GLMV ve GLMM yaparken hangi şarkılar uygundur(?)

977 59 103
                                    

Duyuru kısmı : sizin hocalar ne alemde? Bizimkiler rahat bırakmadı bir. ÖDEV ÖDEV ÖDEV, YİNE ÖDEV. bıktım ya, bitsin şu karantina okulu özledim. Siz karantinada ne yaptınız? Ben SADECE Todoroki-kun'u çizdim. Her gün... ( medya en güzel olanı )

 ( medya en güzel olanı )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

○~○

GLMM ve GLMV'leri gacha içerik üreticileri arasından bilmeyen yoktur. Bir de bazı gachatuberların yaptığı "GLA"lar var. Bunlar anime tarzı gacha filmleri ama Gacha anime diye geçiyorlar. GLA diyen yorumlardakiler oluyorlar. [ yine konudan saptın Rei ]

Bu bölümde size şarkı listemdeki anime şarkıları dahil tüm şarkıları söyleyecek ve GLMV'lerin ana şarkısı olarak, GLMM'lerin arkasına da koymak için uygun olanları söyleyeceğim. Sonra '..... temalı bir hikaye/şarkı yapıyorum, konusu bla bla bla. Hangi şarkıları kullanayım, ... dakika oldu. ' veya ' .... kişilikli bir karakterim için intro şarkısı olarak ne yapmalıyım? ' gibi yorumları cevaplayacağım.

Şarkılara geçelim Not : bazı şarkıları atladım 200 tane falan var diye.

Dear 2045 : bu şarkıyı birçok GLMV de görmüşsünüzdür fakat klişe olsa da konusu saçma olmadığı için ben GLMV'lerde bilgilendirme amaçlı editlenerek kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Singing battle'larda alçakgönüllü görünen insanlarda kullanılabilir ama singing battle yapmayın xd.

Hide And Seek : Bu şarkıyı GLMV'lere halloween veya korku temalı olarak koyabilirsiniz. Fakat karanlık renkler kullanılmaasa ve editlenmezse olacağını düşünmüyorum pek...

Happy Halloween : bu şarkıya bayılıyorum. Çünkü hem Meme ( mim ) yaparken, hem GLMV'lerde hem de Introlarda kullanabiliyorsunuz. Editli de kullanabilirsiniz hem editsiz de, sadece Japonca yapmayın anlamaz kimse XD. [ şuan şarkıyı kapatıp bölüme devam etmek istemiyorum xd çok müq şarkı ]

Everything Black : Bunu introlarda zamanında çok yaptıkları için biraz klişe oldu. Bu yüzden bunu artık pek introlarda kullanmayın diyebilirim, GLMV'lere korku/gizem temalı olarak konulabilir. GLMM'lere de sözsüz hali olabilir, gerilim temalı olurlarsa. Singing Battle'lerda da olabilir ama singing battle yapmayın.

R U crazy [ Bende bu şarkı ne arıyor? ] : Bunu Singing Battle'lardan bilmeyen yoktur. Dediğim gibi singing battle'ları bir de bu şarkıyla hiç desteklemiyorum. Bunu GLMV veya GLMM lere falan hiçbirine koymayın. Karakteriniz Bad Girl'se [ ki olmaın ] belki introya olur ama...

BNHA Season 4 OST -> Hero too : bu şarkıya aşığım desem yalan olmaz, müzikal GLMV'lere tam oturur. Ayrıca piano hâli var, o da her GLMM'nin arkasına uyar. Belki korkuya uymaz onu da yapmayın ztn xd.

DDLC Forever : Bunu Intro'lara ve gacha edit videolarına koyabilirsiniz. GLMM'ye de yine olur fakat GLMV'si klişe olmaya başladı. Yine de yapmayın demiyorum.

Russian Roulette : bu şarkıyı da çok seviyorum cidden. GLMV'lerde şu aralar klişe olsa da konusu manyak Bad Girl'lerin birbirine ateş etmesi olmadıkça yapın xd. Intro da olur aslında bundan...

Gacha Life : Yanlış YaptıklarımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin