🍑TWO🍑

239 43 13
                                    

"Choi Yeonjun"

Class room chu a reh dak a, Bogum, Yugyeom leh ummm Jungkook te chuan Taehyung chu an melh thrap a.

"Choi Yeonjun" teacher in a rawn tih leh chuan Taehyung chu phu zawkin a ban chu sang tawkah a phar a, zah vangin a sen trawn trawn a,

Ni e, Choi Yeonjun tih hming chu ngaiah a la nei thei tlat lo.

"Awle Yeonjun, kan lo lawm nawn leh a che, chu tih rualin class ah hian in concentrate tum deuh la, tin, kum chanve dawn hnu a rawn lut I nih a vang in kan lo kalsan tawh ho hi. .. ahhh... Tu nge tha ang aw...... Oh.. Jungkook, Jeon Jungkook  I lo pui thei mai ang em?"

Jungkook chu a thrut na a trang chuan muang changin a rawn ding a, mi zawng zawng mit chu a chungah a fu nghal zat bawk a. Taehyung chu melh sapin lecturer  lam chu a hawi leh thuai a.

"Jungkook, eng nge I ngaihdan le..?" An lecturer bawk chuan jungkook slow motion style chu ning takin a lo zawt nawn thuai a.

"Miss Jung, a thra a lawm, ka roommate a ni bawk a"

Taehyung chu a lo thaw huai a.

"Oh... Roommate in nih phei chuan a rem khawp a lawm, nang tluk a tha pawh an awm chuang nang"

🍇🍇🍇🍇

Taehyung pov......

Hall way ah chuan ka ding vang vang a, tunah hian ka rilru a buai takzet, nihnih chiah ka la awm a, tun thlengin Sehun chu ka la hmu lo, class a attend khat viau a nih ka ring,

Ka hawi kual ruai a,mipa smart leh hmelthra tak tak chu an in sul pel sup sup a, Sehun hmel erawh hmuh tur a  awm ve tlat lo. Ka beidawng lek lek, khawi ah phiangsen chuan nge a awm le.

Chung ho zingah chuan mipa khat chuan ka mit a la nalh, piannalh hmelthra leh man. Mahse chu chu Jungkook a ni, top scorer, class president, college president, grade thra tak nei, chu mai bakah dance major, mi nazawng nih theih loh a lo ni chhap bawk nen. Aisshhh... Ka ngaihtuah tawh tur a ni lo, Sehun chiah ka rilruah ka dah a ngai, chiang takin he lai hmuna ka awm chhan hi amah  a ni bawk.

A thiante, thawven hmel zet zet bulah chuan a nui reng a, ka bulah ve lem a rude em em bawk si... Hmmm... An kal liam ta... Ka en zui tlawk tlawk, a chhan erawh ka hre lo.

"Hey... Thil ka hria a nia?"  Ka dara min rawn kuah pahin Bogum chu a nui hak a,

"Eng nge I hriat a?"

"Haaa...  I va serious ve... Haaa... Lunch time tih rawn hrilh che ka tum mai a nia"

"Nih chuan kal vat ang" infiam zui awr awr Chung chuan cafeteria lam chu kan pan a, Bogum bula awm tawh hi chuan a nuih loh theih loh thrin.

🍇🍇🍇

"Omelet leh thei ka lo duh ang keichu"

Waiter chu an thil chah la tur chuan a kal nghal a.

"Woah..... En teh Yeonhjun, eng vang kher a thil hi ei tlem em em nge maw I nih le" Bogum chuan a tui in na glass no dahthlak sap pah chuan Taehyung Chu a melh kar a.

"Ahh... Diet ka nei a lawm, bakah slim leh cute tak a ka awm reng a ngai a lawm" Taehyung chuan nuih sap pahin Jungkook te thrian ho, an opposite chiah a thu, nui leh hak thrin te lam chu a hawi daih thung a.

"Ehhh... Ka hrethiam chiah"

Taehyung leh Yugyeom chuan Bogum chu mak tih hmel takin an en ha a.

"Bogum, eng chu maw I hriatthiam a?" Yugyeom  zawk chuan at hmel takin a zawt deuh huuuu a.

Nin hmel takin Bogum chuan a lo melh let thung a.

FLOWER BOY / °Vkook°Where stories live. Discover now