Bela •7•

1K 63 41
                                    

Sizi çok beklettiğim için baya uzun bi bölüm yazdım. Oy ve yorum yapmayı unutmayın !
İyi okumalar ❤️

••••••••

Doruk'u kendimden itip ayağa kalktım. Almila'nın koluna yapışıp kendimi açıklamaya çalıştım.

Almila yemin ederim düşündüğün gibi değil. O beni öptü ben değil.

Almila elleriyle ağzını kapatarak gülmesini saklamaya çalışmasıyla dişlerimi sıktım. Sinirle Doruk'a dönüp onu ittim. Gram yerinden oynamadı. Ellerini ceplerine koyarak sırıttı. 

Neyse ben gidiyorum. Görmemiş gibi yapacağım. Size iyi eğlenceler.

Almila arkasını dönüp gittiğinde ellerimi yüzüme götürdüm. En azından gelen Arda ve ya Yağız değildi.

Neden beni öptün ? Tam olarak derdin ne benimle ? Yapıştırıcı olayı mı ? Tamam özür dilerim Allah belamı versin. Oldu mu ? Bu seni tatmin ettiyse daha fazla yaklaşma bana.

Belki de seni istiyorumdur ?

Belimden tutup kendine çekmesiyle göğsüne vurdum. Ama hiç hareket bile etmedi.

Belki de ben seni istemiyorumdur ? Ha Doruk ?

Neden bu kadar sinirlendin ? Yoksa ilk öpücüğünü mü çaldım ?

Sırıtmasıyla bacak arasına vurup geri çekildim.
Evet gerizekalı ilk öpücüğümü çaldın diye tısladım içimden. Hızla ilerlerken duyduğum seslerle başımı sağa doğru çevirdim. Almila gerçekten kaşınıyordu.
Pamir'le el ele yürüyorlardı. Arkalarından sessizce ilerleyip Almila'nın hırkasından tutup kendime doğru çevirdim.

Ödümü kopardın Berre ! Arda ve Yağız sandım.

Ne yapıyorsunuz siz ikiniz burada böyle el ele ?

El ele tutuşuyor ve yürüyoruz.

Pamir'in cevabına samimiyetsiz bir gülümseme ile cevap verdim.
İkisini tekrar yalnız bırakıp çadır alanına dönmeye başladım. Gerçekten şu an bununla uğraşacak kafada değildim. Dalgın bir şekilde yürümeye devam ettim.
Doruk'tan uzak durmalıydım. Kim bilir kafasında neler planlamıştı.

Ayağıma takılan çelmeyle yere düşmem bir olmuştu. Yüzümde ki çamurla dişlerimi sıkarak ayağa kalktım. Karşımda tabii ki Yağız'ı gördüm. Başka kim bunu yapacaktı ki zaten.
Yağız deli gibi bana gülüyordu. Yüzümdeki çamuru elimle sıyırıp Yağız'ın yüzüne yapıştırdım.
Gülmesi yarım kalmıştı. Şimdi kahkaha atma sırası bendeydi. Arkamı dönüp koşarak ondan kaçtım. Peşimden gelmeye başlayınca gülerek daha hızlı kaçmaya çalıştım. Arda'yı görmemle kucağına doğru atlayıp yüzümü sakladım.
Yağız yanımıza gelip bacaklarımdan tutup çekerek beni düşürmeye çalışınca huylanıp daha çok gülmeye başladım.
Yağız ellerini çektiğinde yere inip başımı Arda'nın koluna yasladım. Kolunu omzuma sarıp kendine iyice çekince kafamı ona çevirip gülümsedim.
Çağla ve Almila yanımıza gelince dere kenarına gitmeye karar verdik.

Ee ne diyorsunuz, gidecek miyiz şu cinli eve ?

Biramdan bir yudum alıp Yağız'a döndüm.

Kesinlikle gitmeliyiz ! Kamptan hemen sonra gidelim. Çok merak ediyorum.

Doruk'lar da gelsin. Onlara oyun oynarız.

Almila'ya tek kaşımı kaldırıp baktım.

Hiç gerek yok. Tadımızı kaçırırlar.

BELA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin