2. rész

1.3K 43 1
                                    

Virág szemszöge:

Nyugodjunk meg sikerülni fog ez csak egy álom és ha nem jujj akkor lehet mégis elkéne mondanom vagy mindegy. Majd meg tudja, nem elkell mondanom. Sietek is a suliba, de kocsival visznek uuuu akkor úgyis jön ide Reni is asszem.

Reni szemszöge:

Rémálom már most. Én ezt nem fogom kibírni, de nem agyalhattam rajta sokáig, elindultam mintha a barátnőm lennék.

Virág szemszöge:

Mikor beértünk a suliba egyszerre rohanunk a lánymosdóba.
-Ma menned kell kutyát sétáltatni valakivel. Kérem a telóm.- gyors írtam valakinek és vissza adtam. - fontos hogy elneronsd. Én is csinálok mindent ahogy kell, légyszi ne ronsd el ezt nekem. - kerleltem.
-Dehogy fogom hisz legjobb barátok vagyunk. - és megölelt. Első óra kémia volt. Figyelnem kellett hogy ne rossz helyre üljek de ez még úgy ahogy ment.
-Jó reggelt gyerekek! Pósa gyere ki felelni.- ne bármit csak ezt ne. Én nem tudok semmit. Ricsi ki állt és engem figyelt lehet hogy azt hitte Reni vagyok de ő az én helyemen ült jajj ne de gyors kitaláltam valamit.
-Tanárnő ki mehetek mosdóba nem érzem jól magam?
-Akkor menj. - már előre sejtem mi lesz ebből várakoztam és mikor hallottam hogy az utolsót kérdi és Ricsi nem tudja bementem.
-Jobban vagy?
-Igen köszönöm.
Óra után Ricsi meg is kérdezte.
-Neked mi bajod volt?
-Mondom rosszul voltam.- fura volt vele Reni szemszögéből beszélni vele... de még csak ezután akadt ki jobban. Rosszul esett hogy így beszél "Renivel"
-Talán nem rám kellett volna mindig csak akaszkodni.
-Jaaa és akkor eddig mégis segítettél.
-Most nem volt kedvem. Nekem se kötelező mindig tanulni. Vagy arra vagyok jó csak.
-Neked ma mi bajod van most??? - kérdezte én meg inkább vissza mentem a terembe.

Meg hoztam a következő részt ❤️

Kémia vonzása /SzJG ff./BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant