Újabb nap kítaszított ként hurrá! Komolyan mondom ennél szebb életem nem lehetne, végülis pont nekem kellett omegának születnem az egész királyságból. Ennyire szerencsétlen is csak én lehetek születésemtől fogva. Gyülölöm mikor úgy bámulnak mint egy kiállítási darabot valami múzeumba. És ami a legfurcsább apám is alfa és anyám is vagyis nekem is annak kellett volna lennem. Ugyanolyan nagy termettel mint ők. DE PERSZE MIÉRT IS NE!??Nem volt szerencsém. Ehhez képest akkora vagyok mint egy lány, ráadásul hófehér hajam van benne egy kékcsíkkal és zöld szemem, ennél feltünöbb nem lehetnék. Áhh mindegy is haggyuk a szarkazmust. Hiszen az egész életemben kítaszítottak már meg se hallom a társadalom megjegyzéseit.
Most is pont az iskolába tartok hogy az a hülye gyerek Jack szívasson mint minden eddigi nap.
Mikor beléptem a terembe eltalált egy papír labda kinyitottam és ez volt bele írva:
Tűnj innen te nyomorék!
Jól kezdődik a nap mondhatom.
-kösz Jack nem gondoltam volna hogy ennyire csípsz engem - mondtam lenézően-bár nem mintha összejönnék egy olyan seggfejjel mint te.
Hupsz kihúztam a gyufát Úgy érzem ma is kapok egy verést.
De valahogy majd csak meglógók.
-Fogd be a pofád Erik egy olyan nyomorék mint te ne ugasson, neked még ha át is változól akkor is akkora vagy mint egy kiscica, hozzám egy alfához képest.
Majd odajött a padomhoz a szemembe nézett és rám mordult hogy tudassa az erőnk közti különbség.
Rá néztem majd egy édes de gonosz vigyort vágtam - tudod Jack nekem legalább nem víz van az agyam helyén.
Ezután Jack nekem akart ugrani de pont nyitodott az ajtó és bejött a tanár. Elkezdödőtt az óra. Hálát adtam istennek hogy majd csak nap végén kerül sor a verésre,ezután hamar elment a nap.
Miután az utolsó órám is véget ért siettem ki a teremből, már az iskola kapujánál jártam mikor Jack és a bandája elkapott és elcibáltak egy mellékutcába.
-Na mivan nyomikám hova lett a fene nagy önbizalmad?! Mondta majdhogy nem ordítva.
Én meg gondoltam eggyet megvártam a legmegfelelőbb pillanatot mikor nem figyel a másik két haverja (még a nevüket sem tudom) majd Jacket tökön rúgtam és sprínteltem hazáig.
Jack nem tudott utol érni mert mire fel ocsúdott a fájdalomból már messze jártam. Az egyetlen képességem ami felér egy alfáéhoz az az hogy nagyon gyors vagyok. Hát ez is több mint a semmi.
Miután hazaértem köszöntem a két húgomnak Liának és Majának akik nem mellesleg ikrek és mindig színkronban beszélnek.
-Sziasztok - köszöntem húgaimnak majd odaszalattak hozzám és szorosan megöleletek- szia bátyus!
Köszöntek újjongva.
A húgaimmal imádjuk egymást csak egy a zavaró hogy alfák vagyis egy ölelésük fáj, nem hogy kettő, ráadásul egyszerre.
-jó jó na de engedjetek el ti vasgyúrók mert a végén hivhatjuk a mentőket - mosolyogtam rájuk
És be vetettem az ősi trükköt.
-hoztam nektek édességet - adtam oda nekik a doboz bon-bont
-köszi bátyus - mondták majd újjongva szaladtak a szobájukba.
És ezzel sóhajtottam egy nagyot majd bementem a nappaliba a szüleimhez.
Oda léptem anyámhoz adtam neki két puszit majd apámhoz és egy kézfogással köszöntünk egymásnak.
De valami nagyon furcsa volt, olyan volt mintha kerülnék a tekintetem.
Ezért hát úgy gondoltam rákérdezek.
-Anya?-szóltam neki felé fordulva
-igen kincsem?-nézett rám amolyan lebuktunk fejjel.
-mit titkoltok előlem ne is tagadjátok, az arcotok sőt, a nézésetek mindent elárul-jelentettem ki kertelés nélkül
-jaj fiam, előtted nehéz hazudni vagy eltitkolni akármit előbb utóbb úgyis elkellett volna mondanunk neked-mondta anyám a szemembe nézve mintha valami tragédia történt volna olyan szomorúan.
