Evet 2.bölüm de hazır
Evet anakraliçe bunları bana giydirmeyi düşünüyordu..
Ama ben giymek istemiyordum.. Kapıda annemi gördüm hadi kızcem giy artık. Bak sana çok yakışacak.
Yaprak : ama anakraliçe ben bunları giymek istemiyorum. Hem ben bu topukluyla çok çirkin olacam.
Anakraliçe : hayır. Hemen! Giyiyorsun. Mazeret istemiyorum ona göre. Hadi şimdi giy. Annemin ısrarıyla gidip giydim ama bunlar çok çirkindi. Banyodan çıkıp odaya girdim ve yere kapaklandım. Anakraliçe : kızcem sen yürümeyi de bilmiyormusun.
Yaprak : ama anakraliçe ben bu topukluyla yürüyemem ki.
Anakraliçe :hayır efendim! Giyeceksin. Ve bunlarla baloya gideceksin..
Ve yine kaybeden ben oldum.
Yaprak : tmm anakraliçe yine beni yendin. Anakraliçe :hadi hadi fazla oyalanma.. Elbisemi giydim tabi şu pis ayakkabıları da. E ben saçımı ne yapacaktım. Bi baktım anakraliçe elinde maşa kapıda beni izliyor. Anakraliçe : tabi ki de Bi maşa yapacaksın.
Yaprak :hayır istemiyorum. Anakraliçe. Ve tabi ki anakraliçe beni dinlememişti
..........👉 Balodan 1 saat önce
Evet artık hazırsın kızcem.. Off ya bunlar ne anakraliçe.. Hadi hadi mızmızlanma..
Hadi anakraliçe görüşürük. Akşam geç olur ben gelemeyebilirim. Yani alikuşlarda kalabilirim. Tmm kızcem hadii..
Aşağı indim alikuşlar beni bekliyordu. Gökhan :ooooo başkan. Oğuz:kızım aynı pizzaya benzemişsin. Sinan :ece bile bu kadar güzel olmamıştı lann. Alikuş sen bişey demeyeceksin. Alikuş : küçük titanım, küçük sevgilim, sen s sen.
Ali yavaşça bana yaklaşıyordu. Ve hemen gelip sarıldı.. Küçük titanım sen çok güzel olmuşsun yaaa. Ve bişey dememe izin vermeden. Beni dudağımdan yavaşça öptü. Gökkuş : oha lan aile var burda ayrılın hemen. Utanmıştım ali ne var gökhan. Beni kendine çekip ben sevgilimle öpüşmeyeceksem kiminle öpüşecem. Alikuş : küçük titanım sen utandın mı hadi ama artık alış bu duruma.
Yaprak :ama alikuş alışamıyorum.Evet balo yerine gelmiştik şimdiden sesler çok yüksekti
Yaprak : alikuş biz hiç girmesek mi hadi senin eve gidelim. Alikuş :yaprak saçmalama beni belimden tutmuştu çoçuk lar siz içeri girin biz geliyoruz.
Yaprak:alikuş ne oldu
Alikuş : küçük titanım seni az önce utandırdığım için özür dilerim..
İçim Bi tuhaf olmuştu. Kendimi suçlu hissediyordum. O da üzgündü. İzin veremezdim üzülmesine. Arkamdan Bi
ses geliyordu. Barış olduğunu anladım. Ve tam zamanıydı. Bir anda alikuşun dudaklarına yapıştım. Alikuş nefes almaya çalışıyordu ama ben onu çok sıkı tutmuştum ve bırakmıyodum.
Barış : yaprak! Sen nasıl öpüşürsün onunla nasıl bana cevap vermelisin.
Alikuş :sana ne lan benim sevgilim değil mi. Haa cevap ver bana. Nasıl öpüşürsün diye sordun yaa işte böyle
Ali bir anda dudaklarıma yapıştı. Bu sefer utanmamıştum. Barışın gittiğini fark etmiştim ama alikuş hala beni bırakmıyordu her yoldan geçen bize bakıyordu badeyi bile gördüm o an ben de yapıştım alikuşum un dudaklarına. Sonunda durmuştu alikuşum gamzeli sevgilim.. Alikuşum : şey sevgilim özür dilerim
Yaprak :alikuşum bu özür dilenecek Bi konu değil ama.
Hadi içeri geçelim( alikuşun ağzından)
👉
Yaprak ilk kez beni kendi öpmüştü hem de hiç kızarmadan, utanmadan hemde herkesin içinde hemde BARIŞIN yanında
Bu paha biçilemez bir duyguydu
...
Yaprağın ağzından..👉 Alikuşla içeri geçtik. Oğuzlar yine içki içmişti. Yaprak :oğuzkuşum ne oldu sana böyle.
Gökkuş :yaprak, ali bu yine fena içmiş ya.
Sinan : yaprak güzelim sen niye tavandasın ters duruyorsun insene aşağı.
Yaprak: 🤦🏿♂️ aptal Sinan sensin ters duran Ben miyim yürüyün eve gidin.
O arada ece, İrem, Merve gelir
Ece:yaprak ne oldu bunlara.
İrem:evet yaprak ne oldu bunlara
Merve :kessin yine bunlar içki içtiler di mi yaprak.
Yaprak: evet kızlar kesinlikle
Kızlar :yaprak siz aliyle keyfinize bakın biz bunları hallederiz.
Merve gökhanı aldı. İrem oğuzu. Ece de Sinan'ı.
Alikuş : oh be bu akşam rahatız ilk kez tadını çıkaralım.
Yaprak :evet ya 😍
Alikuş:küçük titanım benimle dans edermisin.
Yaprak :memnuniyetle alikuşum. 😊.
Dans ettik Bi süre..
O sırada yanımızda dans eden sırıkla badeyi gördüm. Alikuşum :küçük titanım ne oldu sana.
Yaprak : hiç gamlı beyim 😊.
Alinin güldüğünün farkındayım..
Biran gözümün önüne sırık geldi sonra kayboldu. Acaba nereye gitti. Ben niye düşünüyorum ki onu. Ben bunları düşünürken bir an alinin elinin belimden düştüğünü gördüm. Ve karşımda sırık bana bakıp bakıp gülüyordu. Aliyi aradım aa badenin yanında mıydı bu sırık:ne oldu durumdan çok memnun gözüküyorsun.
Yaprak :ne ne saçmalıyorsun sen bırak alinin yanına gidecem o kadar sıkı tutmuştu ki ayrılamadım yanından Bi an müzik sesi kısılmıştı ben sonunda derken sırık beni hala bırakmamıştı
yaprak :eee yeter bıraksana dediğim an beni dudaklarımdan 😘öptü ne olduğunu anlamadan kendimi alinin kollarında buldum.
Yaprak : alikuşum yapma dur.Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Kimse okumuyor galiba yine de yazıyorum çünkü rahatlıyorum. Arkadaşlarınıza tavsiye ederseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 😀 😊. Bi de alttaki yıldıza basmayı unutmayın ha..
Eğer isterseniz dvm ederim ama istemeseniz kimse okumassa yazmam cvb bekliyorum 😘 😘 😘
Hadi öptüm 😘 😘 🌹 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k - 1 ( Alyap )
CasualeFilminden ve kitaplarından yararlandım çoğunlukla ( hayal ürünü olabilir bazı yerleri) 👉 Ali, yaprak, oğuz, Sinan ve gökhan küçüklükten beri arkadaşlardır.... Yaprakın erkeksi Bir tipi vardır alinin göğsünde uyumak onun için en güzel şeydir..😊 . A...