2.bölüm
(Okul Zili Duyulur)Uhg neyseki zil çaldı..
"Hadi gidelim Dodo"
"Çıkışta Benimsin Ona Göre Hadi Şimdi Defol"
"Çok Kibarsın Dodo ya Ah Peki TorTor Hakkında Olanlar da Benle Kalır Artık.. Görüşürüz"
"Ne ne ne hey dur gitme ahh gitti.."
Evet sınıfıma geldim
Hoca sınıfa girmişti beni ve bir iki kişiyi tahtaya aldı ve geç kalma sebebimizi sordu özel diyip geçtim erkekler de ne derlerse desinler sadece merak ettiğim tek şey staj yerim..
"Evet Şimdi Staj Yerlerini Diyorum İyi Dinleyip Anlayın"
Hadi Bakalım..
"Sude, Benzin Çekim
Alperen, Fotomatik Dünya
Zeynep, Zoom Kafe...
Ve Son Olarak Güneş, TorTorun Mekanı..İnanmıyorum nasıl Torlak ile mi beraber staj yapacağım bugün yanına gidip supriz yapmak istiyorum hiç değilse ev ortamı ve kurarlardan kurtulurum..
Çekim konusunda püf noktalar kadraj ayarları Zoomlama falan bla bla bla ders bitti gün boyu böyle geçti 4. Teneffüste Dora bizim kata girmeye çalıştı ama yakalandı gidipte hacker olacağım deyip bilgesayar bölümünü seçmeseydi yanımda olurdu.. Şimdi ise kalkanlarımı kuşandım Dora, Dodo saldırısı yapa bilir her an..
"BURAYA GEL!!"
Ayy koş güneş koş..
Kafam! Bu dag kim ya?"Selam biraz konuşsak olur mu güneş?"
"Hayır Barlas"
Barlas namı değer Aptal kaç kere reddettim uslanmıyor belki size kötü biri olarak görüne bilirim ama kibarlıktan anlamıyor Ah evet sizin benim hayatımı okuduğunuzu görüyorum ara ara sizler ile'de konuşacağım ama şimdi Barlasa payını vermem gerek..
"Ama Güneş.."
"Hayır dedim değil mi hayır!"
Kolumdan tuttu sıkıca çekmeye başladı"bırak beni aptal"
Beni sürüklemeye devam etti"HEY DOSTUM DODO BURDAYKEN ONU VERMEM O BENİM!!"
Dedi Dora ve Barlas'ın üstüne atlayıp ikiside yere kapaklandı Dora Barlas'ın kolunu ısırdı sonra ise Barlas'ın durumu kötü olmaya başlayınca ayırdım onları ve okuldan çıktık herkes bize bakmasa güzel olabilirdi..
Şimdi ise Dora ile Torlağın mekanındayız
"Ne işiniz var lan burada sizin işim var gidin"
"OŞOM VOR Sanki çok meraklıyız sana Güneşin'de işi burada sarı kafa"
Torlak göz devirdi ilk sonra ise parlayan gözler ile bana baktı
"Evet TorTor Senin Mekan Çıktı"
Sevinip zıplamaya başladı
Dora biraz kıskanmış olacakki surat astı
"Abartıyorsun..""Hayır Güzelim abartmıyorum sadece çirkef kızların değilde güneşin çıkmasına sevindim Güneş gibi dogdu mekanıma.."
"Çok komik"
Birbirleri ile tartışırken tanıdık bir ses geldi
"ABLAAAA"
Kardeşim Yiğit.. bizim şoför kardeşimi getirmiş gelip kucağıma atladı fazla mı kilo aldın sen ya agırsın aslanım gülümsedim bir süre bizle konuştu sonra Dora ablası ile kavgaya girdiler torlak hakkında.. Ben ise gözüme bir
kamera takıldı sormadan elime aldım~Fotoğraf Makinesi
Elime alır almaz Torlak yanımda bitti..
"Kamera Sahibine Kavuştu Happy End.."
Bu şimdi benim ufaklık mıydı yia
Ufak ama güzel.."Hadi git dışarı az tanış onla"
"OLURR KAÇTIM BEN"
Rastgele çekimler yapmaya başladım elim hemen alıştı çok güzel bir his.. Biraz zoom deniyelim birinin üstünde hmm şuradaki genç olsun. Kamera cidden iy..
"ABLA SEN KİMİ ÇEKİYORSUN!!"
Genç bana dogru döndü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Bir Çekim
Teen Fiction"O genci gördüm bir yerdeydik. Ve her yer Ateş almıştı..Alev Alev yanıyordu etrafımız.. Sarıldık bir birimize beni uzun bir süre öptü en nazik şekilde.. Ve sonrasında ise Kül olduk.." Ateş Almış Bir İhanet Alev Sarmış Bir Aşk. Hey Bayım Gülümse.. Be...