Дехюн и Ханна си прекараха страхотно у тях дори и да бяха спали само 1 час заради енергията, която получиха от голямото количество бонбони, което те изядоха.
Ханна имаше рожден ден. Дехюн се беше подготвила одавна за този ден.
Двете се облякоха много добре сложиха и малко грим, държаха да изглеждат супер. Тя поиска да използва пресата защото косата и беше в окаяно състояние, но Дехюн отказа и набързо я среши каза ѝ че няма да е нужно.Някъде към 15 и нещо приятелките излезнаха навън.
На Ханна ѝ беше тъжно защото най-добрата и приятелка беше забравила за рождения ѝ ден. Замълча си за това, а и усети, че отново е гладна.
"Къде ще ходим сега аз малко съм гладна"
Тя отбележи и се засмя леко.
"След всички тези бонбони?!
Ох добре добре.. Знам едно място.
Стигнаха до един ресторант; влезнаха вътре и си поръчаха рамен 🍜. Точно донесоха порциите и Ханна нападна храната все едно не е била яла от седмица. Ококори се бързо върна рамена обратно
" ОХ много е топлооо " изписка тя и остави пръчките.
"Уфф изгорих си взика, зле ли е?"
И се оплези на Дехюн, тя обаче бързо и покри лицето.
"ХАННА не сме в нас, че да се лигавиш! Това само в нас го правим хахаха"!
Тя закима бързо и започна да яде по малко. Приятелката и погледа часа, времето напредваше. Беше запазила и за двете час в един от спа центровете на майка ѝ.
"Аз.. трябва да ходя до тоалетната "!
и фръкна натам, затвори се в една кабинка и се обади на рецепцията там. За щастие сестрата на майка ѝ, която работеше там ѝ вдигна.
"Ало, съжалявам, но рецепционистката не е тук ако мога да ви помогна с нещо?""Ъмм лельо Джени?! "
" Оо леленце здравей, хахах идвате ли?"
"Амиии точно това е проблема на Ханна и се дояде, ще закъснеем"
"Охх добре ще измисля нещо, че тук те чакаме всички, знаеш че не можем да затворим за повече от 2 часа не знам как нави майка си! "
" Благодаря тиии чаоо"
" Чао! "
Затвори и хаотично отвори вратичката и бутна една старица.
" О боже! Извинявайте! "
Помогна ѝ да стане, поклони се в знак на уважение и излезна." Дехюннн какво станаа много се забави "
" Оо моля ти се не е минало толкова много време хайде ставай да тръгваме!"
"А сметката?!"
"Да вярно"
Извади парите сложи ги на масата и излезнаха.
Ето че и стигнаха до там, Дехюн я хвана за ръката и я поведе навътре, но тя се спря:
" Ъм какво ще правим тук?? "
"Ще събираме яйца Ханна"
Погледна я тъпо и отново я задърпа. Застанаха пред рецепцията и каза на жената за какво са тук тя им каза къде е Джени и те се запътиха натам."Здравейте момичета!" Готови ли сте за разкрасителни процедури?"
Двете се развълнуваха много и започнаха да скачат, държейки се за ръце.
" Охх Дехюн много е хубаво благодря ти, че ме доведе? "
Измрънка под носа си.
Двете се бяха опуснали във сауната с кръгчета краставички върху очите им." Мхмм, знаех си, че ще ти хареса"
"Амаа тези процедури колко струват не съм теглила пари.."
Тя притеснено каза и вдигна краставичките от очите си.
Устети, че тя помръдна и махна своите кръгчета."Аз съм се погрижила за това нали знаеш, че мама държи този спа център, всичко е уредено! " А сега се отпусни-"
Отиде до нея и отново и сложи краставичките. Намести се на мястото си и се отпусна. Ханна се почувства добре ~може това е подаръкът ми за рождения ми ден значи не е забравила ~
" Дехюн..."
"Мм.?"
"Ще станем ли още по- хубави след тези процедури.. "
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓸𝓸𝓭 𝓵𝓾𝓼𝓽
FanfictionТехьонг притежава огромно имение отдалечено от градчето. В края на деня Ханна попада на тази сграда, любопитството ѝ надделява и тя отива, за да вземе лакомства. Но там не я очаква нищо добро, кошмарът започва още щом тя се среща с Техьонг Vkook Сп...