Prolog

255 6 2
                                    

Ahoj jmenuji se Felicite Lee Renner.Je mi 20 let.
Takhle vypadám.

Můj táta je Jeremy Renner

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Můj táta je Jeremy Renner.Je to herec.Hrál v Avengers atd.Ještě jsem s ním na natáčení nebyla,ale táta mě tam chce vzít zítra.Zrovna se natáčí Captain America:The Winter Soldier.Těším se na to.Pár lidí znám,třeba Roberta,Chrise E.Chris chodí často k nám domů.Táta říkal,že tam je někdo nový.Prý se jmenuje Sebastian Stan.Jdu se podívat na to jak vypadá.(v příběhu mu je 28)

(v příběhu mu je 28)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Wooow.Musím říct,že vypadá dobře.Ale mám problém s chlapama.Nebudu říkat proč,ale pomalu nikdo na mě nesmí sáhnout.Zvládám jen doteky mého táty,strejdy Chrise a nejlepší kamarádky Daisy.Možná to jednou řeknu.
Takhle vypadá moje kamarádka Daisy.

RánoVzbudila jsem se a vzala si na sebe rifle a tričko s dlouhým rukávem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ráno
Vzbudila jsem se a vzala si na sebe rifle a tričko s dlouhým rukávem.S tátou nebydlím,ale na prázdniny za ním obcas zajedu.
,,Fizzy?"volal na mě taťka.,,Anoo?" ,,Jsi připravená?Už musíme jit.",,Běžím"zakřičela jsem,vzala si mobil a batůžek a šla dolů.Obula jsem si boty a šli jsme.Sedla jsem si do auta a jeli jsme asi 30 minut.Vyšla jsem z auta a šla za tátou,který už byl skoro u dveří Marvel studia.Otevřel mi dveře a já šla.,,Ahoj lidi"zavolal můj táta na několik lidí v místnosti.,,Strejdo"zakřičela jsem a běžela za ním abych ho obejmula.On mi to opětoval.,,Ahoj Fizzy,rád tě zase vidím,sluší ti to.",,Děkuju"řekla jsem a zčervenala.Najednou se mi za zádama ozvalo ,,Ahoj Fizzy já jsem Chris Hemsworth",,Ahoj"řekla jsem a opatrně si s ním postřásla rukou.Cízila jsem jak se snaží,aby mi neublížil,asi jim něco táta řekl.Nakonec jsem se pozdravila se všemi,kromě Sebastiana.Šla jsem za tátou a zeptala se,,Ty si jim něco říkal?",,Něco málo ano,proč?",,Jen se chovali  opatrně,co si jim řekl?",,Že nesnášíš dobře cizí doteky,tak ať si dají pozor",,Dobře"řekla jsem a najednou se otevřeli dveře.A vyšel Sebastian.Pozdravil a šel ke mě.Čekala jsem,že si se mnou potřese rukou,ale on mě obejmul.Začalo mi být špatně.Rychle jsem oddělala jeho ruce a běžela ven.A snažila se to rozdýchat.

Pohled Sebastiana
Podíval jsem se vystrašeně na Jeremyho.,,Co se stalo?",,Ty si tady nebyl,takže jsem ti to nemohl říct,ale má problém snášet cizí doteky."řekl a už se chtěl rozejít za ní a já ho zastavil.,,Já tam dojdu,přece jen za to mohu já."řekl jsme a rozešel se ven.Seděla na zemi a zhluboka dýchala.,,Fizzy?"opatrně jsem se zeptal.,,Hmm?",,Hrozně se omlouvám,nevěděl jsem to,včera jsem tady nebyl,takže mi to neřekli"řekl jsem jí smutně.,,To je v pořadku,ale příště prosím pomalu ano?",,Dobře,myslíš že bych to mohl napravit a obejmout tě opatrně?"zeptal jsem se a usmál se.,,Dobře,ale vážně opatrně"řekla a já jí opatrně obejmul.Obmotal jsem opatrně ruce kolem jejího pasu a cítil jsem jeji ruce kolem mého krku.,,Je to lepší Fizzy?"zeptal jsem se.,,Ano,děkuju ti Seby"řekla a odtáhla se.Viděl jsem její krásný úsměv.Woow je krásná. Vzal jsem jí opatrně kolem krku.,,Je to taky v pořádku?" ,,Zatím Jo,ale moc dlouho to asi nepůjde"řekla a tak jsme radši šli.Cestou jsme si povídali a trochu se i smáli.Když jsme přišli za ostatními bylo najednou ticho.Nikdo nechápal co to vlastně vidí.Žena,která se bojí doteků se nechává objímat od neznámého člověka.Ale její otec byl rád.Protože doufal,že díky někomu se toho zbaví a teď se to už možná daří.

—————————————————
Vítám Vás u prologu mé nové knihy.Zbytek knih se budu snažit dopsat jen nevím kdy.Teď se budu věnovat jen této knize a knize o Niallovi.Kapitoly budu vydávat každý pondělí,středu a pátek a někdy i o víkendu.Doufam,že se Vám příloh líbil a omlouvám se za chyby.
Pája😁

Friends or love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat