Adrián és Samu

42 2 15
                                    

Aki az ISD-be jár, tudja hogy Adrián az iskola nemhivatalos császára. A fiú mintha saját gravitációs mezővel rendelkezne, hiszen minden lányt magához vonz, amit előszeretettel ki is használ. Azonban érkezett egy alkatban hozzá hasonló fiú az iskolába, aki a Sámuel névre hallgat és neki is tervei vannak. Higgyétek el, most nem a tanulásról beszélek.

-Kedves diákok! – ront be az első óra elején az igazgatónő, az első hét szerdai napján. – Szeretném nektek bemutatni Veresné tanárnőt. Ő veszi át Tóthné irodalom óráit, mivel az utóbbi szülési szabadságra ment. A tanévet Veresné tanárnővel kezditek és nála is fogtok érettségizni – jelenti ki az igazgató, majd egy halvány mosoly kíséretében kimasíroz az osztályteremből.

- Nagyon örülök, hogy megismerhetlek titeket! Néhányan talán ismertek, én vagyok az úszócsapat edzője is, Lana és Adrián is hozzám járnak úszni. Most azonban azért vagyunk itt, hogy belevessük magunkat a novellaelemzés gyönyöreibe – mondja a tanárnő, majd hátra dobja arany szőke fürtjeit, mire Samu nyála szinte kicsordul. A fiú megkocogtatja az előtte ülő Lana vállát, aki grimaszolva hátra pillant.

- Mi a fenét akarsz? – kérdezi suttogva a lány.

-Hogy lehet férjnél ez a nő? Hány éves egyáltalán? – kérdezi Samu, miközben a nadrágját piszkálgatja, ezzel is takarva a merevedő férfiasságát.

- A férje van vagy nyolcvan éves. A pénze miatt ment hozzá. Egyébként nemrég végzett egyetemen, talán 27 éves lehet – mondja Lana elgondolkodva.

Samu szemei szikrákat szórtak, a vak is látná, hogy szemet vetett a tanárnőre.

Óra után megvárja míg osztálytársai elhagyják a termet, majd megáll a tanári asztal előtt.

-Tanárnő – mondja rekedtes hangon – szeretnék jelentkezni az úszócsapatba – jelenti ki határozottan a fiú. Veresné ekkor szexin leemeli a szemüvegét, végig méri a fiút, majd elmosolyodik.

-Ma délután háromkor lesz edzés. Azonban előtte szerezd be az úszáshoz szükséges kellékeket, anélkül sajnos nem engedhetlek be a medencébe – mondja a tanárnő fegyelmezett hangján.

-Ott leszek, pontban háromkor – feleli Samu, majd biccent egyet, mintha csak egy gimis csajként tekintene a tanárnőre.

Samu végül úgy döntött lelép az utolsó óráról, hogy legyen ideje megvenni a szükséges felszereléseket. Az utolsó óra tesi, ahol a tanár rögtön lógósnak titulálta a srácot. Lana Katarina társaságában a röplabdát választja, míg Adrián Ábellel ül az úszómedence végében. Ábel szemei Doriánt fürkészik, aki Hannával tollaslabdázik.

-Haver, itt vagy? – kérdezi értetlenkedve Adrián, aki valószínűleg valami csajozós sztoriról mesélt barátjának.

-Igen, ne haragudj csak elkalandoztam – mondja Ábel megrázva a fejét.

-Tetszik az új csaj? – kérdezi vicsorogva Ábelt. – Én dugnám – teszi hozzá a pimasz fiú.

-Nem rossz, de nem is az esetem – mondja vállat vonva Ábel mire Adrián elneveti magát.

-Helyes tesó. Így legalább nem kell osztozkodni vagy megverekedni érte. Plusz neked ott van Katarina, aki szintén jó bige – vigyorodik el perverzül, majd a távolból végig méri a lányt.

Ábelt hidegen hagyják Adrián szavai, aki nem képes másra gondolni, mint a tegnapi lezáratlan ügyére Doriánnal. Amint a tanár lefújta az órát Ábel megközelítette a fiút az öltözőbe menet.

