Pelin Yenilmez .17 yaşında . Sevgilisi yok çünküaşk işlerinin ona göre olmadığını ve derslerine odaklanması gerektiğini düşünüyor .Ankara da yaşıyor.Eski okulundan babsının işi nedeniyle ayrıldı .Babası ülkenin en iyi genel cerrahlarından biridir. annesi o doğduktan sonra ölmüş
Bakalım bu güzel kızın yeni okulun yılında kalbini çalabilecek biri olacak mı ?
Yiğit Özer . 17 yaşında.Sevgilisi yok çünkü onun için kızlar tek geceliktir hem de bu güne kadar onu derinden etkileyebilecek kızın hayatta olmadığını düşünmektedir.Ankara da yaşıyor.Ülkenin sayılı zenginlerinden birinin oğludur.
Bakalım yeni okul yılında bu yakışıklı çocuğumuzun kalbini çalabilecek biri olacak mı ?
Çağla Eraslan .17 yaşında .Lisenin kendini en beğenmiş gıcıklıkta doktora yapmış biridir.Sevgilisi yoktur.Peşinde bir çok kişi vardır ama onun gönlü yiğit de dir. Anakara da yaşıyor .Babası ülkenin sayılı zenginlerinden biridir.Aynı zamanda yiğitlerin şirketi ile ortaktırlar.
Bakalım bu şımarık kızımız bu yeni okul yılında Yiğitten vazgeçecek mi ?
Bartu Korkmaz.17 yaşındadır. Sevgilisi yoktur .Aynı zamanda Pelinin en yakın arkadaşıdır.Pelinin okul değiştirmesine üzüldüğü için kaydını Pelin ile aynı okula alır.Pelin in Bartuyu arkadaş olarak görmesine rağmen Bartu Peline arkadaşlıktan öte duygular besliyordur.Babası Pelini babasının çalıştığı hastanenin sahibidir.
Bakalım bu platonik aşık yeni okul yılında Pelin e olan duygularından vazgeçecek mi ?
Arda Saraçoğlu .17 yaşında.Ankara da yaşıyor . Yiğitin can dostudur .Sevgilisi yok .Aslında 2 yıl önce aşık olduğu biri vardı karşılıklı bir aşktı aslında.Ama sevdiği kişi ile birlikte olunca kısa süre içinde aldatıldı bu yüzden kızlara artık güvenmiyor tek gecelik takılıyor.Babası okuduğu kolejle birlikte bir çok kolej sahibidir.
Bakalım bu kırık kalpli yakışılının yeni okulyılında kalbini çalan biri olacak mı ?
@seyma12ze1 karakter ararken çok yardımı dokundu .Size önerim bu yazarın kitaplarını inceleyin eminim ki pişman olmayacaksınız...