30 4 1
                                    

Мoмичетата приключиха със процедурите.
"Дехюн, сега какво щв правим, може би ще се прибирам-"
"Шшшш идваш със мен"
Хвана Ханна за ръката и излезнаха от спато.
"Ще ходим на едно място, далеч е оттук затова ще си хванем автобуса"

Дехюн погледна часа
"7.01..точно"
Приятелката и се чудеше къде се намират, още преди да пита тя я поведе навътре във високата сграда пред тях.

Качиха се по едни стълби. Пишеше нощен клуб, Дехюн отвори една врата и бутна Ханна вътре. Тъмница

"ъм.. Дехюн, какво става подяволит-"

"ИЗНЕНАДА"
Викнаха  всичките ѝ приятели и някои роднини, с които беше доста близка.
Конфети се разфърчаха, всичко беше във балони и светлинки.
Ханна се засмя и гушна приятелката си, че се е постарала толкова много.

Местото беше огромно, може би това ще бъде най-хубавият ѝ рожден ден?

"Честит рожден ден сестричке!
Джънгкук и подаде подаръка и се усмихна.
Ханна го прегърна и благодари. След него се изсипаха още много от нейните приятели.
" Ханна хайде отивай на микрофона! "
Дехюн я подсети и тя кимна и отиде.
Качина се на малката сценка там до диджея и взе микрофона

"Благодаря на всички, които дойдоха тук, а сега нека да се забавляваме!!"
Бързо грабна една бутилка раздруса я  и тапата на шампанското фръкна, пяната излезна и се пусна силна музика.
Тя отново слезна сред тълпата и започна да налива на всички във чашите.
Алкохолът беше доста и имаха цяла нощ да пият.

Вече минава единадесет часа, Дехюн, Айла и Юки седяха на едно сепаре и говореха, хапвайки торта.
   Бяха единствените трезви.

"амии искам да кажа нещо, онзи ден на Хелоуин ходихме до едно имение с Ханна, ии вътре ни посрещнахя двама братя,  единия си даде номера дали да звънна и да го поканя?? *-*
 
Тя ги погледна и зачака отговор.
И двете мигаха на парцали и се зарадваха.
" Разбира се! Искам да ги видя, интересно ми стана хахах"  каза  Айла. Юки се изкикоти и кимна.
Дехюн бързо извади телефона си и звънна.

*Междувременно във имението*

Техьонг се опитваше да заспи, но хъркането на брат му, му пречеше.
Звукът от телефонът го събуди и до падна на земята. Спалнията на Тае беше до неговата и това го раздразни много, замислял е да се премести в онази по малката на най-горния етаж. Там почти никога не ходят, прашно е и сигурно има прилепи.
Е, Техьонг понякога се качва до там, преди  изгрев слънце, замисляйки се дали има смисъл съществуването му, напът да махне пръстена си, който го пазеше от слънчевите лъчи. Можеше да изглежда студен, и дръпнат от  другите, но все пак копнее да намери някого, който да го обича. Той искаше да промени това, нещото което го спираше бе това, че всеки ще се изплаши от това, че той е кръвопиец.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 12, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 𝓑𝓵𝓸𝓸𝓭  𝓵𝓾𝓼𝓽Where stories live. Discover now