Shin Ryujin 🐥
Bölüm |02| 🖤
Keyifli Okumalar 🌿
Ders bitiminde okuldan uzaklaşmak için hızlı adımlarla çıkışa doğru yürüdüm. Hyung'un beni almak için geldiğini görünce kırmızı bebeğimi bir an önce tamir etmeleri için vermem gerektiğini aklıma not ettim. Arabayı açıp öne oturacakken gördüğüm kişi ile kaşlarımı çattım. Bu lanet kız her yerde karşıma çıkmak zorunda mıydı? Resmen benimle dalga geçer bir şekilde gülüyordu bunu sonra ona ödetecektim ama hyung buradayken kavga etmek istemediğim için sustum. Hyunga doğru ilerleyip ne oluyor bakışları attım hemen anlayıp kaş göz işareti ile içeri girmemi istedi. Kesinlikle bu kızın olduğu bir yere girmezdim ona omzunu silkip yürümeye başladım arabadan inme sesi gelsede arkamı dönmedim. Omzuna dokunan kişinin hyung olduğunu görünce durdum.
"Jungkook ne yapıyorsun?"
"İyiyim sen ne yapıyorsun Jin."
"Niye böyle davranıyorsun oğlum."
Niyeymiş gitmiş tanımadığım kızı arabaya bindirmiş yetmemiş gibi öne geçmiş birde niye diyor sinirle içimden söylediklerimi dışa vurdum.
"Jin niye mi? Ciddi misin? O kız niye benim yerimde aishh çıldıracam doğrusu o kız kim?
Birden gülünce hyunga dahada sinirlendim bunda gülünecek ne var acaba.
" Sen şimdi buna mı sinirlendin gerçekten çocuk gibisin Jungkook."
" O kız kim Jin?"
"Bizim grupta bir süreliğine kalacak yani onu eğiteceğiz. Adı Ryujin stajerlerden kendisi ve Pd'nim bizimle kalmasını istiyor."
"Aishh sen ciddi misin birde o kızla mı yaşayacağız kesinlikle reddediyorum."
"İstediğin kadae reddet kabul edildi bir kere."
Bu olamaz eğer bizim evde kalacaksa yaptıklarıma da katlanacaktı aklımdan geçen düşüncelerle gülümsedim Jine baktım kafasını sallayarak gelmem için işaret verince onlarla gitmeyeceğimi dile getirerek gönderdim eve doğru giderken aklımda planlar oluşturuyordum.
⚡⚡⚡
Eve geldiğimde evdeki gülüşme seslerine doğru ilerledim karşılaştığım tablo beni çılgına dönüştürürken sakin kalmaya çalıştım. Resmen o pembe yaratık tüm ailemi ele geçirmişti Jimin, Yoongi, Jin, J Hope hepsi oturmuş birlikte gülüyorlardı. Yoongi sen ben konuşurken uyuyan adamsın kendine gel! diye bağırmak istiyordum şu an şu Hyujin mi? Syujin mi? her neyse adı, onu öldürürsem hapse girermiyim acaba.
Kendimi belli edercesine içeri girip kapıyı çarptım. Duşa girmeliydim üstümü çıkartıp sıcak bir duşa girdim. Çıktığımda odamda oturan Jimini umursamayarak dolabıma yöneldim elbiselerimi alıp giyinme odama geçtim üstümü giyinip direk uyumak istiyordum bugün fazlasıyla yorulmuştum. Odaya geçip yatağa oturdum hâlâ odamdan çıkmayan karşımda oturan Jimin'e ne var dercesine kafamı salladım.
Yerinden kalkıp yanıma geldi.
"Jungkook neler oluyor kimseyle konuşmadan odana geçmezdin sen."
"Ne bekliyorsun o kızla ilgilenmekten beni gördüğünüz mü var hemde ilk günden."
"O kızı tanıyor musun?"
"Malesef evet okulda tanıştık kendisiyle. "
Kaşlarını çatmış beni dikkatlice izleyen Jimine gülerek karşılık verdim. Kesinlikle o yaratık ile kavga ettiğimi anlamıştı.
"Sakın onunla kavga ettim deme."
"Ne yani edemez miyim? O kız benim yerimde oturmuştu kalk dememe rağmen kalkmamıştı."
Omuz silkerek konuşmama karşılık vererek bana vuran jimine daha çok güldüm.
"O bir kız!"
"Yani onunla kavga edemez miyim?"
"Ona dikkatli davran o çok hassas biri."
"O değil ben sizin kardeşinizim oğlum."
Kafama yediğim tokatla kafamı tuttum.
"Acıdı!"
"Sus lan oğlum ne! Kendine gel o kız sadece eğitim için gönderildi kıskanmana gerek yok."
Haklılık payı olan Jimin'e kafamı salladım konuyu kapatmış gibi davranacaktım ama asla konuyu kapatmıyacaktım. Çünkü kapının önünde bizi dinleyen pembe yaratığın sırf eğitim için gönderilmediğine emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Boy |JJK|
ChickLitJeon Jungkook Çılgın deli dolu bir genç karşısına kendi gibi çılgın bir kız çıkarsa ne mi olur ne olmaz ki! "Saçmalıyorsun Ryujin bunu yapmayacaksın!" "Sanane Jungkook bana çılgın olduğumu kanıtlamamı isteyen sendin!" "Uçurumdan atlamak çılgınlık d...