2019.10.30.
Már eltelt két hónap az új tanévből, az ISD diákjai pedig gőzerővel készülnek a ma este megrendezésre kerülő őszi bálra. Ha azt hiszitek a bálok csak Amerikában menők, tévedtek.
-El sem hívtál a bálra, Ábel... - már hetek óta fura vagy, elmondanád végre mi a baj? – kérdezi idegesen Katarina.
-Nem szeretlek K. Sosem voltam szerelmes beléd, de fogalmam sem volt hogy hogyan mondjam el – mondja nagyot nyelve, megtörve a némaságát Ábel. – Tudhatnád..., nem is értem miért ragaszkodsz hozzám, amikor már a fél iskolával lefeküdtél mióta együtt vagyunk. Lehet hogy az ujjaid köré csavarod a pasikat, de nem tudod elhallgattatni őket – mondja csalódottan a fiú.
Katarina szemei a földet pásztázzák, nem képes Ábel szemeibe nézni. – Sajnálom... - mondja a lány, majd kiviharzik a teremből. Ábel megcsóválja a fejét mintha csak egy rossz álomból ébredt volna fel. Eközben az iskola másik részében Samu, Veresné Erikának segít az utolsó simítások elvégzésében.
-Mhhm... Ezaz, nagyon jól csinálod... Mélyebben.. ahhh – nyögi Veresné, miközben megizzasztja Samut a tornaterem öltözőjében.
- Megint ügyes fiú voltál – mondja néhány perc múlva Veresné, amint a melltartóját akasztja vissza. A fiú még mindig extázisban van, noha már 2 hónapja minden nap szexelnek Veresnével, azóta sem tud betelni a gyönyörrel.
- Meddig kell még hazudoznunk? – kérdezi a fiú, aki lassan befejezi a lihegést, és közben felveszi a bokszerét. – Elegem van már, hogy csak eldugott szexrandik jutnak nekünk – mondja mérgesen a srác.
- Ne legyél bolond, a tanárod vagyok, és jó darabig még az is leszek. Majd utána meglátjuk mi lesz – mondja a tanárnő, amint az utolsó ruha igazítást is elvégezte magán. – Este moderáld magad, nem akarok lebukni! – fegyelmezi Veresné a fiút, aki megforgatja a szemeit majd bólint.
Lana ezalatt a sminkjét igazgatja a mosdóban, amikor Katarina beront idegesen és becsapja az ajtót.
-Minden rendben veled drágám? – kérdezi fura tekintettel Lana, majd megcuppogtatja a frissen kirúzsozott ajkait.
- Ábel szakított velem, pont a bál előtt – fakad ki Katarina, mire Lana odalép és felrázza.
-Hé! Te egy erős, független nő vagy, aki bármelyik pasit megkaphatja csupán azzal ha fél szemmel rá néz a folyosón. Ábel helyes srác, értékes ember, de nem pótolhatatlan. Adj egy kis időt magadnak és lépj tovább kedvesem. Egy pasi se érdemli meg a könnyeid – mondja Lana majd megöleli a barátnőjét.
- Te honnan tudod mindig, hogy mit kell mondani? – kérdezi nevetve, a könnyeit törölgetve Katarina.
-Tapasztalat drágám, tapasztalat... - mondja egy fék mosollyal az arcán a lány.
Dorián és Hanna a szekrényeiknél pihennek. Mindkét tanuló fejében az esti bál áll a középpontban.
-Bárcsak Adrián rendes srác lenne – töri meg a csendet Hanna. – Látom, hogy folyamatosan engem bámul, felfal a szemeivel, pedig sokkal jobban örülnék, ha például elhívna egy randira, egy igazira... - fakad ki a lány.
- Nem tudom, nem igazán ismerem Adriánt – mondja Dorián sajnálattal teli hangon – tudom, hogy ő a suli egyik nagy arca, de ennyi.
- Kíváncsi vagyok tesz e egy normális lépést felém ma a bálon – mondja a lány reményteli hangon.
Dorián gondolatai Ábel körül forogtak. Jó a kapcsolatuk, sikerült túllépni az év eleji csókon, azóta barátok. Azonban higgyétek el, egyik sem csak barátként tekint a másikra. Mindkét fiú küzd a szexualitásával, de hát mindenkinek erről szól a gimi, azzal hogy megismerjék önmagukat.
YOU ARE READING
Elit
Teen FictionA Debreceni Nemzetközi Iskola a 2019-2020-as tanévétől ösztöndíjat ajánl fel olyan Debrecenben lakó és tanuló diákok számára, akik családi helyzetük miatt nem tudják kifizetni a tandíjat, azonban mégis szeretnének ebben az iskolában minél több tudás...