🍑THREE🍑

170 39 11
                                    





                     "Tak tak a ni em? Aishh... Ka awih thei lo zawk"


"Choi Soobin, insum deuh teh... Kha ti vak a phur chiam kha a trul lo lutuk" Taehyung chuan chu thu sawi mahse a mah ber pawh chuan a hlimna chu a thup seng bik hlek lo a, a nui tawp thei lo a ni.


"Vel a che, in ti thei lutuk mai, tunah pawh khan hahni ro thrutin I nui ang chu.... Haha... Ka sawi dik chiang mai... Aishhh... Ka ten lutuk che"


Chu tiang thrian thra tak a neih a vang chuan Taehyung chu a lawm hle a, kan hlimna min trawm pui a, harsatna kan tawh chang a min tranpui thrintu te hi a ni lawm ni... Thrian tra an loh tih fo chu.... Chu tiang chiah chu Soobin pawh hi a ni.

A trawng dan velah phei chuan Taehyung ai mahin a lawm hmel zawk.....


Taehyung message dawn kha Sehun hnen a trang a a dawn ngei a ni a.... Hetiangin.....

*Hey, babe, ka ngai lutuk che a nia.. vawiin hi Friday a ni a, Saturday ah nileng in kan awm dun thei ang ti  raw?*


         Taehyung Chu a lawm em a vangin Sehun  zawh a lo tum ve thrin ho, ti nge class a attend ngai loh? Ti nge phone call a lak theih loh? tih zawng zawng te chu theihnghilh in 'aw, thei lutuk e...' tiin a chhang let nghal a.....

Sehun chuan Taehyung  message chu  a seen nghal a, mahse a reply leh tawh lo....

Taehyung erawhin chu lam a ngaihtuah hman tawh hlek lo a,

A thrian tha ber.... Soobin ngei chu phone nghal in hun lo thleng tur, hriat lawk theih hauh si loh chu duhthusam hlimawm tak hmangin an lo chei par daih tawh....

A tu ve ve mah chuan ngaihthrat loh na an nei lo mai pawh nilo in, duh aiin an hlim mah mah zawk a ni.








Chu tia Soobin nen hlim tak a an phul hlut lai chuan Jungkook shower nei zo chu a rawn lut chhat chhat a, asam chu a la huh far tlak tlak a, a Adams Apple chu chiang takin a lang kalh a, a khabe ruh kual awm raih te chu a mawi hliah hliah. Eng dang zawng aiin a abs mawlh chu... A va han mawi teh reng em....




"Hey... I la awm em? Kim Taehyungggggggggggggggggggggggggg"


"Ahh... Soobin... Kan in be leh dawn nia... Oh... Ka buai dawn tran" tih zung zung pahin Soobin chhanna pawh nghak hman tawh lo chuan phone chu a dah nghal hmiah a, Soobin a lungawi dawn lo tih chu hretho mah se.... Ngaihdam a dil leh mai a niang chu....

Duh aiin Jungkook chu a lo thlir rei hret a ni.




"Kha tia min en reng kha I tum a mi?"

Taehyung chu a harh zawk a,  jungkook chuan ngeiawm takin a lo nuih sak a,

Taehyung erawh sawi thiam phak bakin a lai chhia.


"Ka.. ka en reng reng lo che... Ahhh.. ih... Saw.. saw lai rawng rang deuh saw a lawm ka en"

Taehyung chu a tho thutba, Jungkook a khum sir a color paint rang deuh chu hnaih fahran ah a va bih a.

Jungkook chu Taehyung chet dan nuih zatthlak leh naupang chhia zet vang chuan a nui hak a.




"Ahh.. ka khum ah I awm a nia" Jungkook chuan nuih za insum zetin Taehyung, bang bih a buai em em chu a melh vang vang a.



"Eng... Eng maw? A... Awih awm loh... I khumah ka awm lo reng reng" tih nawk nawk pahin a khum lamah chuan a inpal phei nawk nawk a. Mu hmakin Blanket chuan a in lu khup nghal hmak. Jungkook hmel a hmu ngam tawh teuh lo.


Eng vang teh hrep a lai chhe em em nge maw a nih le? A bialpa pawh a ni tawp silo.....




After 20 minutes silent........



"Umm.. Yeonjun, inbe lawk ila"

Taehyung chu blanket hnuai ah chuan a thren sak a, tunah tak hian chuan a ngei lutuk. In biak hun pawh a ni hrep hlei nem. Naktuk ah pawh a In biak theih reng si a, ehhh... Ni leh lo.... Naktuk ah chuan an in ah a haw ngei ngei a ngai tak..... an in a Weekend hmang ngei ngei turin a a pa hnen a trangin order a dawng tlat... Pawi lo, Sehun nen in hmuh an ngai tho a lawm.

Chu thu a hriat chhuah rual chuan a thru chhuak nghal a.









FLOWER BOY / °Vkook°Where stories live. Discover now