Kín

571 39 8
                                    

Egy ketrecben ébredtem hasonló mint egy madár kalitka csak kocka alakú és egy kevéske napfény átszürödött az anyagon amivel letakarták a ketrecet. Az a barom jól elaltatott mit ne mondjak. Ráadásul még csak kikukucskálni sem tudok mert megint csak megvagyok kötözve, remélem kegyes lesz velem a sors mert most már semmi esélyem megszökni mivel hogy baromira levagyok gyengülve és a ceremónián a legnagyobb a biztonságiak és katonák száma. Esélytelen és még csak nem is reménykedhetek sokba mert a mai nap folyamán valamikor beindul a tűzelésem és tuti hogy megleszek erőszakolva és nem is akárki fogja ezt tenni velem hanem a királyság új uralkodója szuper komolyan.
Most mihez kezdjek??!
Nem bírom a könnyeim csak úgy záporoznak hisz ki tudna elfogadni egy ilyen sorsot nem igazság az élet igazságtalan.
-A különleges feromonú farkast is vigyétek a stadionba a többivel- mondta valaki a ketrec előtt
Erre a mondatra megemelkedett a ketrecem és már vittek is mint egy darab húst a piacon.
-Három óra múlva kezdődik a ceremónia addig adjátok be nekik a feromon stimulálót hogy árasszák magukból a feromont mire az újdonsült királyunk ideér a koronázásról  - ezután recsegő léptekkel jöttek a ketrecem felé majd lehúzták a lepedőt ami elzárta a külvilágot, egy szakállas férfi állt szembe velem majd mosolyogva felemelt egy tűt. Kinyitotta a ketrec ajtaját és  a kezemért nyúlt mire beleharaptam, még ha nincs mit tenni akkor se fogom könnyen adni magam. Ezután a tettem után fogta és a combomba vágta a tűt majd elment. Éreztem ahogy ezzel párhuzamosan egy forró érzés elindul a combomtól az egész testemen át. Elkábulva a szertől feküdtem oldalasan a ketrecben de szerintem már eltelt az a pár óra mivel sorba sereglettek az emberek a stadionba.
Még mindig égett az egész testem de már nem annyira úgy látszik ettől a szertől még nem teljesen indult be a tűzelésem mert elvileg sokkal de sokkal erőteljesebb ennél. Ahogy láttam a stadion már megtelt ezért hát megnéztem a többi jelöltet akik nem messze tőlem voltak úgyan úgy ketrecben. Mindegyik nő. Bár mit is vártam én vagyok az országban az egyetlen termékeny férfi. A hangszórókból amelyek a stadion lelátói előtt voltak egy férfi hang szólt bele és be is mutatkozott. Majd elkezdte ecsetelni hogy milyen büszke országunk eme különleges hagyományára amely már három generáció óta fent van és hogy milyen szerencsések a jelöltek hisz esélyt kapnak hogy királyné váljon valamelyikükből. Na persze, de ha őt készülnének egész életére megpecsételni nem tudom hogy állna a szája. Sorban elmondta hogy mik vagyunk, és mikor kimondta hogy omega vagyok egész egyszerűen de tényleg mind az összesen engem kezdtek bámulni majdhogynem tátott szájjal. Szuper. Ennél szebb és jobb nem lehetne utána elkezdte mondani hogy most pedig kezdődjék az új király párjának kiválasztása. Egy gyönyörűen megigéző izmos de nem annyira túlzottan és magas fekete  hajú férfi lépett be és olyan szeme volt mint a rémálmomban a farkasnak remélni merem semmi köze hozzá. Hatalmas taps kísérte majd kezdődött is ez a gyászos esemény. Az első ketrecnél kezdte majd jött sorba s bele bele szippantott a levegőbe. Mikor elért a ketrecemhez olyan mámoros illat sőt feromon csapta meg az orrom hogy olyat még nem éreztem egyszerűen őrjítő. A testemen remegés futott át amint megéreztem a feromonját és azon nyomban a farkas alakomban nyűszitettem annyira vágyakoztam a közüsülésre. De nem tudok ellene mit tenni pedig legszívesebben menekülnék. Mikor ez megtörtént bele szagolt a levegőbe a  kis királyka aztán a szemei felvillantak és már farkas formájában volt a ketrec ajtajánál. Sőt még a lelátokon ülök is csodálkoztak egy sort aztán őket is megcsapta a feromonom úgyhogy sorba kértek orrcssipeszeket mert különben rám rontottak volna. A katonák kivitték a többi ketrecben lévő egyedet majd kinyitották a ketrecem ajtaját és kimentek. Nem akartam kilépni onnan így hát az alfa vagyis nevezzük nevén minden jelző nélkül, Noah benyúlt a fejével hozzám majd elkezdte húzni a szőrőm míg kint nem voltam.
Úristen de jó illata van nem bírom mintha részeg lennék.
De magamhoz tértem és elkezdtem futni még mielőtt rám mászik de pechemre ő még nálam is gyorsabb volt előttem termett majd durván lenyomott a földre és rám helyezkedett.
Oda igazította magát a bejáratomhoz majd teljes erővel belém vágta magát nyűszitettem mint még soha perceken át egyre és egyre durvábban nyomult belém. A végén már erőm nem maradt síkítani vagyis nyűsziteni  ki be vágodott bennem már nem tudom mióta. Próbáltam elkúszni valahogy de rá harapott a szörömre és nem eresztett. Még mindig pokolian fájt pedig már jó ideje erőszakol vagy nekem tűnik úgy mintha lassabban telne az idő. Egyszercsak abba maradtak a lökések de már alig voltam magamnál és éreztem a vérem szagát nagyon jó olyan durva volt hogy vérzek. Egy árnyék vetült rám felnéztem és láttam ahogy emberi formájából néz le rám hisz én még egy jó darabig farkas formámban leszek. A tömeg újjongott füttyögtek és tapsoltak én pedig egy jó ideig a földön voltam még. Az újdonsült király Noah beszédet mondott megköszönte hogy itt voltak majd lejött hozzám a tömeg pedig kezdett eloszlani. Felkapott az ölébe majd bevitt egy kis folyósóra mikor pedig a tömeg végképp nem látott csak úgy levágott a hideg padlóra. Ennek hála már tényleg alig voltam magamnál. Erre egy ismerős hang hallatszott melőlem. Zoé.
Úristen Erik?? Jézusom! te vagy az öcsém választottja??! ne aggódj később elmagyarázom a dolgokat most viszont sürgősen elkell látni mert valakiiiii nem tudott volna vigyázni - mondta teljesen ki mérten az utolsó szavakat. De annyira örülök hogy itt van hogy sírni tudnék. Várjunk mi az hogy az öccse?
Nővérem te ismered ezt a cafkát? Bár nem csodálom téged ismerve amúgy meg mit aggódsz gondolom egy útszéli volt ez előtt szóval nem lesz semmi baja, na meg úgyis ellátod, na szia- ezzel otthagyott minket
De mi az hogy cafka vagyok meghogy útszéli? Hülye idióta. Zoé még jópár kacifántos szítok szóval illette majd hívott pár ápolót és egy hordágyon kivittek a kanyargos folyósókon.
Én pedig eszméletem vesztettem.

Na sziasztok 🤓❤️azon gondolkodom hogy a következő rész után Noah szemszögéből is megirjam a dolgokat és folyamatosan legyen ilyen vagy ne? Bocsánat nem lett olyan jó rész de a szaftosabb részek még kicsit később jönnek majd❤️

Az Első Omega Where stories live. Discover now