' En "İyi" Gachatuber'lara göz atalım ' Inceleme + Eleştiri

1.3K 67 88
                                    

Uyarı : Dikkat, bölümdeki videolar +13 içerir. Videolar bana ait olmadığından sansür koyamıyorum maalesef. Ayrıca yüksek dozda Cringe barındırır.

Duyuru kısmı : BeNi ÖzLeDiN mI çOcUk AdAm? Telefon alıyorum! Sonunda YT kanalı açabileceğim- bir de Gacha Club var tabi... hikayenin ismini de 'Gacha, Yanlış yaptıklarımız' yapacağım. 30K için teşekkürler Wattpad. ( Her ne kadar Haketmediğimi düşünsem de QwQ )

En 'İyi' Gachatuber olma 'akımı' : Muhtemelen ilgi için yapılan cringe bir akım. Aşağıdaki resimde olduğu gibi saçma ( bazıları kendilerine ait olmayan, bizim en nefret ettiğimiz ) türden karakterler yaparak, arka planı parlak pembe yapıp ünlü gachatuber'ları ya sevgilileri, ya da köleleri yapıyorlar. Bunları %99 ilgi için yaptıklarına eminim. Çoğu da fesatlar, sonra intihar etçm diye video çekiyorlar. Herkes 'pişman' olunca da 'Geri döndüm eheuheue' diye video yapıyorlar. Cringe- ( aşağıdaki resim ciddi ciddi bir videodan alındı. )

Birkaç video bırakıyorum- incelemeleri altlarında var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç video bırakıyorum- incelemeleri altlarında var. Yine de satır arasında yorum yaparak kendi fikirlerinizi belli ederseniz çok mutlu olurum-

Yorumum : Ilk inceleme serilerinde puanlamıştık- şimdi bunu puanlarsak -1019101910/10 olur sanırım. ( Hatta sonsuz ) Başkalarının Oc'larına bulaşmak ve kendinize sevgili bulmak istiyorsanız işinizi Gacha Life'dan değil Google gizli Sekme'den halledin. Bu arada bunların en saçma ve +18 videolar çekeni de Da Best Gachatuber Janee adında bir 'velet' normalde hiç küfretmem. Bana malsın diyenlere bile 'beni çok iyi tanıyor olmalısın' derim ama- neden bu kadar Cringe??

Yorumum : Youtube Coppa'dan bunların kanallarını niye kapatmıyor ? Peki o kadar şikayet nereye gidiyor? YT kanalımı açınca bununla ilgili bir GLMV yapacağım ( şarkı : ***** Lasagna ama sansürlü tabi qwp ) Ilgi görmek için +18 içerik yapıyor. Ve ben böyleleri yüzünden cidden intihar etmeyi deneyen insanlar gördüm- hiç mi pişmanlık olmaz? Ben adaletli bir insan olduğumu düşünüyorum. Bir insan koluna onun yüzünden bir çizik attıysa aynısını o da kendisine yapmalı. Fakat bunlardan sonra onun yok olması dünya için en iyisi diyebilirim.

Gacha Life : Yanlış YaptıklarımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin