Boldog(talan) Karácsony

24 1 0
                                    

2019 a végéhez közeledik. Leesett az első hó, a téli szünet pedig már hamarosan kopogtat minden diák és tanár ajtaján. Az őszi bál óta, sok minden megváltozott a ISD-ben. Az iskola igazgatónője nem egy félrebeszélő lánynak ismerte Lanát, ezért kivizsgáltatta a Samu-Veresné ügyet, és kiderült, hogy az affér valóban megtörtént. Veresnét kirúgták, Samut pedig a téli szünet végéig felfüggesztették. Az iskolában megkomolyodtak a szabályok, mindenhová kamerákat szereltek és null-huszonnégyben megfigyelés alatt áll az egész intézmény. 

Katarina kiborult, amikor megtudta, hogy Ábel és Dorián kavarnak, saját magát hibáztatta a dologért. Véleménye szerint Ábel miatt utálta meg a nőket, ezért részegen instagram történetben mindenkitől bocsánatot kért, pontosabban minden lánytól, aki szerelmes volt Ábelbe. Bocsánatot kért, amiért miatta kezdett el a fiúkhoz vonzódni. Ezzel persze sikerült még jobban besároznia a fiút. 

Ábelt nem érintették jól a történtek. A szülei elég konzervatívok, és kivették őt az iskolából, magántanuló lett. A sok negatív hatás miatt inni kezdett és a cigarettára is rászokott. Az egyetlen ember akivel hajlandó beszélni az Dorián, akivel esténként titokban szoktak találkozni. 

Doriánnak sikerült otthon bemesélnie, hogy csak azért csókolóztak Ábellel, mert részegek voltak. A fiú úgy érzi, még nem áll készen a coming out-ra, azonban annyira szerelmes Ábelbe, hogy nem tudja és nem is akarja elengedni. 

Lana próbálja játszani az erős nőt, ami számára elég megterhelő, hiszen anyja rendszeresen idegen férfiakat visz haza, az apja tudta nélkül. Adrián sem szereti őt, ami már nyár vége óta bántja, és úgy érzi az őszi bálos monológja miatt mindenkit elveszített. Ő azonban nem az a fajta aki feladja, felragasztja a fék mosolyát minden egyes nap, a büszkesége pedig nem engedi, hogy bocsánatot kérjen, hiszen jogosan akadt ki. 

Adrián és Hanna pedig a bál estéjén összejöttek, amin Hanna lepődött meg a legjobban. Megígérte saját magának, hogy nem adja be könnyen a derekát, azonban a fiú sármos szavai levették őt a lábáról. 

Mindenki életében változás következett be, azonban a cél közös volt. A tanév végén sikeres érettségi vizsgát tenni, majd elnyerni a felvételt az áhított egyetemekre. 

2019.12.20. 

Az este hideg volt. Csípős szelek járták át a játszóteret, ez azonban nem tántorította el Doriánt. Néhány perc múlva Ábel is megérkezett. A fiú szemei felcsillantak, amint meglátta a közeledő Ábelt odarohant hozzá majd szorosan megölelte és megcsókolta. 

- Ew, Ábel... Bűzlesz a piától. Mennyit ittál? - kérdezi aggódva a fiú. 

- Nem tudom miről beszélsz, nem is ittam ma semmit - mondja a szemét forgatva Ábel. 

- Kezdek aggódni érted. Már lassan két hónapja tart.. Mindjárt két hónapja hogy együtt vagyunk, valamint annak is két hónapja, hogy ezt a szart szívod - mutat Dorián a cigis dobozra, amit Ábel épp hogy elővett. 

- Le fogom tenni a cigit is és a piát is ígérem - nyugtatgatja a fiút., majd rágyújt. 

- Kár, hogy nem tölthetjük együtt a Szentestét - nyögi ki szomorúan Dorián, mire Ábel fél karral átöleli. 

- Szökjünk el együtt, és akkor minden nap együtt lehetünk - mondja Ábel, mire Dorián csak megforgatja a szemét. 

-Eleget ittál. Inkább haza kísérlek. 

-Nem aludhatnék ma inkább nálatok? - kérdezi a fiú boci szemekkel. - A szüleid úgysincsenek otthon - mondja vicsorogva. 

- Jó, legyen. De ha lebuksz a szüleid előtt nem akarom elvinni a balhé... - mondaná a fiú, azonban Ábel hevesen megcsókolja. Dorián testét bizsergő érzés járja át, pusztán Ábel érintésétől is, amikor pedig megcsókolja, olyan mintha megfagyna körülöttük a tér és az idő. 

