7. rész

806 34 4
                                    

Virág szemszöge:

-Ugyan nincs mit...-hogy lett ekkora tapló. Szegény Renivel beszél így, vagyis velem de ő azt hiszi hogy Renivel beszél.
-Azért önbizalmad mindig volt, főleg a taplósághoz.
-Hát te se vagy jobb.
-Én mégis mit ártottam neked. - nevetem ki. Igen mivel Reniről van szó így hát tudok naon mérges is lenni. - azt valaha észrevetted hogy bántál velem. Mert szerintem nem nagyon. Mindig te te vagy a középpontban. Utálod Edinát ahoz képest nem zavar ha a nyakadon csűngne mert nem akarod igazából annyira megbántani. De tudod mit nem érdekel egyszer normális vagy egyszer meg a tipikus tapló. Fogd fel hozzám többet ne szólj nem kellesz. - csúszott ki a számon. Ezzel elrontottam mindent még volt 5 perc csengetésig ezért folytattam. - Mit képzelsz hogy ha te vagy az ultra menő akkor nyakad köré csavarsz mindenkit mert ez nem így van ezt a plázacicákkal meg tudod tenni velem nem. Miattad most össze vesztem azzal a bizonyos emberrel aki fontos volt nekem. Elegem van mindenből. - mondtam.
-Reni én...- jajj kezdi.
-Neeem. Ennek nem dőlök be. Nekem ne add az ártatlant inkább elmegyek inenn és meg keresem.
-Rentai nem meg sehova!- nyitott be Vladár jajj én nem tudok rondán rajzolni talán ha most széplenne nem baj ugye?
-Elnézést csak a rajzcuccommért akartam kimenni.
-Menjen de gyorsan
-Köszönöm. - 5 perc múlva már bent voltam és mind kiderült párokba kell dolgoznunk. És egymást kellett lerajzolni. Most Ricsivel leszek egy párba.
-Mi az Antai-Kelemen?
-Nincs itt Virág.
-Akkor rajzolj magadtól egy embert. - válaszolta és kezdődött a rajzolás én kezdtem és hamar kész lettem a felénél cseréltünk és Ricsi rajzolt.
-Akkor sorba hozzátok ki. - elkezdte sorolni a neveket aztán elérkeztünk mi hozzánki is. Elöször inkább Pósa mutassa felkel készülnöm a látványra Rentaitól. Amikor megnézte az enyémet leesett az álla.
-Rentai beteg vagy mitörtént magával? - kaptam rá egy ötöst jejj. Óra után elmentem mosdóba és ami ott fogadott...

Kémia vonzása /SzJG ff./BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora