Bir süre arkasından baktım gözden kaybolunca ise etrafıma göz gezdirdim. Burası neresiydi? biz tartışırken kaç sokak geçmiştik? hava kararmaya başlamıştı. Telefonum çalmaya başladı. Sesiz sokaklarda bir melodi.. Kimin aradığını bakmadan şarkıyı dinledim, kısa süre..
Mum misali eriyorum
Eyvah yürüyorum bak
Ateşe doğru
Bir şey yap
Bu aşk bu
Allah’tan korkmaz
Kuldan utanmaz
Heyhat
Ama sen onu gel anlat kalbe
Yürüyor önümde büyük harbe
Darbe üstüne darbe
Uslanmıyor bu..Gülümsedim sözleri ile sonra ise arayana baktım.. Ah olamaz Dodo! Telefonu hemen açtım..
"Nerdesin Kızım Sen! Saat Kaç oldu Nerdesin!"
"Ben, bilmiyorum nerede olduğumu.."
Gerçekten bir bilgim yoktu. Burada böylece kalakalmıştım. Tahmin yürütüp gitmeye cesaret edemedim. Cidden nerdeydim?
"GÜNEŞ İYİ MİSİN!"
İyi'miydim galiba iyiydim yani öyle umuyorum..
"Ver şunu Dora.. LAN GÜNEŞ NERDESİN SÖYLE HEMEN"
Torlağın sesi ile kendime geldim..
"Ben sokakları karıştırdım ve şuan nerde oldugumu bilmiyorum ve burası iç ürpertici.."
Bir cam kırılma sesi geldi arkamdan..
"GÜNEŞ ALO GÜNEŞ!"
Arkama döndüm bir hışın ile..
"Güneş burada ne işin var kızım deli misin?!"
"Barlas!?" koşarak atladım üstüne ve sarıldım. Aglamaya ne zaman başladığımdan haberim bile yoktu.
"Şşş Güneş ağlama iyisin güzelim hadi eve bırakayım seni"
İtiraz etmedim bu sefer Barlasa..
"GÜNEŞ ORDA MISIN!!"
Torlağa cevap verdim hızlı bir şekilde ve sonlandırdım aramayı..
Eve gelmiştik kısa bir sürede arabadan indirdi beni Barlas
"İyisin değil mi?"
"Evet iyiyim ve gerçekten teşekkür ederim borçlandım sana.."
Gülümseyip bir buse konudurdu yanağıma, ve göz kırptı.
"Seninkiler geliyor kaçtım ben.."
Torlak ve Dora yanımda bitti..
Doronın göz altları kızarmıştı aglamış mıydı? yoksa alt üst kısa bir süreliğine yoktum o kadar.
Dora geldi yanıma ve tokat attı. En sağlamından. Sendeledim biraz ama geri tuttu, ve sarıldı..
"Salak ne kadar korktum bir şey oldu sana diye!"
Torlak yanıma geldi ve öylece yüzüme baktı
"Özür dilerim sadece kafam biraz dağınıktı ve sokakları karıştırdım falan işte.."
Sarıldı oda bana
"Ah Güneş ah seni gözümüzün önünden ayırmamak gerek. Az Dora gibi olsana sen ne kadar aklı başında ne yaptığını biliyor ve uslu biri evet manyak ama sana göre çogu konularda olgun sen ise, maşallah cadı.."
Dora öylece Tolağı izledi ve gözünün içi parladı. Gülmek çok yakışıyor benim kızıma..
"Haklısın Torlak Abim Söz Daha Uslu Durmaya Çalışacağım.. "
Güldü ikiside
"Çalışma yap Güneş.. neyse Dora bugün senle beraber babandan azar yersen falan ikna eder görüşürüz Prenses.."
Burnumu sıkıp güldü ve oda gitti. Şimdi ise gençler babamdan azar işitiyorum. Sizce ne yapsam kısa kesip susabilir?..
"Aynı ANNEN gibi oldun başıma sende! "
İnsan bir yere kadar susar ama sonra damarına basınca patlar ya işte şimdi kavga daha çok şiddetlendi..
"BEN ASLA ANNEM GİBİ BİR CANİ OLMAM
Senden de nefret ediyorum keşke hiç doğmasaydım keşke annem hamile iken beni öldürmeyi becerebilseydi!."Dedim bir solukla ve hemen odama çıktım arkamdan ise Dora geldi..
"Kızım sakin ol Eymen amca öyle dedi diye öyle olduğun anlamına gelmiyor. Hem Boşver de Bugün bir karşılığı olur demiştim ya hani.."
"Dora hiç çekemem başka zaman iste yapayım ama şuan olmaz.."
"Bal gibi de olur isteğim surat asmayı bırakıp, neler olduğunu anlatman.."
"Ah peki ama söz ver ne olursa olsun kimseye bir şey anlatma"
Göz devirip, Kafasını salladı
Ve olanları kısa bir şekilde anlattım. En önemsiz kısımlarını seçmiştim. Ve böylelikle sanki çok iyi bir genç haline bürünmüştü o Aptal.."Güneş sence ben bunu yer miyim dogruları anlatman için 3 saniyen var!.."
"Konunun tamamını anlatmam için mi? yoksa başlamam için mi!?"
"ANLAT!!"
Gerçekleri baştan sona anlattım..
"Şerefsiz! Sende mal mısın lan az uslu dursana çekip gitsin.. Bak bir daha çıkarsa karşına, hemen bildir bana. Tamam mı?"
Kafamı salladım..
"Hem boşver bu sıkıcı olaydan Sen baya baya torlaktan hoşlanıyorsun onu itiraf et bana.."Yanakları ve burnu kızardı kısa bir süre içinde..
"Hiçte bile saçmalama, abimiz gibi o saçma, yani öyle işte saçma.."
Gülmeye başladım bu dediklerine.
"DorTor Aşkı Bayıldımmm."
Bunu duyunca üstüme atladı ve pataklamaya başladı. Sonra yastık savaşına döndü olay ve en son ise uyuya kalmışız, ikimizde..
Rüyamda: O genci gördüm bir yerdeydik. Ve her yer Ateş almıştı..Alev Alev yanıyordu etrafımız.. Sarıldık bir birimize beni uzun bir süre öptü en nazik şekilde.. Ve sonrasında ise Kül olduk..
😈Vote Ve Yorumlarınızı Dört Gözle, Heyacanla Bekliyoruz.😇 Civcivlerim Benim🐣❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Bir Çekim
Teen Fiction"O genci gördüm bir yerdeydik. Ve her yer Ateş almıştı..Alev Alev yanıyordu etrafımız.. Sarıldık bir birimize beni uzun bir süre öptü en nazik şekilde.. Ve sonrasında ise Kül olduk.." Ateş Almış Bir İhanet Alev Sarmış Bir Aşk. Hey Bayım Gülümse.. Be...