-57.Grammy Ödülleri Adayları Açıklandı-
Gelecek yıl 57.si düzenlenecel olan Grammy ödüllerinin adayları açıklandı. Müziğin en büyük gecesi olarak adlandırılan ve müzik dünyasının en prestijli ödülleri olarak kabul edilen Grammy, 9 Şubat 2015'de sahiplerini bulacak.Bunu için hepimiz heyecanlıyız. Kim istemez ki sevdiği starın kazanmasını?Ben daha fazla konuşmadan hemen adaylara geçiyorum.
İşte Adaylar;
Yılın Kaydı:
Iggy Azalea ft. Charli XCX, "Fancy"
Sia, "Chandelier"
Sam Smith, "Stay With Me (Darkchild Version)"
Taylor Swift, "Shake It Off"
Meghan Trainor, "All About That Bass"
Bana kalırsa yılın kaydı ödülünü Swift veya Sia almalı.
Yılın Şarkısı:
Meghan Trainor - "All About That Bass"
Sia - "Chandelier"
Taylor Swift - "Shake It Off"
Sam Smith - "Stay With Me (Darkchild Version)"
Hozier - "Take Me to Church"
Gördüğünüz üzre Sia,Taylor ve Sam aynı şekilde yılın şarkısına da adaylıklarını koymuşlar.
En İyi Yeni Şarkıcı:
Bastille
Iggy Azalea
Brandy Clark
HAIM
Sam Smith
Hiç şüphesiz Iggy olmalı diye düşünüyorum.
En İyi Country Albüm:
Dierks Bentley, Riser
Eric Church, The Outsiders
Lee Ann Womack, The Way I'm Living
Brandy Clark, 12 Stories
Miranda Lambert, Platinum
En İyi Pop Vokal Albüm:
Coldplay, Ghost Stories
Miley Cyrus, Bangerz
Ariana Grande, My Everything
Katy Perry, Prism
Ed Sheeran, x
Sam Smith, In the Lonely Hour
Buradaki adayların hepsine aşığım!İyi olan kazansın diyelim o halde.
En İyi Çağdaş Albüm:
Jhene Aiko, Sail Out
Beyonce, Beyonce
Chris Brown, X
Mali Music, Mail Is
Pharrell Williams, G I R L
En İyi Pop Solo Performans:
John Legend, "All of Me (Live Version)"
Sia, "Chandelier"
Sam Smith, "Stay With Me"
Taylor Swift, "Shake It Off"
Pharrell Williams, "Happy"
En İyi Geleneksel Pop Vokal Albüm:
Lady Gaga & Tony Bennett - Cheek to Cheek
Annie Lennox - Nostalgia
Barry Manilow - Night Songs
Johnny Mathis - Sending You A Little Christmas
Barbara S. & Various Artist - Partners
En İyi Rock Albüm:
Ryan Adams, Ryan Adam
Beck, Morning Phase
The Black Keys, Turn Blue
Tom Petty and the Heartbreakers, Hypnotic Eye
U2, Songs of Innocence
Burada kazanması gereken albümün U2 grubunun Songs of Innocence olduğunu düşünüyorum.Hep düşünüyorum!Bir an önce açıklanmalı..
-Dan Brown Hayranlarına Müthiş Haber-
Dan Brown'ın 1998 yılında yazdığı ve çok satanlar arasına giren ilk kitabı Dijital Kale dizi oluyor. Pilot bölümü ABC kanalı tarafından sipariş verilen Dijital Kale dizisinin oyuncuları henüz belli olmadı. Kitabın konusu ise;
Ulusal Güvenlik Teşkilatı dünyanın kaderini değiştirecek ve dijital ortamdaki tüm şifreli metinleri bilecek özel bir bilgisayar üretir. Ne var ki, günün birinde bu özel bilgisayar karşılaştığı esrarengiz bir şifreyi çözemez. Ve kriptoloji uzmanı, zeki ve güzel Susan Fletcher göreve çağrılır. Genç kadın korkunç bir gerçekle yüzleşir. Silahlarla ya da bombalarla değil, Amerika Birleşik Devletleri'nin en güçlü haber alma örgütü olan Ulusal Güvenlik Teşkilatı çözülemez bir şifreyle rehin alınmıştır.Sırlar ve yalanlar fırtınasına yakalanan Fletcher inandığı teşkilatı kurtarma savaşı verir. Dörtbir yandan ihanete uğrayan güzel kadın yalnızca ülkesini değil, kendi canını ve sevdiği erkeği de kurtarmaya çalışır...
Dan Brown'ın sinemaya uyarlanacak olan Cehennem'in ise Floransa'daki çekimleri Nisan ayında; İstanbul'daki çekimlerin ise Haziran ayında olacağı açıklandı.Ne harika bir haber!
-Ve Kağıttan Kentler de Film Oluyor!-
John Green'in Aynı Yıldızın Altında kitabının uyarlama filmi tamamlanmasının ardından Fox 2000, Green'in 2008 yılında yayınladığı Kağıttan Kentler'in uyarlama filmi için yazar ile anlaşma imzalayarak film haklarını satın aldı. John Green, Aynı Yıldızın Altında filminde yer alan senaristler ve bazı yapımcıları ile devam edeceklerini, kendisinin de yapımcılığını üstlendiğini ve beğenmediğimiz yerler için kendisini suçlamamızı söyledi. Ayrıca Aynı Yıldızın Altında filminde Isaac karakterini canlandıran aktör Nat Wolff, Twitter hesabında filmde başrol Quentin'i canlandıracağını duyurdu.
-Kış Mı,Yaz Mı? Belli Değil-
Şu sıralar havalar bizimle oyun oynuyor gibi.Tam soğuk oldu kar yağacak diye sevinirken,bu sefer birden güneş açıyor,montlar çıkarılıyor.Sokaklar resmen podyumlara döndü!Ama siz siz olun güneşe aldanmayın,çünkü güneş sadece bizleri yanıltıyor.Bir dahaki sayıda,başka başka haberler ile görüşmek üzere.Bizlerle kalın.