●2. BÖLÜM●

96 19 24
                                    

Merhaba sevgili okuyucular inşallah kitabımı beğenmişsinizdir.

İYİ OKUMALAR

●İYİ OKUMALAR●

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


●●●

Duygu yüklü bir anın merkezindeydik. Bizler kırılmış , ağlatılmış , terkedilmiş ,yalnız ve kimsesiz bırakılmıştık.
Mutluluğu daha küçükken kaybettik biz , bu bahçeden çıktığımızda sırtımızı dönüyoruz ama geri döndüğümüzde acı gerçeklerle karşılaşıyoruz. O kadar güzel ve o kadar nadirdik biz ama şimdi ise bir hiç . İşte biz bunu tam tersi dağıtılmış ezilmiş kırılmış kar taneleriyiz . Büyüdükçe acılarım azalıyor çünkü artık alışıyoruz ! Yada alışmaya çalışıyoruz . Bizler birer melektik kar küresi kız yetiştirme yurdunun melekleriyiz .

Kızlarla erkenden kalkmış okul için hazırlanmaya başladık. Okul kıyafetlerimiz gerçekten güzeldi . Siyah pireli okul eteği, beyza gömlek ve gömleğin tam sağında okulun logosu ve ismi var ve hiç çekilmeyen okul kıravatı ama kızlar için rozet , erkeklerinkisi kıravat çünkü dün erkekler  kravat takmıştı.

Kıyafetimi giydikten sonra  saçımı tepeden bir at kuyruğu yaptım ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip, mor rengindeki okul çantamı bir koluma asıl  . Kızlara bakınmaya başladım .

Çiler hazırlanmış çantasını düzenliyor oda benim gibi giyinmiş saçımız bile aynı genelde aynı şeyleri severiz ama karakter olarak değil o biraz ! Saf ve ürkek bir tipe sahip ama ben sert ve öfkeli bir karakterim var ondan dolayı kızları genelde ben korurum.

Tezere baktımda saçlarını maşalıyordu . Arkadaş kendisini süslenmeyi seven bir tip . Çok güzel kendisi ama bazen dövesim geliyor , saçma tiplere girip beni delirtiyor .
Şimdi aklıma geldi bu mal maşayı nerden bulmuş genelde biz üçümüz kullanmıyoruz ama tezer kullanıyordu en son müdüre hanım arama yaptında maşasını bulup almıştı . Bu kız bu maşayı nerde buldu ki.

Tezere yanına gidip omzunu dürtümde bana baktında " kız sen bu maşayı nerden buldun " dedimde hafiften gülüp " esoş verdi bana ve bu maşa benim müdüre cadoluzu benden aldı ama esoştan istedim oda  verdi " dedi son cümlesini gülerek söyledi bu kız cidde kurnaz ve aptal sanki müdüre hanım geri almayacak tekrardan mal! .

Melodiye baktımda ayakkabılarını giyiyordu . Oda benim gibi çok giyinmiş ayakkabısını giyiyordu .

●●●

Kızlar giyinince yemekhaneye gidip  kahvaltımızı  edip . Durağa doğru yol alıp durağa gelince otobüse binip okula doğru yol aldık.

bugün hava çok güzeldi. Camdan dışarı bakınca herkes nasılda mutlu ya da telaşlı bazı kişiler işe yetişmeye çalışıyor bazıları gülerek yürüyüş yapıyorlardı .

Otobüs okula yaklaştında düğmeye bastım. Otobüsten inip kızlarla birlikte okula doğru yol aldık . Çiler saģımda Tezerde solumdaydı , Tezerin yanında da melodi vardı .

Kırgın Melekler (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin