Táta mě vzbudil a zeptal se mě jestli chci jít s ním.Došlo mi,že včera Seb říkal,že dnes už bude natáčet taky.„Chci jít,kolik mám času?" „Asi 30 minut".Přikývla jsem a šla se ustrojit.Oblékla jsem si rifle,triko se štítem a červenou hvězdou a jeho mikinu.„Nějak sis ho oblíbila"řekl táta,když jsem přišla dolů.„Je teplá a velká,Víš,že takový mikiny mám ráda."řekla jsem a více se do mikiny zachumlala.,,Jo to vím"řekl,otevřel mi dveře a vyšli jsme z baráku.Když jsme dojeli ke studiu,vyšla jsem z auta a šla ke dveřím.Když jsme přišli dovnitř,pozdravili jsme a já jsem hned běžela za strejdou Chrisem.,,Ahoooj"řekla jsem mu a pořádně ho obejmula.,,Ahoj princezno"řekl a usmál se.Odtáhla jsem se a chvílku jsme se bavili než mi někdo dal ruce na oči.,,Kdo to je?"ozvalo se.,,Hmm,to nevím.Všechny,který mám ráda jsem pozdravila."řekla jsem a zašklebila se.,,Ti dám,že si je pozdravila.Tím pádem si můžu vzít zpátky mojí mikiny,že?",,Ne,to teda nemůžeš."řekla jsem a otočila se.,,Hey Sexy Seabass"řekla jsem a zašklebila se.,,Hey Doll"řekl a dal mi pusu na tvář.Měla jsem divný pocit,ale už to nebylo tak hrozný.Podívala jsem se na tátu a ten se na nás koukal s otevřenou pusou,ale potom nasadil jeden ze svých pyšných úsměvů.Sedla jsem si se Sebem na židle a povídali jsme si do té doby než si ho zavolali na scénu.Pohodlně jsem si sedla a čekala až příjde ustrojený.Najednou přišel a já se na něj koukala s otevřenou pusou.Woow.V tom obleku má skvělý stehna.Wow.Dál jsem ho pozorovala.Přiznám se,že jsem měla zkousnutý ret.Je vážně sexy.Pusu jsem znovu otevřela,když se otočil.Wow ten zadek.Najednou do mě někdo strčil.,,Někdo se zamiloval"ozvalo se za mnou a podle hlasu jsem poznala strýčka Roba.,,Nezamilovala jsem se,jenom je sexy"řekla jsem a zkousla si ret.Strýček se uchechtl.,,Zlatíčko vidím,jak se na něj koukáš.Vím,že si zažila trauma a bojíš se si začínat něco s chlapem a chápu tě,ale prostě ses zamilovala.,,Dobře,možná trošku,ale nechci nic uspěchat.Vždyť mám pomalu problém i s tím,když mi dá pusu na tvář."řekla jsem a smutně se usmála.,,Nezapomeň na to,že si na začátku nezvládala jeho obejmutí a teď se úplně v pohodě objímáte.Jen musíš vydržet a půjde to."řekla a obejmul mě.,,Pokud si do tý doby někoho nenajde."řekla jsem a po tváři mi stekla neposedná slza.,,Určitě ne zlato."řekl a slzu mi setřel.Najendou se za námi ozvalo zakašlání.,,Copak se děje Doll?"řekl Seb a smutně se na mě podíval.Strýček se zvedl a odešel.,,Nic se neděje jen myslím dopředu.To nic není."řekla jsem a usmála se na něj.On si klekl ke mě a chytil mě za ruce.,,Můžeš mi říct cokoliv,doufám že to víš.Vždycky jsem tu pro tebe Doll.Na to nezapomeň."řekl a dal mi pusu na tvář.Poté mě obejmul.Objímali jsme se asi 10 minut,ale potom musel jít natáčet.Ale já jsem mu stihla do ucha zašeptat ,,Jo a Sebe?V tom obleku vypadáš sexy"řekla jsem a lehce se otřela rty o jeho ucho.On se na mě udiveně podíval,ale usmál se a odešel natáčet.
------------------------------------------------------------------------
Omlouvám se,že jsem nevydala kapitoly,ale teď toho máme hodně do školy a pokusím se to napravit.
Pája <3
ČTEŠ
Friends or love?
FanfictionJak dopadne přátelství mezi Fizzy a Sebastianem? Žena,která se bojí cizích doteků a pro ni neznámý muž,který se snaží ji toho zbavit.Budou stále přátele nebo z nich bude něco víc?To se dozvíš v příběhu.