Her ay bir cevherin keşfedilmek üzre bulunacağı bölüme hoşgeldiniz. Muhteşem kitapları hapsoldukları kabuklardan çıkartma vakti!
Bu ayın cevheri; Amethyst (Captain America Fanfic)
@cathy_96_melissa tarafından yazılan Amethyst anlaşılacağı üzere bir Kaptan Amerika fan çalışması. Gerek yazarın anlatımı, gerekse konuya hakimliği ile Marvel seven bizlerin kalbini fetheden Amethyst'i size şiddetle tavsiye ediyoruz. Şahsi olarak her ne kadar Spiderman seviyor olsam da bu kitap Kaptan Amerika'ya olan aşkımı arttırıyor.
Kitapla ilgili bilgi verecek olursak, bunu bizden değil, yazardan dinlemek daha iyi olur dedik ve yazara sorduk.
-Haydi bize Amethyst'den bahset Melisa!
+Amethyst, konusunu daha tam olarak baştan vermek istemesem de son bölümlerle birlikte anlaşıldı. Konusu Alexandra 'Sasha' Ivanov adındaki bilgi casusu ve suikastçi birinin kış askeri hakkındaki bilgileri SHIELD'a sunmasıyla başlayıp, olayların zamanları kronolojileri ve hatta oluşum şekilleri yer yer değişerek 'Captain America: Winter Soldier' filmine geçiliyor.İlk başlarda gayet normal ve hatta klişe gibi gözüken kız kahramanımız ortalara doğru gayet gizemli bir hale geliyor. Gerek geçmişiyle gerek de başına gelen olaylar ve arada verilen flashback'lerle gizemlilik artıyor. Diyebileceğim başka bir şey ise tam olarak hangi tarafta olduğuna da karar verilemiyor, bir bakıyorsun Steve Rogers'a yardım ediyor, bir bakıyorsun kendisine şifreli mesajlar gelip, gizli işler yapıyor.
Ah, winter soldier filmi bittikten sonra da artık kendi kurguma geçiyorum, hoş filmi baya değiştirdiğimden hepsi kendi kurgum bile olabilir, Kısacası; sadece okuyun ve büyüye kapılın.
Haydi bu müthiş, süper üstü süper cevheri keşfedelim!