Az óra végére Samu is visszaért, aki szintén az öltözőt célozta meg, hiszen rövidesen kezdődik az úszás. Felvette a csillagos fürdőnadrágját, majd vetett magára egy pillantást az öltözőben elhelyezett tükörben.

Az úszás kezdetén Veresné nem feltűnően végig méri a fiút, majd az ajkába harap.

-Jól van emberek, mindenki a vízbe, kezdetnek húsz hossz! – jelenti ki határozottan a tanárnő majd a sípjába fúj.

- Itt is vagyok Tanárnő – mondja Samu majd elindul a medence felé.

-Menj az öltözőbe! – szól utána halkan a Tanárnő.

Samu nem igazán tudta hova rakni a helyzetet, azonban hallgatott a parancsra. Néhány másodperc múlva a tanárnő is megjelenik a fiúöltözőben, majd mielőtt a fiú bármit is kérdezhetne, ráveti magát. Szenvedélyes csók csata kezdődik kettejük közt, miközben Veresné leülteti a fiút az egyik padra, majd elkezdi kigombolni saját maga ingét. Samut túlfűti a szexuális feszültség, folyamatosan takargatja ágaskodó férfiasságát, egészen addig, amig a tanárnő az ölébe nem ül. Veresnén már csak egy szoknya és egy fehér melltartó van. Amikor megérzi Samu keményedő szerszámát a szoknyája alatt, lovaglópózban lovagolni kezdi, mire a fiú felnyög. Néhány perc múlva a tanárnő leszáll, majd leveszi a szoknyáját és a fehérneműt is. Szétteszi a lábait, majd Samu arcát lábai közé nyomja. A fiú nyelvének csiklandozásától Veresné is felnyög, aki egyre jobban és mélyebben magában akarja érezni Samu nyelvét.

Így ment ez egy ideig, aztán észbe kapott a nő, hogy vissza kéne mennie, ezért sietve ráncba szedi magát, majd minden szó nélkül elhagyja az öltözőt. Samu lihegve ül a padon, körülötte saját nedvének tengere, melyet a Veresnével közösen töltött percek gyönyöre eredményezett. A fiú is összekapta magát, azonban úgy döntött inkább haza megy, ezek után elhiszem, hogy nem is lett volna kedve úszni.

-Azt hittem már sosem lesz vége – mondja Dorián, aki eddig az öltöző WC fülkéjében bujkált Ábellel.

-Miért nem tudtunk öt perccel hamarabb kimenni??? Nem akartam ezt végighallgatni, fúúúúj - borzad el a fiú.

-Hát, jobb hogy csak hallgatni kellett, mint sem nézni – mondja nevetve Ábel.

- Te tudtad, hogy a tanárnő ilyeneket csinál... Tanulókkal? – kérdezi Dorián undorodva.

Ábel is és én is nagyon jól tudjuk, hogy tavaly ő is kefélt párszor ezzel a tanárnővel, még mielőtt hivatalosan összejöttek volna Katarinával. Nehéz neki ellenállni.

-Fogalmam sem volt róla – mondja idegesen Ábel. – Azonban anyám nem tudhatja meg, különben Samut is és Veresnét is kihajítja az iskolából – mondja aggódva a fiú. – Senkinek nem hiányzik a dráma szerintem, főleg az utolsó tanévben.

Dorián helyeselve bólintott, majd mindkét fiú sietve távozott az öltözőből.

2020.06.10

- Veresné kedves – mondja a nyomozó – milyen kapcsolatban állt az elhunyttal? – kérdezi érdeklődve.

- A tanítványom volt – mondja nagyot nyelve a nő.

- Biztos benne, hogy csak egy tanítvány volt? – kérdezi ismételten a nyomozó, mire a nő sírni kezd.

- Ahogy sejtettem. Veresné Erika, letartóztatom kiskorú megrontásáért, valamint gyilkosságban való részvételéért, amit Nagyházi Ábel ellen követett el. Jogában áll hallgatni, bármit mond, felhasználható maga ellen a bíróságon! 

ElitWhere stories live. Discover now