Chapter 03

1.4K 219 50
                                    

Chapter 03

Jin p.o.v

Hyung ..... පොලිස්සියෙන් ඇවිත්.......

Yoongi කියද්දී තප්පරයක් වත් නාස්ති නොකරපු namjoon කෙලින් හිටගත්තා.

Yoongi Hyung ඔයා දන්නවනේ කරන්න ඕන දේ. පහල ගබඩාවට weaponටික දාලා lock down කරන්න. Jin hyung ...

මම දන්නවා.., මම තප්පරේකින් පල්ලේහාට එන්නම් ඔයා මුලින් යන්න.

Namjoon ඉවර කරන්න කලින්ම කියුව මම yoongi කොරිඩෝව කෙලවරේන් අතුරුදන් වෙද්දි hoseokගෙ කාමරේට ඇතුළුවුනා.

Namjoon p. o. v

මම පල්ලේහාට බහින්න කලින් ළග තිබුනු ලොකු පරණ ඔරලෝසුවේ වීදුරුවෙන් මගේ පෙනුම හදාගත්තා. අවුල් වෙලා තිබ්බ කොන්ඩෙ අතරින් ඇගිලි යවන ගමන් මම පල්ලේහාට බැස්සේ ඒ වෙනකොටත් සාලෙට ඇවිත් ඉදගෙන හිටපු තරුණ පොලිස් නිලධාරීන් දෙදෙනා දිහා විමසිල්ලෙන් බලමින්.

Good afternoon officer. මම kim namjoon. .. මොනවද අපෙන් කෙරෙන්න ඕනේ..?

මම ඇහුවේ බොහොම ආචාරශීලීව ආචාර කරන ගමන්.

ආහ්හ්.....අපි KNP ( Korean national police department ) එකෙන්. සමාවෙන්න අපි මේ වෙලාවේ කරදරකරනවට. මම පොලිස් පරීක්ෂක soobin, මේ මගේ සහයක yeonjun.

එක් නිලධාරීයෙක් ඔවුන්ව හදුන්වා දුන්නේ අනෙක් නිලධාරීයා මගේ දිහා කට ඇරගෙන බලාගෙන ඉදිද්දීයි.

ඉදගන්න officer.

මම ඔවුන්ට ඉදගන්න ආරාධනා කරද්දි අයෙමත් මට ආචාර කරපු ඒ දෙන්නා සෝපාවෙන් ඉදගත්තා.

එතකොට ඔයාලා ආවේ....??

අහ් සමාවෙන්න ! අපි ආවේ Jung hoseok මහත්තයාව හම්බවෙන්න. අපිට එයාව හම්බවෙන්න පුලුවන්ද...?

Sobbin කියන නිලධාරීයා ඇහුවා.

අහ්ම්ම්... මට දැනගන්න පුලුවන්ද ඒ ඇයි කියලා...?

?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
NO MORE DREAMS Where stories live. Discover now