3.

191 6 8
                                    

Musím říct,že Seb umí hrát skvěle.Když skončil,sedl si ke mě a jen se na mě díval.,,Proč se tak koukáš?"zeptala jsem se.,,Nějak nemůžu uvěřit,že si to vážně řekla"řekl a zvláštně se na mě podíval.,,Vážně jsem to řekla Sebe"řekla jsem a usmála se.,,Myslela si to vážně?"řekl a usmál se na mě.,,Myslela jsem to vážně.V tom obleku vypadáš hrozně sexy."řekla jsem a usmála se na něj.,,Tak to děkuju"řekl,dal mi pusu vedle koutku úst,usmál se a objal mě.,,I like you sexy Seabass"řekla jsem a mrkla na něj.,,Já tebe taky Doll"řekl a ještě víc mě obejmul.,,Už natáčet nebudu,nechceš jít ke mě?Že bychom se na něco podívali"řekl a usmál se na mě.,,Jasně ráda půjdu"řekla jsem a zvedla se a šla za tátou.,,Tati?" ,,Ano zlatíčko?" ,,Jdu k Sebovi.Nevím jestli přijdu ještě dneska nebo až zítra.."řekla jsem a usmála se.,,Jen běž,ale dej si pozor ano?"řekl a obejmul mě.,,Ano tati"řekla jsem a šla si pro věci k Sebovi a vyšli jsme.Než jsme vyšli ven,mě chytil kolem krku a já jsem schovala obličej na jeho hruď.Když jsme si vlezli do auta nasadila jsem si sluneční brýle a jeli jsme.Zjistila jsem,že bydlí asi ulici od taťky.Nikdy jsem ho nepotkala.

U něj

Sedla jsem si na gauč a on šel pro víno a nějaký jídlo.,,Na co se podíváme?"zeptal se a já jsem hned věděla co říct.,,Once Upon a Time"řekla jsem a zašklebila se. ,,To mi děláš schválně že jo?"řekl a pobaveně se na mě podíval.,,Ne,přoč bych měla?"řekla jsem a zamyslela jsem se.,,Počkej,já jsem věděla,že tě odněkud znám.Ty si hrál Jeffersona.Jakto že mi to nedošlo hned."řekla jsem a bouchla se do čela.,,To je dobrý"řekl a pustil Once Upon a Time.Chvilku jsme seděli vedle sebe,ale potom si najednou dal hlavu do mýho klína a koukal se dál.Chvilku jsem na něj jen zaraženě koukala,ale potom jsem dala ruce do jeho vlasů a začala jsem se v nich hrabat.,,Stejně tadyty vlasy byly nejlepší"řekla jsem zrovna,když tam byla ta scéna kdy mluví se zlou královnou.,,Taky se mi líbili,ale musel jsem je nechat dorůst,kvůli roli Wintera Soldiera.",,Ale teď to taky nevypadá hrozně.Ve všem vypadáš skvěle."řekla jsem a usmála se. On se jenom usmál a dál se koukal.Boleli mě záda,tak jsem se ho zeptala jestli se na chvilku může zvednou a lehla jsem si.On si lehl za mě,ale nedotýkal se mě.Bylo mi to llíto,ale pořád jsem se bála těch pocitů,které bych mohla cítit.Cítila jsem,že už usínám.Než jsem usnula,cítila jsem jeho ruku okolo mého pasu.Už jsem to neřešila,protože jsem z poloviny už spala.

Ráno

Když jsem se vzbudila,všimla jsem si,že okolo mého pasu je něčí ruka.Nejdřív jsem se lekla,ale potom mi došlo,že to je Seb.Podívala jsem se na něj a usmála se.Je tak krásný,pomyslela jsem si.Klidně oddechoval a já jsem měla chuť udělat něco,co jsem od té události neudělala.Lehce jsem se sklonila a dala mu lehký polibek.Má hrozně měkké rty.On se vzbudil a více se na mě natiskl.S tím jsem měla trošku problém,ale snažila jsem se myslet na to,že to je Seb a začínala jsem být v klidu.On mě znovu políbil a já jsem se usmála.Leželi jsme vedle sebe a jen se objímali.


----------------------------------------------------------------------

Doufám,že se Vám kapitola líbí.Omlouvám se za chyby.

Pája <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 16, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Friends or love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat