Duyuru kısmı : 2 K OLDUK! AĞAĞAĞAĞA! herneyse -,- Medyaya bakın, bu şey de sizin başınıza gelebilir. DC hesapları böyle çöktü Gacha'cıların... KOLAYSA *** LAN! Bizim günahımız neydi? Bu bölüm ithafını belinaygacha'ya yapıyorum 💛💛💛 okuduğun için saol Gachatuber kardeşim ❤❤❤
~~~
Bu bölüm neyden bahsedeceğiz : bu bölüm yanlışlar değil, bilinmeyenlere değineceğiz. Mesela elmas kazanmanın yolları, Gerçek glitch'ler, Mo, Muu ve Ramunad'in şifreleri...
~~~
1 - Promo Code :
Gacha life'da 1 kereliğine Options'daki Redeem ( böyle mi yazılıyordu? ) Promo Code'u doğru girerseniz 100 elmas verir. Peki Promo code ne :
Promo code : 987,654,321
2 - Kollar :
Muu'nun kullandığı kıyafet kolunu kullanırsanız bazı duruşlarda ciddi glitch'lerle karşılaşabilirsiniz. Mesela alttaki resimde 1 kol fazladan eklemiş...
3 - Mo, Muu, Ramunade :
Bunlar Gacha life'ın şifreli karakterleri, kodları var ve sırasıyla çözünce onları görüyorsunuz. İşte kodlar :
Ramunade : 315244315
Mo : 341552234
Muu : 25443511544431221354 - Gina :
Hepimiz bir zamanlar populer olan gacha glitch videolarından Gina'yı biliriz. Bizi onun hakkında şeytanca yalanlarla kandırdılar aslında. Evet eskiden kısa bir glitch vardı ama Lunime bunu farkedince hemen düzeltildi. Yani Gina'dan şüphelenmenize gerek yok.
5 - Luni :
Luni gacha life'a kod yazarken youtube kanalında paylaşıyor. Oradan canlı yayınla denk gelirseniz izleyebilirsiniz. Ayrıca yaptıkları ilk büyük oyun Anime Gacha'ydı.
6 - Mr. Principal :
Gacha Life'taki Mr. Principal karakteri Baldi's basic's deki Principal ve Baldi'nin karışımı olarak tasarlanmıştır. Ayrıcs Luni Baldi's Basics'i çok seviyor. Bununla ilgili bir video yapmıştı.
6 - Oyunun sosyal medyada ilgisi :
Gacha Life çıktıktan sonra sosyal platformlar çok değişti. Discord'da gacha muabbeti başladı, picsart'da herkes gacha yapmaya başladı, wattpad'i ve youtube'u biliyorsunuz, Google play'de hemen en ünlülerden oldu, Facebook/instangram'da da gönderiler yapanlar çoktu ve NEYSEKI Tik-tok'a yayılmadı.
7 - Cinsellik mi içeriyor? :
Hayır, Gacha life cinsellik içermiyor. Isteyen sapık sapık şeyler yapabilir ama kadınların kadın olduğunu belirtmek için öyle olması lazım. Yani, bu kadar da abartılacak bir konu değil. Ayrıca Luni böyle diyen bazı Ingilizlere telif attı. ( Aģağağaģa Luni reis )
8 - İlk GLMM :
The Hated Child'ın klişe olmasının nedeni bilinen en eski GLMM'nin The Hated Child olması, o zamanlar ds bully tipi vardı ve herkes bunu videolarında yapıyordu. İlk GLMV bilinmiyor. Ama eskiden en çok Darkside ve Copycat vardı.
9 - Karakter kodları :
Gacha'da Body Kısmına tıklayınca sol üst köşede bir '#' işaretine rastlayacaksınız. Ona tıklayınca karakterinizin tüm kodlarını görebilirsiniz!
10 - Gacha Life 2 :
Gacha life 2'yi duymuşsunuzdur. Luni gizliden gizliden çıkacağını belirtiyor bize. Hareket edebilen parmaklar mı dersin, rengi değişebilen hayvanlar mı... Böyle güzelliklerle karşımızda olacak. Ne zaman çıkacak bilinmiyor şuanlık. Ama 2 Şubat 2020'de çıkacağı öngörülüyor... ( çıkmazsa intihar ederim lan ) Ama Gacha Life 2'nin kötü yanları da var. Mesela Mo, Muu ve Ramunade gibi daha fazla karakter gelmeyecek... ( Ağlıyor :| )
~~~
Bu bölüm size bir şeyler kattı mı?
- J.H. Potter~~~
Şuraya da Sherlock Holmes'un ünlü bir sözünü bırakıyorum :
" Ancak çok zeki bir fare kedinin yatağına saklanır, ve ancak çok zeki bir kedi onu orada aramayı düşünür. "
- Sherlock Holmes.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gacha Life : Yanlış Yaptıklarımız
Non-Fiction" Herkes hatalar yapabilir, önemli olan var olan hataları düzeltmektir. " - J.H. potter Bu kitap size gacha konusunda yapılan yanlışlar hakkında bilgi verecek. --- 19.11.19 -> Life Etiketinde 4. 12.05.20 -> GachaLife etiketinde 1. 19.11.19 -> Gacha...