Δεν ξέρω γιατί αλλά τίποτα δεν είναι ίδιο όπως παλιά. Τότε που ήσουν 5. Και τώρα που είσαι 15. Οι γονείς πάντα λένε: να σαι σωστός, κάνε ό,τι ονειρεύεσαι, να έχεις προσωπικότητα και άλλα πολλά. Βέβαια, πότε δεν είπαν πότε να τα κάνουμε όλα αυτά.
Εγώ προσωπικά, όταν ήμουν μικρή, πίστευα πως το να 'σαι έφηβος σήμαινε ελευθερία, σήμαινε φίλους αληθινούς, σήμαινε να αγαπήσεις και προπαντών, σήμαινε να κάνεις πράγματα δίχως να σου ασκείται κρητική. Αλλά ήμουν λάθος. Γιατί να είσαι έφηβος σημαίνει πολλά παραπάνω από αυτές τις σαχλαμάρες. Σημαίνει πως κάνεις συνεχώς λάθη, τα οποία λάθη σε φέρνουν αντιμέτωπο με τους γονείς σου. Οι δικοί μου γονείς έχουν απογοητευτεί πολλές φορές από εμένα για ένα σωρό λόγους. Τους έχω φτάσει σε σημείο να πούνε πως δυστυχώς, γέννησαν εμένα. Είναι 3 λέξεις, 3 γαμημένες λέξεις που πονάνε σαν 3 βαριά μαχαίρια που σε έχουν πετσοκόψει τόσο άσχημα που αιμορραγείς. Αλλά αιμορραγείς βουβά. Γιατί αν αιμορραγήσεις φανερά, αμέσως θα σου πουν πως κλαις με το παραμικρό, πως είσαι υπερβολικός και πως δεν υπάρχει λόγος να κλαις. Και όλα αυτά επειδή είμαστε μεγάλοι για κλάματα και μικροί για έρωτες και πόνο.
Ας μην ξεχάσουμε όμως ότι συνεχώς μας λένε ό,τι θες να μου το λες.
ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν λέω ότι δεν μας αγαπάνε ή ότι δεν νοιάζονται απλά μερικές φορές ξεχνάνε.
Λοιπόν γονέα, πώς να σου πω ότι ερωτεύτηκα όταν μου λες πως έρωτας δεν υπάρχει;; Πώς να σου πω ότι πληγώθηκα όταν νομίζεις πως είμαι ακόμα αθώα;; Πώς να σου πω ότι η κολλητή μου είναι ένα φύδι; Πώς;;;
Είναι απλό. Δεν θα στο πω και θα πνιγώ στο χάος μου. Στο χάος που μία εφαρμογή και 2-3 συνομήλικοι μου θα με βγάλουν. Και αυτό επειδή εσύ με λούζεις συνεχώς με χειμάρρους που εκτοξεύουν φράσεις του τύπου: μια δουλειά σωστά δεν μπορείς να κάνεις, η Αθηνά γιατί το κάνει κι εσύ όχι;; Νομίζεις ότι φοβάμαι ότι θα σε (ξανά)απογοητεύσω επειδή πληγώθηκα; Όχι. Δεν θα στο πω γιατί δεν θα με καταλάβεις. Ή ακόμα χειρότερα, δεν θα με αντιμετωπίσεις σαν μία έφηβη που μεγαλώνει σε μία κωλοκοινωνία.
χευ αμιγοςςςςςςς
βαζω ιταλικα τραγουδια γτ ειμαι μιση ιταλιδα κ γτ ταιριαζουν στο κειμενο κ επισης να αλλο ενα συναισθημα μου
εμ το επομενο θα μιλαει για πρωτο ερωτα κ θα ναι βαρυ σοου γκετ ρεντι πλιζ
vote and comment
τα λεμε στο επομενο<3
YOU ARE READING
~Maybe feelings of a 2K20 teenager~
Short Story~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Θα σε συμβουλευα να διαβασεις το 4 και το 5 <3 Καλη αναγνωση ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~