felhozatal?! Ó és ha tudnátok mi vár ezekre a kölykökre a következő tanévben, dobnátok egy hátast. Vagy kettőt. Most azonban beszéljünk a friss húsról is.

Dorián szintén végzős, azonban iskolát kellett váltania mivel elköltöztek a régi lakóhelyükről. Átlagos srác, hétköznapi családból. Egyike annak a 3 diáknak akiket az iskola ösztöndíjjal jutalmazott erre a tanévre. Nem igazán társaság kedvelő, azonban ha megismeri a környezetét áttudja szakítani a maga köré épített gátat.

Hanna a második ösztöndíjas diák ebben a tanévben. A szüleinek saját péksége van a városban, azonban sosem tudták finanszírozni a lány iskoláztatását. Hanna ugyanis már 3 éve próbálkozik bekerülni az ISD-be, eddig azonban nem járt sikerrel. Vajon megérte neki ennyit kínlódni?

Végül, de nem utolsó sorban ott van Sámuel. Samu is a hétköznapi srácok táborát erősíti, azonban szeret kakaskodni és a figyelem középpontjában lenni. Ismerősen hangzik? Oh hát persze, az ISD-nek már megvan a saját kakasa, Adrián szerepében. Kíváncsi vagyok meddig bírjak a fiúk kakasviadal nélkül. Arra jegyet kéne vetetni. 

Így áll össze tehát a mezőny, akik megkezdik kalandjukat a véghajrá felé. Itt maradnak egyetemre? A szívük inkább külföldre húz? Vagy lesz akit pont a szíve tart majd itthon egy másik ember személyében? Igen tudom hogy rémes narrátor vagyok, túl sokat kérdezek. Azonban már tűkön ülök,hogy megtudjam mi sül ki ebből az egészből. Oh Rebekát majdnem kihagytam. Habár ő úgyis csak később jön, na igen, ő is kavar majd egy kis port. De mindezt a maga idejében.

2020.06.10.

- Lana, el kell mondanod pontosan mit láttál. Ez nem gyerekjáték. Valaki meghalt azon az estén és tudjuk hogy ott voltál.

Várjatok.. Hogy mi? Valaki meghalt??? Máris itt tartunk?! Pedig még csak most kezdtük...

- Nézzék, tudom jól, hogy most nyomoznak az ügyben, azonban mi lenne ha eltolnánk ezt a kis beszélgetést holnapra? Nem vagyok a legjobb lelkiállapotban. Ha pontos információt szeretnének hallani, kérem adjanak időt mert nagyon homályos még minden.

- Szerencséd hogy a kis barátaid még mind a kihallgatásra várnak. Rendben van Lana, holnap reggel nyolckor ugyanitt találkozunk.

Lana tettetve hogy rosszul van, elhagyja az épületet. Könnyes szemekkel távozik, hiszen tudja, hogy másnap vallania kell.

- Remélem semmi olyat nem mondtál nekik ami gyanút kelt ránk nézve – szólal meg Adrián az épület mellett a sötétben álldogálva.

- Nem, persze hogy nem mondtam semmit. Azonban ki kell találnunk valamit, mert ez így nem lesz jó. És ne feledd, Dorián ott volt. Ő veszélyt jelent számunkra. Egy szavába kerül és mindenre fény derül. Szemmel kell tartanunk.

Na igen, ez eléggé komolynak hangzott. Nyilván most azon agyaltok, hogy mégis mi a fene történhetett. Rendben van, elmondom, de az elejétől kell kezdenem, elvégre mi értelme van a csattanónak ha nem ismerjük az előzményt.

Minden 2019.09.02.-án kezdődött a tanévnyitó ünnepségen.... 

ElitWhere stories live. Discover now