1.

158 4 5
                                    

Pohled Fizzy
Táta začal natáčet a já si šla sednout se Sebem na židli.Na takový ty se jménem.Vyměnila jsem židli Chrise H. za tátovu a sedla si vedle Seba. ,,Myslíš,že mi jednou řekneš,co se ti stalo?"zeptal se a starostlivě se na mě podíval.,,Jednou možná,ale teď je na to brzo."řekla jsem a usmála se na něj.Najednou se zvedl a šel někam dozadu.Nevěděla jsem kam jde ani proč a tak jsem to nechala být a vzala si telefon a projížděla IG. ,,Princezno?" ozvalo se za mnou a já se začervenala.,,Ano?"řekl jsem a otočila se.Tam se usmíval Seb.,,Máš čas?",,Asi jo"řekla jsme a usmála se na něj.,,Ty už natáčet nebudeš?",,Ne,dneska ještě ne,až zitra"usmál se.,,Dobře,kam půjdeme?"taky jsem se usmála.,,Kousek odtud je Starbucks a park.Tak si můžeme koupit kafe a pak jít do parku a promluvit si.",,Dobře"řekla jsem a zvedla se.On natáhl ruku a tázavě se na mě podíval.Já jsem se na něj podívala,poté na jeho ruku a znovu na něj.V jeho očích jsem zahledla lásku a starost.Když jsem se ujistila,že to myslí vážně a že se to nesnaží nějak využít,opatrně jsem k němu natáhla ruku a propletla jí s jeho.Když jsme se otočila,všimla jsme si toho,že se taťka usmívá.Usmála jsem se na něj taky a se Sebem jsme vyšli.Všimla jsem si paparizziho.Hned jsme se opatrně přitulila k němu a hlavu dala na jeho hruď.Wow má ji dokonale vypracovanou.,,Co se děje princezno?"zeptal se starostlivě a více me schoval.,,Nemám ráda paparazzi,strkají nos někam kam nemají.Začínám ti důvěřovat,ale moc nechci aby nás spolu viděli,protože by to všude řešili a vytáhli moji minulost,kterou ti jednou řeknu,ale teď ještě ne.Pár lidi to zveřejnilo,ale pak to taťka nechal vymazat,ale furt to pár lidí ví.A kdyby viděli můj obličej zase by to vytáhli a já chci aby si to zjistil ode mě a ne z televize nebo zpráv."řekla jsme.,,Taky ti důvěřuju.Schovej se dokud nebudeme u Starbucks,mám v kapse brýle,tak ti je dám."řekl a více mě obejmul a schoval.Když jsme došli ke Starbucks dal mi brýle,já si dala vlasy do culíku.Doufám,že mě nikdo nepoznal.,,Hrozně ti děkuju"řekla jsem a chytla ho za ruku.On se usmál a šli jsme pro kafe.Když jsme ho dostali,tak jsme si sedmi na lavičku,která byla ve stínu,takže na nás pomalu nikdo neviděl.,,Je to lepší princezno?"zeptal se a já se začervenala a on se uculil.,,Miluju,když mi tak říkáš.A lepší to je.Si skvělý člověk Sebe.Došlo mi,že se snažíš mě toho zbavit a za to jsem ti hrozně vděčná."řekla jsem a poprvé za několik hodin jsem ho s pocitem důvěry pořádně obejmula.,,Aww si sladká Fizz.A vlastně přesně o to se snažím.Doufám,že se mi to povede,protože si skvělá žena"řekl a víc mě stiskl.Abych s přiznala už mě to tolik nevadí.I přes to,že se známe chvíli mu začínám hodně důvěřovat.,,Taky v to doufám"zašeptala jsem mu do hrudi a usmála se.Když jsme se pustili ještě dlouho jsme si povídali.Nakonec jsem zjistila,že je už 8 večer a já už musela jít.,,Princi?"zeptala jsem se a zčervenala,když mi došlo co jsem řekla.,,Copak princezno?"zeptal se,trochu zčervenala a tak sladce se usmál.,,Už budu muset domů,ale táta už je doma."řekla jsem a on se hned ozval,,Já tě vezmu princezno" řekl a já jsem se znovu začervenala.,,Děkuju ti"řekla jsem.Když jsme šli,trochu jsem se oklepala a Seb si hned sundal mikinu a nechal mě si ji obléknout.,,Moc ti děkuju"řekla jsem a chytla jeho ruku do mé a nechala je proplést.Když jsme došli k jeho Land Roveru,otevřel mi dveře a když jsem si sedla,zavřel je za mnou.Nasedl,nastartoval a jeho ruku dal opatrně nad moje stehno.Dlouho jsme nad tím přemýšlela,ale nakonec jsem jeho ruku dala na moje stehno.Když jsem se na něj podívala,všimla jsem si toho,že se tak sladce usmívá až mu jsou videt ďolíčky.Miluju jeho úsměv.Nevím jak ví kde bydlíme,ale než jsem se nadála byli jsme před taťkovým domem.Moc ti děkuju princi."zašeptala jsem a otevřela dveře.,,Nemáš zač princezno"řekl.,,Dobrou noc"řekla jsem.,,Dobrou noc princezno,ale mám ještě jednu prosbu",,Povídej",,Dala by si mi svoje číslo?"zašeptal a usmál se na mě.,,Jistě"řekla jsem a půjčila si jeho telefon,abych tam napsal svoje číslo.,,Ahoj"řekla jsem,obejmula ho.Zavřela jsem dveře a došla do domu.,,Ahoj tati"řekla jsem a šla k němu.,,Ahoj,jak se ti vedlo se Sebem?",,Vlastně skvěle,nečekala bych,že se dokážu s někým tak sblížit za jeden pouhý den.",,Na tento den jsem čekal Fizz.Kdy poznáš někoho kdo tě vrátí do starých kolejí."řekl a usmál se.,,Jsem za to ráda,mám ho opravdu ráda"řekla jsem a víc se zachumlala do mikiny,která mi byla dost velká,ale mě to nevadilo,protože byla jeho.,,To je jeho že?"řekl a ukázal na mikinu.Přikývla jsem .,,Už jdu spát,dobrou noc tati."řekla jsem a usmála se.,,Dobrou Fizz"řekl,dal mi pusu na čelo a šla jsme do pokoje se převléct.Lehla jsem si do postele a šla spát.

—————————————————
Vítám Vás u nové kapitoly.Doufám,že se Vám líbila a omlouvám se za chyby.
Pája😁

Friends or love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat