Old to New / Gacha Community

1K 78 156
                                    

Duyuru kısmı : şu an hâlâ yapılan hatalar kısmındayız. Bahsettiğim şey, kitabı 2 kısıma çevirmeye karar verdim. Ilk kısımda yapılan hatalardan, 2. Kısımda bunların nasıl düzelebileceğinden bahsedeceğim. Ve 7k'ya tüm hızla yaklaşıyoruz!

Önemli : hakkımda 'bu hikayeye hâlâ devam etmesinin ve deprem gibi bölümler atmasının sebebi prim kasmak, kanmayın' tarzı söylentiler çıkmış. Ve tek diyeceğim bu hikaye tutmasaydı evet devam etmezdim. Ama başka bu konuda bir hikaye yazardım. Gacha topluluğunun bilgilendirilmesi için.

Bu arada Wattpad'daki ilk Gacha Mep kitabını yayımladım. Bi aralar bazılarına bahsetmiştim.

Bölüm Ithafı 💛 Goldie_Fazbear_ 💜 SanalGacha 💙 NobleRin 💚

~~~

Bu bölüm nelere değineceğiz? : bu bölümde eski gacha topluluğu ile yeni gacha topluluğunu anlatacağım. Ve ingiliz gachatuber'ların hep introlarında kullandığı bir cümle vardır. O cümleyle bu bölüme başlamak istiyorum :

I HOPE YOU ENJOY!

Gacha Life ilk kurulduğunda kimse farkında bile değildi. Herkes gacha studio kullanıyordu hâlâ. Ama gacha'nın sıkı takipçileri o zamanlar ' Gacha Mim'leri paylaşarak insanların ' yeni bir gacha oyunu mu çıktı? ' demesine neden oldu.

Bu sayede ilk gacha topluluğu kuruldu. O zamanlar pek GLMM yapan yoktu. Herkes Ciao Adios gibi şarkıların GLMV'sini yapar, Kendi Gacha Studio Oc'larını gacha life'a tasarlar ve aradaki farkın videosunu çekerlerdi. Mim'ler baya fazlaydı tabii.

Bu gittikçe gelişmeye başladı. Lunime de büyüyordu. Artık insanlar GLMM yapmaya başlamıştı. The Hated Child vardı. Elementler vardı... Ama bunları yapan ingilizlerdi Türkler izliyordu.

Sonra Türk Gachatuber'lar karakterlerini tanıtmayla serüvene katıldılar. Gittikçe çoğalan Gacha'cılar o zamanlar klişe konular dışında temizdi, özellikle Türklerde özenti seri yapan yoktu. Zaten genelde o zamanlar Türkler GLMM yapmıyorlardı. GLMV yapıyorlardı sadece.

Bi aralar... Herkes Miss wanna Die çekip kanalı kapatıcam havalarındaydı. Sonra bunlar geri döndüler ama 'ergen' bir topluluk olarak. Bu sefer herkes birbirini konu çalmakla suçluyor. Çalmayanlar da havalara girip 'biliyonuz mu kolumu kestim' diyordu.

Gacha o zamanlar tabii baya ilerlemiş ve cosplay/roleplay başlamıştı. O dönemde cosplay yaptığı için birçok gachatuber'ın videosu telif hakkı yemişti.

Gacha kirleniyordu. Düşman oluyorduk...

Sonra, o iğrenç konular, Patronuma aşık oldum klişeleri, kopya karakterler, GNEb....

Ve az önce yazdığım cümle şuanki Community'i tanımlıyor.

Bu bölüm size bir şeyler kattı mı?

- Irene Frenne ( my Fantasia Oc )
" Eğer o taca sahip olamazsam bende karaklık ve kötülüğün lideri olurum "
* söz alıntıdır *

Gacha Life : Yanlış YaptıklarımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin