Restaurant pakhat chhungah chuan mipa khat, sam dum hlap, kir lek lek,mitmeng pawl ram mai, khaw vawh deuh vanga muffler sen awrh hnak hi, table pakhat kilin a mah chauhin a lo thu a.
Nghah nei tih hriat takin a phone, dawhkan chunga mi chu a hmet eng leh zauh thin a.
Minutes 15 vel zen zawn a thut hnu chuan mipa khat, sang lam pang, sam buang, smart zeta in thuam hian a rawn zawm ve ta a.
"Hi.. baby.... min lo nghahna a rei tawh em?" tih pah chuan lo kal thar pa chuan amah nghak a lo thu reng tu samah chuan a fawp zauh a. A ep chiahah chuan thut hmun a rem ve ta bawk a.
"Sehun, ka phone call I chhang thei lo a, chuan minutes 15 dawn laiin I tlai bawk a" lungawi zan lo tih hriat zet chuan Taehyung chu a la thu tum bar a.
"Oh baby sorry, I hriat kha, hostel a tangin duh hun hunah ka rawn chhuak thei lo tih chu" tih pah chuan Sehun chuan Taehyung hmai mam tak, tliang han chu a chul sak heuh heuh a.
Ni e, Sehun an a tawngkam thiamna tinreng hmanga thiamthu a sawi zawh chuan, Taehyung thinrimna pawh chu tui angin a lo nem leh ta a. Hlim takin an inkawm dun a, an college chanchin te nen lam chuan.
Ni dang ang lo takin Sehun chu hman tak te hian a hmanhmawh a, la kham lo hle mahse Taehyung chuan Sehun chu a hmanhmawh em a vangin a kal hmasak tir ta nge nge a.
Sehun kal liam hnu pawh chuan a mah chauh chuan a la thu reng a. Coffee sa tha ver vawr chu a in leh hlak thin a.
A rilru chuan hun liam tawh hnu te, tun hun thlengin a ngaihtuah kual neuh neuh a. Umm... Sehun, thla hnih khat liam ta a tanga a mize in thlak nasa lutuk nen lam chuan a ngaihtuah chhuak zel a. Kum thum chhung an in ngaihzawn lai khan eng tik lai pawhin a bula awm chu a thlahlel em em thin a. Hun a vawng dikin a phone call phei chu chhan loh lai a nei lo a tih theih hial ang. Khang hun lai khan a hlim a, midang a awt ngai lo. Tun ah chuan engkim a danglam tawh... Ahh... Sehun tiamin.
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
Zanriah ei kham hnu chuan Taehyung chuan mawihnai tak, zan danga a lo tih ziah thin ang chuan a nu leh pa te chu a mangtha a, a room lam pan chuan zawi zetin a chho ta hnu hnu a.
Room a luh chiah chuan khuma a phone, riang taka lo let ngat chuan a mit a la hmasa ber a. La kang vatin number pakhat chu a dial vang vang a, rei poh a ring hma chuan aw puam talh, nalh zet chuan a rawn hallo nghal zat a.
"Eng nge nita babe?" Uang thuang tih hriat zet chuan a rawn tih zawm zat bawk a.
"Choi Soobin, ngawi hmak teh a, ka rilru a hah a nia" tih hluk pahin Taehyung chu a thaw hak a.
"Hawrawp pui te a min koh chu le, Kim Taehyuunnnnnnnnnnnng...... Eng chuan nge I rilru ti hah a?"
"Ahh englo... Vawiin ah Sehun nen kan leng chhuak dun a."
"Chu chu thil mak a nia mi? Weekend a pianga I tih dan a lawm" Soobin chuan ngaihsam zet chuan a rawn ti leh a, eng snacks emaw chu a ei ngei a ni tih finfiah nan a tawng zawng te chuan a ri deuh rap rap a, uncle chips or Lays😁😁.
"Ka sawi dawn chiah a lawm le, lo la ngawi hrih teh" Taehyung chuan dawh theih loh hmel zet chuan a han ti leh hmuk a. Tunah chuan khumah, rem er awr tak chuan a lo thu mu awn deuh duai tawh a. A fapa, Kim Yeontan, chu a mal chungah chuan a bawk ran bawk a, he ui duhawm zet hi chu mi zawng zawngin Taehyunga note an ti reng thin kha a ni a. A ui enkawl tur bik pawh an maid zingah Taehyung chuan a thlang thlap a, a shampoo hman tur thlengin uluk takin a thlansak bawk.... Um... Pa ten, fate an ngaihsak ang chiahin.....
YOU ARE READING
FLOWER BOY / °Vkook°
FanfictionHmangaihna hian mipa leh hmeichhia a thliar lo tak zet em ni? khawvel in min pawmpui lo chung pawhin maw? The world may disapprove, but my world is only you. And if we're sinners than it feels like heaven to me.