Tudod. .. - kezdte anyám de még vagy két percig csak bámult rám, mint aki lefagyott, én meg megelégeltem.
-szóval folytatnád végre?! - mondtam kicsit hangosabban az ideg miatt
-az van - kezdett bele anyám - hogy tudod nemsokára 16 éves leszel egy hónap múlva és mivel te vagy a királyság első omegája, ezért tudod elkell vinünnk egy elhagyatott helyre ahol lezajlhat nyugodtan a... - itt megakadt a mondandójába így gondoltam rákérdek-a micsoda zajlhat le? - kérdeztem még mindig anyától - Az első tűzelésed és mivel telihold alatt születtél nálad ez farkas formába fog lezajlani-nézett anyám végre rám, én meg ott álltam a sokktól lefagyva.
-Nem ez nem lehet hisz én fiú vagyok ez biztos valami vicc - néztem rájuk megerősítést várva erre apám csak annyit tudott kinyögni
-Fiam, ez igaz és teljesen komolyan mondjuk. Emlékszel mikor gyerek voltál hány vizsgálaton kellett részt venned mert omega lettél az egyetlen az országban? - bólintottam hogy emlékszek és folytatta-tudod először azt hitték hogy valami tévedés de nem az volt. Akárhány vizsgálatot végeztek mindnek ugyan az lett az eredménye, hogy termékeny vagy. - felakartam állni és elmenni, elbújni most a világ elől de nem tudtam apám megállított, majd - várj fiam még van valami - ránéztem amolyan mi jöhet még ezután fejjel, de nem kellett sokat várnom folytatta - holnap indulunk a rejtekhelyre ahol lezajlik majd a tűzelésed-mondta de míg volt rá esélyem ennyit kérdeztem - Miért? - hisz nem értettem mert a tűzelés egy veszély mentes dolog, a feromonod ami gyenge ilyenkor felerősődik de csak annyi a hatása hogy kicsit kábák lesznek az alfák akik a közeledben vannak, aztán a viszontlátásra. - fiam neked hétről, hétre erősebbek lesznek a feromonjaid és mire elérsz a tűzeléshez 100× erősebb lesz mint egy rendes tűzelés feromonjai. Ráadásul ha egy alfa tűzelés kor megérzi a szagod valószínűleg megbolondul az illatodtól és megerőszakol. Onnantól kezdve pedig hozzá tartozol és nem lesz bele szolásunk mit tesz veled hiába kiskorú vagy. - csak álltam és bámultam szóval egyetlen baklövés és vége a jövőképemnek szuper. Na igen nálunk a farkas királyságban az a törvény hogy ha magadévá teszel teliholdkor egy tűzelő nőstényt (khmm vagy egy bizonyos omegát aki én vagyok) akkor onnantól kezdve olyan mintha házasok lennétek és a családjához tartozol , és ha úgy dönt megtiltja hogy találkozz a családoddal akkor engedelmeskedsz és kussolsz, szépen mondva. És stb.
Bár ha rólam lenne szó inkább meghalnék minthogy ne mondjam ki mit gondolok.
Kitértem apám elől és elhatároztam hogy elmegyek nem keverem bele az egész családom az én dolgom hogy elrejtőzzek ezekkel a gondolatokkal mentem a szobámba ami a földszinten van.
Már csak 2 hét van teliholdig addig simán elbújok, gondoltam majd be pakoltam a sport táskám, ruhát egy kis nasit, pénzt, pár üveg vizet és útnak indultam a szüleim tudta nélkül.
Végül kimásztam az ablakon, és elindultam messze az állomás felé.
A délutáni napsütésben.
De akkor még nem tudtam hogy ez a döntésem fogja megváltoztatni az életem.Szerintetek milyen lett? 😅Ez az első sztorim úgy hogy sorry ha béna lett 😓igyekszem belejönni.
És szerintetek a másik főszereplő az (alfánknak) mi legyen a neve?
Nem nagyon van elképzelésem és pls írjatok véleményt milyen lett a sztori🤷♀️😍😁
YOU ARE READING
Az Első Omega
Werewolf2130-at írunk egy sugárzásnak köszönhetően amely (2090 - ben következett be) az emberek farkasok lettek, vérfarkasok lényegében. Erik az országnak a Farkasok országának első Omegájának született farkasa. Még sose született előtte Omega. Egy rossz dö...