"ДОСТАТЪЧНО!" АЗ ЩЕ ОТИДА... по дяволите.. "
Викна Намджун.
Техьонг кимна, отиде някъде и бързо се върна с кофа пълна със кръв и човешки останки.
"Ъхх ил"
Брат му протегна ръка да я вземе и из цялото помещение се чу звънецът им. И двамата се сепнаха, споглеждайки се . Той не бе използван от години."Кой може да е--?.."
Те го плесна през устата да мълчи. 🤫
"Ти отивай долу, а аз ще видя кой е"
Джун избърса устата си от ръкава на скъпите си дрехи и тръгна надолу.Техьонг пооправи костюма си и отвори портата. Ханна и Дехюн се подхилкваха, но когато го видяха трескаво се обърнаха към него и се усмихнаха свенливо. Тя се сети за какво са тук:
" Номер или лакомство господине"
Дехюн се усмихна и двете показаха кошничките си. Те повдигна вежда и тръгна да затваря портата, но приятелката ѝ беше доста упорита и сложи крак преди да се затвори напълно.
Техьонг я изгледа изненадано.
"Не е учтиво да затваряте врата пред носа на хората!!"Дехюн размаха пръст. На Ханна и стана много смешно и се включи във това.
" Даа все пак е Хелоуин, виждам, че и вие сте се подготвил за празника, хмм каква пудра използвате доста блед сте се направили.."
Ханна се опита да пипне лицето му, но той бързо хвана ръката ѝ.
Тя изпищя и бързо покри устата си с две ръце. ~много бързи рефлекси~
Помисли си.
В същото време Намджун чу писъка и се качи доста бързо до там.
Тае вече раздразнен и от двете се обърна към него с изражението- Какво правиш тук точно сега ?!
"Оуу още един, брат ли ти е? защото и аз имам!!"
Отбеляза Дехюн. На Джун му стана интересно:
Отиде до нея и целуна нежно ръката ѝ. Тя се изчерви леко.
"Аз съм Намджун приятно ми е, а този сръдлив господин е Техьонг"
Те превъртя очи и изпуфтя.
"Аз съм Дехюн и това е Ханна"
" Вие харесвате ли Хелоуин?? "
" Даа, разбира се, че да хаха"
Той потупа Тае по гърба, а той все повече се чудеше как това му се случва.
" Слушайте... дами по-добре си отивайте, много е късно, а и не сме купували сладки неща"
Погледна Ханна със студеният си поглед показващ, че не ги иска тук.Силно ръмжене се чу от долния етаж, карайки двамата братя да замръзнат на място. А на момичетата им стана интересно тези двамата май крият нещо.
" О боже какво беше товаа?! "
Дехюн грабна ръката на приятелката си и двете нахлуха вътре да видят какво става.
"Намджун какво по дяволите си направил?!" Всичко ли му даде?! "
Погледна го ядосано.
" Дъаа, хахах " усмихна се широко. Той самия се беше изкушил от нещата в кофата. От седмици се опитва да не яде толкова много защото телата на убитите от тях свършват, а рядко минават хора тук.
Тае вече се побърка и потърси момичетата с поглед но не ги откри.
Те двете се разхождаха най спокойно. Бяха изумени, имаше много позлатени орнаменти на почти всяка мебел, скъпи предмети някои доста стари.
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓸𝓸𝓭 𝓵𝓾𝓼𝓽
FanfictionТехьонг притежава огромно имение отдалечено от градчето. В края на деня Ханна попада на тази сграда, любопитството ѝ надделява и тя отива, за да вземе лакомства. Но там не я очаква нищо добро, кошмарът започва още щом тя се среща с Техьонг Vkook Сп...