Eközben Lana édesapja is hazaérkezett az ünnepekre, ami hatalmas megnyugvást jelent a lány számára, hiszen úgy gondolja édesanyja legalább Karácsony alkalmából vissza vesz a tempóból, és boldog Karácsonyuk lehet. Spoiler: Hát nem lett

- Apa, nagyon örülök, hogy sikerült hazaérned - mondja csillogó szemekkel Lana, miközben a vacsora asztalnál hármasban vacsoráznak. Édesapja megköszörüli a torkát, majd harsány mosollyal a lányára néz. - Örültem volna, ha nem arra kell hazaérnem, hogy a lányom a végzős évében teljesen felkavarta az álló vizet az iskolában - mondja feszült hangon az édesapja. Lana az asztalt pásztázza, majd az ajkába harap. - Anya megcsalt téged. Többször is, több emberrel. 

A szülők egymásra néznek, majd egy pillanat múlva a lányukra. -Édesanyád szabad nő, megteheti - feleli az apuka, - anyád és én még nyáron beadtuk a válási papírokat. Lana szemei kikerekednek, majd könnybe lábadnak. - Sajnálom kislányom, el kellett volna mondanunk - mondja az édesanyja, azonban a lány feláll az asztaltól, majd sírva a szobájába siet. Édesanyja utána akar menni, azonban a volt férje leinti. - Majd megnyugszik és feldolgozza - nyugtatja ex feleségét, majd folytatják a vacsorát, mintha mise történt volna. 

2019.12.24

- Az ajándékokat csak reggel lenne szabad kinyitni - mondja kuncogva Hanna, miközben hatalmas szemekkel Adriánra néz. - Először is, a legnagyobb ajándék számodra én vagyok, hiszen maga vagyok a főnyeremény - fényezi magát a srác, - azonban szeretném ha még ma este kinyitnád - teszi hozzá. A lány megfogja a kis dobozt, majd izgatottan kicsomagolja. A dobozt kinyitva szemei felcsillannak majd Adriánra néz. - Nem hittem volna, hogy ilyen érzelmes is tudsz lenni - mondja könnyes szemekkel Hanna. A dobozban egy nyaklánc van, ami két félből áll és egy szívet alkot. 

- Az egyik fele a tied, amelyikben az A betű van, a H pedig az enyém. Nem ígérem, hogy hordani is fogom, de gondoltam ajándéknak tökéletesen megfelel - mondja vigyorogva a fiú, majd megcsókolja a barátnőjét. 

Katarina Svájcban tölti a karácsonyt a szüleivel. Próbálja élvezni az Ünnepet, azonban gondolatai Ábel körül forognak. 

-Nem tetszik a karkötő kicsim? - kérdezi édesapja a Swarovski kövekkel kirakott ékszerre mutatva, amit a lánya épp hogy csak kivett a dobozból, majd az asztalra tette. - De, nagyon tetszik apa, köszönöm! Azonban alig tudom kiverni a fejemből Ábelt. Imádna itt lenni, tudom hogy ígyvan! - mondja szomorúan a lány. - Elrontottam mindent, hisz ha nem hanyagolom el,még mindig velem lenne - teszi hozzá, majd könnyezve apja keblére borul. 

- Ne legyél buta kicsim. Talán már akkor is vonzódott a fiúkhoz is, mielőtt veled összejött volna - nyugtatja az édesapja, holott semmit nem tud  a lánya akcióiról, amit a többi fiúval titokban hajtott végre. 

2019.12.31 

- Szerinted van bármi esély, hogy felvegyenek egyetmre a történtek után is? - kérdezi aggódva Samu, Veresnére pillantva. - Nem tudom, addig még fél év fog eltelni. Én azt javaslom tedd oda magad és szerezz jó pontokat a tanároknal. De ne úgy, ahogy azt velem tetted - mondja perverz mosollyal az arcán a tanárnő. 

- Köszönöm, hogy itt lehetek. A szüleim kidobtak a történtek után, és nem tudtam kihez fordulhatnék - mondja Samu, majd lágyan megcsókolta a nőt. - Idővel megbocsájtanak. Ők is voltak fiatalok, majd rájönnek! - vigasztalja a fiút. 

 Az estét kettesben töltötték, és úgy várták a boldog új évet. Azonban mind tudjuk, hogy a következő év sem lesz teljesen felhőtlen, pláne ami júniusban a tanév végét illeti. 



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 18, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ElitWhere stories live. Discover now