6

26 8 13
                                    

Ay

Sınıfa telefonumu almak için girdiğimde telefonumu sıranın üzerinde göremeyince endişelendim. Hızla sıraya yürürken altında olduğunu görerek hatırladığım şeyin üzerinde bıraktığım olmasına kaşlarımı çatarak elime aldım.

O'ndan mesaj gelmişti.

Musalla : günAyydınnn

Musalla : Adımı nasıl olur da musalla yaparsın ha! hah!

Musalla : Hah!

Musalla : Hah!

Ay : Nasıl gördün onu sen?

Ay : Telefonumu mu kurcaladın?

Musalla : yok artık daha neler!

Musalla : daha neler! neler, neler, neler!

Musalla : sapık mıyım ben kızım?

Ay : sınıftaydı ve ders bedendi?

Musalla : sınıfın boş olduğunu görerek mesaj attım.

Musalla : 20 saniye önce mesaj attığım günaydın mesajı için ekranın yandı ilerleyip baktım sadece!

Musalla : ayrıca hâlâ kilit ekranındaki bildirimleri gizlemeyen kaldı mı ya? Adım Musalla diye çıktı.

Musalla : MUSALLA! BENİM CANIM ADIM.. MUSALLA.........

Rehbere girip adını büyük harflerle yazıyordum bir yandan da sırıtıyordum kaydettiğimde yine mesaj atmıştı.

MUSALLA : HIH!

Ay : yanından mı geçtim?

MUSALLA : evet.

Ay : niye söylemiyorsun?

MUSALLA : ha söyliyim de BENİM CANIM ADIMI öğren.

Ay : adın 'canım' mı?

MUSALLA : bilmem öyle mi¿ 🙄

Ay : hay sana..

Ay : niye yemedin ya?

MUSALLA : o kadar amatör müyüz kızımm??

Ay : kızım ne ya, deme bana.

Ay : daha önce çok kişiye anonimlik yaptın sanırım.

MUSALLA : yok bir tek Sana.

MUSALLA : ve hep Sana.

(Görüldü)

Ne diyeceğimi bilemeyerek ekranı kilitledim. Benden hoşlanmıyordu ama bana böyle şeyler söyleyebiliyordu.

20 dakika sonra

Dersteydim ve telefonum titriyordu cebimde. Titreşimde kalmıştı. Fizik hocamızın konunun en can alıcı kısmında telefona baktığımı görmemesi için biraz eğilerek telefonu, belli etmeden çıkardım.

MUSALLA : adımı değiş lütfen..

MUSALLA : tabiki zorunda değilsin, istediğin gibi olabilir ama..

Kahraman : ait hissettiğim bir lakap isterim..

Kahraman : Musalla taşı. Ölüm taşı, oysa ben hayat dolu biriyim ciğerlerine kadar.

Kahraman : yine de sen bilirsin.

Kaydettiğim isme gülümseyerek mesaja bir cevap vermedim. Gülücük atasım geliyordu ve de kahkaha atasım. Fizik hocamız ses tonunu yükseltince hafifçe geriye yaslanıp ay çiçeklerini düşündüm.

Ay Işığının Melodisi | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin