Wattpedia ●○•° Aralık

1.8K 119 41
                                    

Merhabalar! Yepyeni ve dolu dolu bir Wattpad dergisine var mısınız?  Evet dediğinizi duyar gibiyiz!

Wattpedia ekibi olarak her ay düzenli bir şekilde dergimizi yayımlayacak ve sizlere sunacağız. Peki neler mi olacak?

-Eleştiri Çukuru

Belirli bir ustrup ile kitaplardaki sorunlara genel bir bakış alacağımız bölümde hem gülecek, hem de haklı bulacaksınız.

-Wattpad Çıtlatıyor!

Wattpadde neler oluyor?  Kitaplarla ilgili gelişmeler neler? Hepsi ve daha da fazlası Wattpad Çıtlatıyor kısmında.

-Müzik,  Sinema,  Kitap

Bazen yeni sesler, izleyecek yeni youtuberlar ve aşık olacağımız filmler ararız. Ekibimiz, size en iyilerini sunmak için çıldırıyor!

-Kitap Önerileri

Her ay nacizane yazarlarımız kitaplarından birini tanıyıp okumak isteyeceğiniz şıkır şıkır bir bölümden ne bir eksiği,  ne de bir fazlası.

-Röportaj

Hakkında delicesine merak edilen yazarlarımız ile sıcak sohbetler kurup eğleneceğimiz kısımı sakın kaçırmayın.

- Keşfedilmemiş Cevherler

Okuyucu sayısına aldanmayın. Bu Kalabalıkta keşfedilmemiş cevher kaynıyor. Onlara bir gözatmakta hayır var.

Veee Aralık ayına özel ek bölümümüz;

-Yeni Yıldan Ne Diliyorum?

Bizlere Yılbaşı için dileğinizi atın ve Aralık sayımızda yayımlayalım!

Dergimizin Aralık sayısı 19 Aralıkta yayımda olacak. 4 kişilik kadromuzu hemen aşağıda bulabilirsiniz.

Eğlencelerle dolu olacak ve sımsıkı bir bağ kuracağımız Wattpedia'ya hoşgeldiniz.xx

Wattpedia kadrosu;

-  Yazangirl
- xthewarrior
- TCBraEyllEvin
- BlueAlaska

Wattpedia | AralıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin